چگونه مغز خود را در قرنطینه فعال نگه دارید؟ در اینجا توصیه های متخصص – بلاگ Credihealth


اگر به دلیل ماندن در خانه در قرنطینه استرس دارید، جای نگرانی نیست. ما به شما کمک می کنیم. از زمان همه‌گیری COVID-19، همه ما در خانه‌های خود محبوس شده‌ایم و در قرنطینه گیر افتاده‌ایم. این می تواند خسته کننده باشد و ذهن شما را منفعل کند که تمام روز در خانه بمانید و کاری جز استراحت انجام ندهید. اگر می خواهید روی سلامت مغز خود تمرکز کنید و مغز خود را در این بیماری همه گیر فعال نگه دارید، باید روی توصیه های متخصص تمرکز کنید. در این مقاله قصد داریم نکات و توصیه های تخصصی را به شما بگوییم که شما را در دوران قرنطینه فعال و از نظر روحی سالم نگه می دارد.

توصیه های تخصصی برای فعال نگه داشتن مغز!

باید بدانید که بدن ما طوری طراحی شده است که در زمانی که فعال و کار می کند عملکرد مطلوبی داشته باشد. اگر شما غیر فعال باشید، می تواند به سلامت جسمی و روانی شما آسیب برساند. به همین دلیل است که مایلیم توصیه های تخصصی را بدانید که به شما در قرنطینه ویروس کووید-۱۹ کمک می کند.

برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود از یک رژیم غذایی سالم استفاده کنید

همانطور که قبلاً به شما گفتیم، اگر بیکار بنشینید به راحتی می توانید عقل خود را از دست بدهید. اگر در قرنطینه از یک رژیم غذایی سالم پیروی نکنید، سیستم ایمنی شما ممکن است از بین برود. اگر می خواهید با ویروس کرونا مبارزه کنید، باید به سیستم ایمنی بدن خود کمک کنید. اگر از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید، می توانید به راحتی سلامت خود را تقویت کنید. ما افراد زیادی را دیده ایم که افسرده می شوند و وعده های غذایی خود را در قرنطینه حذف می کنند. اگر نمی خواهید این اتفاق برای شما بیفتد، باید مطمئن شوید که سه بار در روز غذا بخورید. همچنین به شما پیشنهاد می کنیم که مایعات فراوان بنوشید.

یک روال مناسب ایجاد کنید و آن را دنبال کنید

گیر افتادن در قرنطینه به این معنی نیست که باید مانند مردم عصر حجر زندگی کنید. ما مردم را دیده ایم که روزها و شب ها با لباس خواب در رختخواب می مانند. خوب، اگر عمداً بی حال هستید، چند روز دیگر از ذهنتان خارج می شوید. هنگامی که در قرنطینه هستید، مطمئن شوید که هر روز لباس های خود را عوض می کنید، سه بار در روز دوش می گیرید و غذا می خورید، لیستی از تمام کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید و این لیست را تا پایان روز تکمیل کنید. اگر نمی توانید مولد باشید، حداقل می توانید حس بهره وری را ایجاد کنید.

برخی از فعالیت های بدنی داخل خانه را امتحان کنید

اگر می خواهید ذهن خود را فعال نگه دارید، هرگز نباید یک تمرین را از دست بدهید. اگر نمی توانید به باشگاه بروید، کاملاً خوب است. برای انجام تمرینات بدنی لازم نیست به باشگاه بروید. می توانید چندین بار از پله های خانه خود بالا بروید. می توانید تمرینات را در خانه با برنامه های تکالیف آنلاین امتحان کنید. شما می توانید بدن خود را از نظر فیزیکی درگیر نگه دارید تا از نظر روحی مناسب باشید.

بازی های ضد استرس را روی تلفن همراه خود امتحان کنید

همانطور که قبلاً به شما گفتیم، قرنطینه می تواند برای افراد در هر سنی استرس زا باشد. ما به شما توصیه نمی کنیم که از داروهای ضد استرس استفاده کنید. با این حال، ما قطعاً به شما توصیه می کنیم که بهترین برنامه بازی ضد استرس را روی موبایل خود نصب کنید و هر روز یک ساعت یا بیشتر را صرف بازی های ضد استرس کنید. اپلیکیشن هایی مانند بازی ضد استرس، آرامش، اضطراب و کاهش استرس در بین افراد در هر سنی بسیار محبوب هستند. بیش از سی بازی آرام بخش مختلف را در یک مکان برای شما فراهم می کند. بازی ذهن بازی های آرامش بخش می تواند به شما کمک کند استرس را غلبه کنید و ذهن خود را فعال و مثبت نگه دارید. می‌توانید اپلیکیشن‌های بازی‌های ضد استرس را به‌صورت آنلاین به صورت رایگان و بدون محدودیت امتحان کنید.

یک فیلم یا فصل تماشا کنید

کارشناسان همیشه توصیه می کنند استفاده از رسانه های اجتماعی را محدود کنید زیرا اخبار بد و منفی زیادی در شبکه های اجتماعی در حال پخش است. با این حال، ما قطعاً به شما پیشنهاد می‌کنیم که تماشای فیلم‌های مثبت و فصل‌های پرماجرا را در پلتفرم‌های پخش محبوبی مانند شروع کنید نتفلیکس. این کمک می کند ذهن شما فعال و دور از انواع استرس و اضطراب باشد. به‌علاوه، اگر یک فصل را تماشا کنید، به راحتی می‌توانید زمان خود را از بین ببرید.

یک رژیم خواب مناسب در شب ایجاد کنید

خواب در روز هیچ فایده ای برای شما ندارد، بنابراین کارشناسان همیشه خواب در روز و هدر دادن تمام وقت شب خود را با فریبکاری محکوم می کنند. بهترین خواب، خوابی است که در شب می خورید. یک بزرگسال برای داشتن ذهن و بدنی فعال به حداقل هشت ساعت خواب آرام نیاز دارد، به همین دلیل است که ما از شما می‌خواهیم یک روال مناسب را ایجاد کنید. شما باید زود بخوابید و برای روز زود بیدار شوید.

با عزیزانتان در ارتباط باشید

قرنطینه شدن به این معنا نیست که تمام ارتباط خود را با خانواده و دوستان خود قطع کنید. ما در دنیای دیجیتال زندگی می کنیم. اتصال با استفاده از برنامه های ارتباطی مانند WhatsApp و بزرگنمایی. بنابراین به جای اینکه تنها بنشینید، می توانید از طریق پیامک، تماس و ویدئو کنفرانس با عزیزان خود صحبت کنید.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند ذهن خود را در قرنطینه فعال نگه دارید!

سلب مسئولیت: اظهارات، نظرات و اظهارات در این نشریات صرفاً مربوط به نویسندگان و همکاران است و نه از Credihealth و سردبیر(ها).

با ۹۹۴-۹۹۴-۸۰۱۰ +۹۱ تماس بگیرید و با کارشناسان پزشکی Credihealth صحبت کنید. رایگان. برای انتخاب پزشک متخصص و کلینیک مناسب، مقایسه هزینه درمان از مراکز مختلف و بروز رسانی به موقع پزشکی کمک بگیرید

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر