چگونه می توانید قد خود را افزایش دهید – وبلاگ Credihealth


نگرانی در مورد قد یک فرد واقعی است. ممکن است مجبور باشید شاهد باشید که مردم آن مایل بیشتر را طی می کنند، تا هر کاری را که برای آنها لازم است انجام دهند افزایش قد.

اکنون، چیزهایی وجود دارد که برای مردم مهم است که آنها را درک کنند. تا جایی که به قد یک فرد مربوط می شود. عوامل زیادی در قد کلی افراد نقش دارند. عوامل ژنتیکی را نمی توان به هر قیمتی نادیده گرفت. مشخص است که تقریباً ۶۰ تا ۷۰ درصد قد ناشی از ژن هاست.

با این حال، شما نمی توانید آن را تغییر دهید. اما، برخی از عوامل خارجی و همچنین محیطی، مطمئنا کمک می کنند. تغذیه صحیح و همچنین ورزش می تواند به شما کمک کند قد خود را افزایش دهید

حداکثر افزایش قد چه زمانی است

حدس و گمان های زیادی در رابطه با قد یک فرد وجود دارد. برخی می گویند قد بعد از کلاس دوازدهم رشد نمی کند. برخی می گویند می توان تا ۲۱ سالگی قد خوبی به دست آورد. گیج کننده است نه؟

مطالعات نشان می دهد که رشد قد بر اساس جنسیت افراد متفاوت است. بیایید ابتدا در مورد دختران صحبت کنیم. دختران در دوران نوجوانی افزایش قد را تجربه می کنند. در پایان دوران نوجوانی، آنها ممکن است رشد خود را متوقف کنند. اما در مورد پسرها برعکس است. این احتمال وجود دارد که در دوران نوجوانی شاهد افزایشی نباشند. آنها ممکن است در اواخر نوجوانی یا پس از نوجوانی رشد کنند.

به طور خلاصه، برای همه افراد، بلوغ سنی است که شانس بیشتری برای بلوغ دارید قد خود را افزایش دهید. اما، اگر هنوز مشتاق افزایش قد هستید، در اینجا چند نکته وجود دارد.

یک رژیم غذایی متعادل را به دست بگیرید

ما به خوبی از مزایای داشتن یک رژیم غذایی متعادل آگاه هستیم. اما، چه کسی می دانست که یک رژیم غذایی متعادل می تواند بر قد ما نیز تاثیر بگذارد. سالهای رشد یک فرد بسیار حیاتی است. بنابراین، داشتن یک رژیم غذایی متعادل اهمیت بیشتری پیدا می کند. در زیر برخی از موادی که باید بخشی از رژیم غذایی متعادل شما باشند ذکر شده است:

  • میوه ها و سبزیجات تازه
  • سبزیجات برگ سبز
  • پروتئین ها
  • آب و علوفه
  • سالاد
  • محصولات لبنی

با این حال، باید از مصرف برخی محصولات خودداری کنید. اینها شامل شکر و همچنین محصولات چربی ترانس و اشباع شده است. اینها همچنین برای سلامتی مفید نیستند و مصرف منظم آنها می تواند احتمال ابتلا به بیماری های مختلف را افزایش دهد.

به حرکت ادامه دهید

شما باید در تمام مدت فعال بمانید. به خصوص خون جوان. انجام ورزش به صورت منظم فواید زیادی دارد. ماهیچه ها و استخوان های شما به اندازه کافی قوی هستند که به شما در حفظ سلامت، قد و همچنین وزن کمک می کنند.

کودکان در سنین رشد که مایل به داشتن یک افزایش قد باید چند تمرین را امتحان کنید کارشناسان ورزش هایی را برای داشتن اندام و قد مناسب پیشنهاد می کنند. برخی از آنها در زیر بیان شده است:

  • فشار یا نشستن برای قدرت بدن
  • یوگا برای انعطاف پذیری بهتر بدن
  • ایروبیک و همچنین تمرینات قلبی

سعی کنید وضعیت بدنی خوبی داشته باشید

وضعیت بدن انسان می تواند معجزه کند. در هر صورت، وضعیت بدن شما باید در طول زندگی حفظ شود. مهم است که یک چیز مهم را به اطلاع خود برسانید. وضعیت بدنی بد باعث می شود شما کوتاهتر از قد واقعی خود به نظر برسید. باید از خم شدن یا خم شدن خودداری شود. قد شما در دراز مدت تحت تاثیر این موضوع قرار می گیرد. سلامت شما نیز به دلیل وضعیت بد بدن تحت تاثیر قرار می گیرد.

در اینجا کاری است که می توانید انجام دهید. می توانید بارها و بارها به خودتان یادآوری کنید که کمرتان را صاف نگه دارید. در حین انجام این کار، مطمئن شوید که شانه های شما نیز در یک خط مستقیم قرار دارند.

پزشک شما نیز می تواند در این مورد به شما کمک کند. برای دستیابی به وضعیت بدنی خوب و حفظ آن می توانید برای انجام برخی تمرینات با او مشورت کنید.

برو یوگا!

اگر هیچ کاری برای شما کار نمی کند، یوگا قطعاً این کار را خواهد کرد. بارها و بارها، یوگا در کانون توجه قرار گرفته است. همه به خاطر مزایای مختلف مرتبط با آن.

یوگا دارای برخی وضعیت ها و آساناها است که به شما کمک می کند قد خود را افزایش دهید اگر می خواهید یوگا را شروع کنید، منطقه راحتی خود را انتخاب کنید. این می تواند خانه شما، هر باشگاه ورزشی محلی یا هر مرکز یوگا باشد. یوگا به افزایش قد کمک می کند و همچنین فواید زیادی برای سلامتی دارد. برخی از آساناهای یوگا برای رشد قد در زیر بیان شده است:

  • تاداسانا
  • آسانا بوجانگ
  • Paschimottan asana
  • وریکش آسانا
  • تریکن آسانا

شما می توانید راه های مختلفی را برای رسیدن به ارتفاع دلخواه انتخاب کنید. اما، همانطور که پیشنهاد شد، اینها باید در مراحل اولیه زندگی برای نتایج بهتر انجام شوند. این آساناها را امتحان کنید، و اگر به دنبال اضافه کردن چند اینچ یا سانتی متر به قد خود هستید، مطمئناً تفاوت را خواهید دید.

سلب مسئولیت: اظهارات، نظرات و داده‌های موجود در این نشریه‌ها متعلق به نویسندگان و مشارکت‌کنندگان فردی است و نه از Credihealth و سردبیر(ها).

با ۹۹۴-۹۹۴-۸۰۱۰ +۹۱ تماس بگیرید و با کارشناسان پزشکی Credihealth صحبت کنید. رایگان. در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک مناسب، مقایسه هزینه درمان از مراکز مختلف و بروز رسانی به موقع پزشکی کمک بگیرید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر