چگونه زندگی خود را بهبود بخشید


امروزه سرعت زندگی به خصوص برای زنان مدرن بسیار سخت است. آنها باید بین خانواده و حرفه خود تعادل برقرار کنند و اغلب خود را در این روند گم می کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که به خود یادآوری کنید که مراقب خود باشید و نه فقط دیگران. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا چند راه برای دستیابی به آن وجود دارد.

به اندازه کافی خوابیدن

کلید سالم ماندن و توانایی مقابله با زندگی روزمره در خواب کافی نهفته است. برای ارگانیسم شما مهم است که هر شب به مدت چند ساعت استراحت کنید. همه این را می گویند بزرگسالان به هفت تا نه ساعت خواب نیاز دارندبا این حال، این کاملا فردی است و از فردی به فرد دیگر متفاوت است. هیچ کس شما را بهتر از خودتان نمی شناسد، بنابراین مطمئناً می دانید که چند ساعت طول می کشد تا به خوبی استراحت کنید. به طور طبیعی، همه ما فازهایی داریم که به دلیل مسئولیت های مختلف کمتر می خوابیم، با این حال، بسیار مهم است که این یک مرحله باشد. نادیده گرفتن نیاز به خواب تنها می تواند در دراز مدت به شما آسیب برساند. این بر تمرکز شما تأثیر می گذارد زیرا مغز شما را خسته می کند. عواقب آن انجام فعالیت های روزمره را بسیار دشوارتر می کند.

هیدراته بمانید

یکی از دلایلی که ما روزانه احساس خستگی می کنیم می تواند کم خوابی باشد، اما می تواند کم آبی بدن نیز باشد. بسیاری از ما از نوشیدن مقدار توصیه شده روزانه آب خودداری می کنیم. برای خانم ها توصیه می شود کمی بیشتر از دو لیتر بنوشید در روز اگر با خودتان صادق باشید، احتمال اینکه روزانه ۹ فنجان آب بنوشید، زیاد نیست. این را می توان به سرعت و به راحتی بهبود بخشید. شروع به تنظیم زنگ هشدار کنید یا از برنامه ای استفاده کنید که میزان مصرف آب روزانه شما را پیگیری می کند. زیبایی این است که نتایج را می توان تنها در چند روز مشاهده کرد. پوست شما شفاف‌تر می‌شود، احساس شادابی و انرژی بیشتری خواهید داشت و احساس بد خستگی دائمی از بین می‌رود.

فعالیت بدنی داشته باشید

فعالیت بدنی می تواند زندگی شما را از بسیاری جهات غنی کند. بسیاری از زنان از این به عنوان معیاری برای بهبود می ترسند، زیرا احساس می کنند در برابر این چالش نیستند. با این حال، فعالیت بدنی برای زنان مختلف می تواند معانی زیادی داشته باشد. این بدان معنا نیست که شما باید تمام وقت آزاد خود را در باشگاه بگذرانید. بسته به سن و شرایط بدنی شما، فعالیت بدنی به سادگی می تواند به معنای شروع پیاده روی منظم باشد. در موارد دیگر، می تواند به معنای سالن های ورزشی، دوچرخه سواری تا محل کار، تمرین گروهی و بسیاری موارد دیگر باشد. در هر صورت، برای جلوگیری از بی انگیزگی، انجام اقدامات کودک ضروری است. به یاد داشته باشید، هدف این است که شما سالم تر باشید و احساس بهتری داشته باشید.

مراقبت از خود مهم است

وقتی غرق در مشغله ها هستید و وقتتان کم است، یک روال مراقبت از خود می تواند به شما کمک کند تعادل را بازیابی کنید. هرگز به هر دلیلی از روال مراقبت از خود غافل نشوید. هر روز صبح پوست خود را پاک کنید، از کرم صورت استفاده کنید، مو، ناخن و پوست خود را پرورش دهید. اینها چیزهای کوچکی هستند که ما را خوشحال می کنند. یک ماسک صورت با طراوت می تواند دقیقا همان چیزی باشد که در پانزده دقیقه استراحت خود به آن نیاز دارید. گرفتن مانی پدی، ماساژ یا کوتاه کردن مو می تواند ضربه یک روز سخت طولانی در محل کار را کاهش دهد. فقط باید به یاد داشته باشید که در این روزها یک کار خوب برای خود انجام دهید.

خودمراقبتی دائمی نیز مهم است

هر از گاهی، خوب است که کاری بزرگ برای خود انجام دهید که کیفیت زندگی شما را بهبود بخشد. این می تواند برای هر زن چیزهای مختلفی باشد. این می تواند چیزی در زمینه جراحی پلاستیک باشد. همه ما نواقصی داریم که دوست داریم اصلاح کنیم و به ندرت در اولویت قرار می گیرد. زمان می گذرد و برای اینکه راضی باشید، نباید ناامیدی ناشی از یک مشکل دائمی را که شما را آزار می دهد تحمل کنید. به عنوان مثال، بسیاری از زنان نیاز به لابیاپلاستی دارند. این یک است عمل جراحی پلاستیک که لابیای کوچک اضافی را برداشته و شکل آن را تغییر می دهد. دلایل نیاز به این روش متفاوت است. برای برخی از زنان، آنها صرفاً آرایشی هستند، لابیاها می توانند نامتقارن یا بزرگ شده باشند و می توانند باعث مشکلات عزت نفس و از دست دادن میل جنسی شوند. از سوی دیگر، دلایل پزشکی وجود دارد که ممکن است شامل تحریک و ناراحتی هنگام پوشیدن برخی لباس‌ها یا به سادگی نشستن باشد. همچنین، لابیاها ممکن است پس از زایمان تغییر کنند و پس از آن نیاز به انجام عمل دارند.

رژیم غذایی خود را بهبود بخشید

همانطور که قبلا ذکر شد، کم آبی بدن و کم خوابی معمولاً دلایلی هستند که ما احساس خستگی می کنیم. با این حال، آنها تنها دلایل نیستند. گاهی اوقات ممکن است کم خوابی را با رژیم غذایی بد اشتباه بگیریم. سرعت سریع زندگی مدرن اغلب ما را مجبور به خوردن غذاهای ناسالم می کند. خوردن غذاهای ناسالم سریع ترین و ارزان ترین گزینه است و ما اغلب از آن استفاده می کنیم زیرا بسیار آسان است. البته یک عامل هم وجود دارد که خوشمزه ترین غذاها اغلب ناسالم هستند. با این حال، همانطور که فست فود می تواند وسوسه انگیز باشد، باید راهی برای مبارزه با میل به خوردن آن به طور منظم پیدا کنید. برخی از راه‌های پیشگیری از این امر این است که شروع به تهیه وعده‌های غذایی خود و بردن آنها به محل کار کنید. مراجعه به متخصص تغذیه نیز ممکن است ایده بدی نباشد. عاقلانه است که با یک متخصص مشورت کنید، به خصوص زمانی که احساس می کنید گم شده اید. آنها می توانند عادات بهتری را به ما بیاموزند و اینکه غذای سالم هم می تواند خوشمزه باشد، قطعا انگیزه خوبی برای یک رژیم غذایی سالم است.

در نهایت، ما اغلب خودمان را در بلاتکلیفی می یابیم که با روزمرگی های کسل کننده دست و پنجه نرم می کنیم. در چنین روزهایی توصیه می شود کار متفاوتی انجام دهید. این می تواند بخش کوچکی از روز شما باشد، جزییاتی که روال را به هم می زند. یک تغییر ساده مسیر برگشت از محل کار یا نشستن برای قهوه در یک کافه جدید این کار را انجام می دهد. این یک راه حل سریع مفید برای بهبود موقت خلق و خوی شماست، با این حال، با استفاده از نکات ذکر شده قبلی، در مسیر بهبود جدی کیفیت زندگی خود خواهید بود و این چیزی است که هر زنی باید برای انجام آن تلاش کند.

سلب مسئولیت: اظهارات، نظرات و داده‌های موجود در این نشریه‌ها متعلق به نویسندگان و مشارکت‌کنندگان فردی است و نه از Credihealth و سردبیر(ها).

با ۹۹۴-۹۹۴-۸۰۱۰ +۹۱ تماس بگیرید و با کارشناسان پزشکی Credihealth صحبت کنید. رایگان. در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک مناسب، مقایسه هزینه درمان از مراکز مختلف و بروز رسانی به موقع پزشکی کمک بگیرید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر