چگونه عادت سیگار کشیدن ماری جوانا را ترک کنیم؟ – نکات مهمی که می تواند به شما در غلبه بر این اعتیاد کمک کند – وبلاگ Credihealth


معمولاً افراد این تصور اشتباه دارند که حشیش بی ضرر است، اما تا زمانی که با مسائل دردسرساز زندگی خود مواجه نشوند، جنبه عجیب آن را درک نمی کنند.

دسترسی به قابلمه فوری کنسرو اعتیاد در بین مردم به این دلیل که این تصور نادرست را ایجاد می کند که افزایش حشیش برای سلامتی مضر نیست.

آنها حس تمایز بین تهیه یک دستور غذا از آن و کشیدن ماری جوانا را ندارند. بنابراین در اینجا ایده مختصری در مورد رویکردی که باید برای ایجاد محدودیت برای کشیدن ماری جوانا اتخاذ کنید، دریافت خواهید کرد.

دریابید که چرا می خواهید ماری جوانا را متوقف کنید

هر زمان که می خواهید الگوهای مصرف حشیش را تغییر دهید، باید دلیل توقف آن را شناسایی کنید. افزایش خودآگاهی یکی از مهمترین دلایلی است که بسیاری از مردم به ترک ماری جوانا فکر می کنند. شاید آرامش یا مدیریت آن را انتخاب کرده باشید.

شما همچنین می توانید با درد مزمن بی خوابی مقابله کنید. معمولاً، مردم وقتی می فهمند که جایگزین هایی برای مدیریت پریشانی عاطفی وجود دارد، به کاهش مصرف سیگار فکر می کنند.

هنگامی که شروع به ایجاد مشکلاتی می کند که بر خلق و خو و تمرکز تأثیر می گذارد، آنها شروع به انتخاب روش های دیگر برای محدود کردن مصرف ماری جوانا می کنند.

مراحلی که برای ترک بوقلمون سرد باید دنبال کنید

هر زمان که احساس کردید باید فورا مصرف حشیش را متوقف کنید، باید مراحل خاصی را برای این کار در نظر بگیرید.

  • اول از همه، نگه داشتن چرخ دنده روی چرخ دنده را از بین ببرید

به هر حال، یک بسته علف هرز و همچنین وسایل سیگار کشیدن به شما کمکی نخواهد کرد. شما باید آنها را دور بیندازید تا بتوانید از قطع دسترسی به آن اطمینان حاصل کنید. این یکی از بهترین روش هایی است که می توانید با استفاده از آن دوره انصراف را شروع کنید.

  • برنامه ریزی برای مقابله با محرک ها

هر وقت که به میان می آید کاهش مصرف ماری جوانا، هوس هایی را خواهید داشت که هنوز در مورد داشتن مقداری از آن به شما یادآوری می کند. در چنین مواقعی با مشکل خواب، کار مواجه خواهید شد. بنابراین برای غلبه بر چنین شرایطی، باید ملاتونین را در نظر بگیرید، یا این که به شما در آرامش کمک می کند.

شما فقط می توانید به داشتن یک حلقه دوست خوب که حواس شما را از مصرف حشیش منحرف می کند و سریال های کمدی تماشا می کنید تغییر دهید. در کنار یک دوست قابل اعتماد باشید که از تصمیم شما حمایت می کند.

همیشه به حفظ روال خود ادامه دهید تا مطمئن شوید که تغییراتی در سبک زندگی ایجاد می کنید زیرا این تغییر رفتاری باعث می شود که ترک سیگار برای شما آسان شود.

می توانید مدیتیشن یا رفتن به پارک برای پیاده روی را در نظر بگیرید. اگر عادت به سیگار کشیدن قبل از خواب دارید، باید به مطالعه، لذت بردن از ویدیوهای خاص، آرامش و نوشیدن نوشیدنی‌ها روی بیاورید که بهترین روش برای انتخاب یک سبک زندگی جدید است.

در نظر گرفتن سرگرمی

هنگامی که آماده ترک سیگار ماری جوانا هستید، ارزش آن را دارد که با روی آوردن به سرگرمی هایی که می توانند مطمئن شوند که بخشی ضروری از زندگی شما خواهند شد، احساس بهتری در شما ایجاد کنید. می توانید صخره نوردی، نقاشی، گوش دادن به موسیقی، آواز خواندن، پارو زدن یا یادگیری یک زبان جدید را در نظر بگیرید.

  • از حمایت عزیزان استفاده کنید

هر زمان که مردم سعی می کنند از شما در ترک ماری جوانا حمایت کنند، باید مطمئن شوید که در محاصره عزیزانی هستید که به شما در تشویق فعالیت های بدنی و مدیتیشن کمک می کنند. آنها همچنین شما را تشویق می کنند که چگونه هوس خود را کنترل کنید.

هنگامی که علائم ترک در مرحله ای سخت می شوند، ممکن است با مشکلاتی به دلیل مشکلات خواب، اضطراب، سردرد، تب، لرز و تعریق مواجه شوید.

اشتهای کم نیز یکی از علائم اصلی ترک در هنگام ترک سیگار ماری جوانا است. شما باید به جای ادامه دادن به عادت سیگار کشیدن، آن را مدیریت کنید. یک بار دیگر، با درگیر شدن در فعالیت های جدید، خود را مشغول کنید.

شما می توانید زمانی را برای فعالیت های مختلف زندگی خود اختصاص دهید که قطعاً زمان مناسبی برای ادامه کار روزمره شما خواهد بود و در عین حال خود را برای صحبت با دوست خود آزادتر کنید.

در این ماموریت، شما باید همیشه مشخص، قابل اندازه گیری، دست یافتنی، واقع بینانه و زمان خاص باشید که زندگی بهتری را برای شما به ارمغان می آورد.

برخی از افراد عادت خود به پختن ماری جوانا را با کمک قابلمه فوری Cannabutter ادامه می دهند. اما هر زمان که به سمت سبک زندگی دیگری تغییر می‌کنید، نمی‌توانید همان عادت قدیمی را ادامه دهید.

کمک حرفه ای

هنگامی که علائم شروع به غیرقابل کنترل شدن کنند، کمک های حرفه ای مفید خواهد بود و می توانید احساس کنید که مراحل ترک تدریجی برای شما کارساز نیست. می توانید در مورد درمان های مختلف کمک حرفه ای را در نظر بگیرید. آنها به شرح زیر هستند:

  • درمان شناختی- رفتاری

درمانگران معمولاً رفتار درمانی شناختی انجام می دهند که می تواند به شناسایی ناخواسته ها و افکار و احساسات کمک کند. همچنین می تواند به شما کمک کند تا استرس و چالش هایی را که به دلیل کشیدن حشیش با آن مواجه هستید، مهار کنید.

این رویکرد دیگری در سطح حرفه ای است که خواهد بود به شما برای سیگار نکشیدن پاداش می دهد. برخی از افراد همیشه در طرح درمان مدیریت اضطراری شرکت می‌کنند، زیرا می‌تواند به آنها کمک کند کوپن‌هایی برای رستوران، کارت‌های هدیه، جشن قرعه‌کشی جایزه یا بلیت‌های سینما دریافت کنند.

گفته می شود، به طور معمول، آنها به دلیل جستجوی فریبنده احساس فریب می کنند. گاهی اوقات، آنها سیگار را ترک می کنند.

  • درمان تقویت انگیزه

این آزمایش دیگری است که به شما در ترک حشیش کمک می کند. در این مورد، درمانگر به جای اینکه صرفاً سعی کند به مسائل اساسی که باعث می شود شما را عجیب و غریب نگاه کنید، اهداف زندگی را بررسی و اولویت بندی می کند و سؤالاتی را از شما می پرسد که سودمند هستند.

روش درمانی برای شما آسان تر خواهد بود که سیگار را بدون احساس ترس از چیزی ترک کنید.

مصرف ماری جوانا چگونه بر مغز تأثیر می گذارد؟

استفاده مکرر شاهدانه در دراز مدت بسیار خطرناک است. گاهی اوقات افرادی که به طور منظم ماری جوانا می کشند در معرض خطر بالایی برای ایجاد اختلال مصرف حشیش هستند. مصرف ماری جوانا خطر را با سایر خطرات سلامت جسمی و روانی افزایش می دهد.

ویژگی های روان پریشی حاد مانند توهم و هذیان نیز رایج هستند. اگر می خواهید از آن بیرون بیایید، باید رویکردی را انتخاب کنید که به شما کمک می کند مصرف ماری جوانا را محدود کنید.

همیشه به در نظر گرفتن اعتیاد به ماری جوانا توجه داشته باشید، خود ارزیابی به شما در مقابله با استرس کمک می کند و همچنین انتخاب های بهتری برای سبک زندگی به شما می دهد.

انتخاب های سبک زندگی را در نظر بگیرید که زندگی سازنده را بهتر می کند. می‌توانید مطمئن باشید که ماری‌جوانا دیگر نمی‌تواند آسیبی به زندگی شما وارد کند.

سلب مسئولیت: اظهارات، نظرات و داده‌های موجود در این نشریه‌ها متعلق به نویسندگان و مشارکت‌کنندگان فردی است و نه از Credihealth و سردبیر(ها).

با ۹۹۴-۹۹۴-۸۰۱۰ +۹۱ تماس بگیرید و با کارشناسان پزشکی Credihealth صحبت کنید. رایگان. در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک مناسب، مقایسه هزینه درمان از مراکز مختلف و بروز رسانی به موقع پزشکی کمک بگیرید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر