9
شهریور

چگونه می توان تعادل را در شرایط غذایی اجتماعی اعمال کرد


آیا حفظ تعادل مورد نظر شما در شرایط تغذیه اجتماعی دشوارتر است؟

غذا بخش مهمی از زندگی اجتماعی ، فرهنگ ، سنت ها و جشن های ما است.

اما هنگام یادگیری نحوه یافتن تعادل مناسب و رژیم غذایی مغذی ، حرکت در این شرایط نیز می تواند استرس زا و ناامید کننده باشد.

اگر دائماً احساس می کنید با انتخاب هایی که با حس تعادل شما مطابقت ندارد ، “از راه دور می شوید” ، می تواند واقعاً ناامید کننده باشد و افکار منفی در مورد شما ایجاد کند ، این چیزی نیست که ما از شما می خواهیم. . زندگی کردن

به خواندن ادامه دهید تا دریابید که چگونه می توانید در یک محیط غذایی اجتماعی راحت تر غذا بخورید.

چرا حفظ تعادل در وضعیت تغذیه اجتماعی دشوار است

چند دلیل رایج وجود دارد که باعث می شود غذا خوردن در اجتماع سخت تر شود ، و دانستن آنها به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه راحت تر غذا بخورید در یک محیط اجتماعی.

1. محیط مثل سابق نیست

وقتی در موقعیت اجتماعی هستید ، خواه در خانه دوست خود در شب بیرون زنانه باشید ، یا در باربیکیو خانواده ، یا در عروسی ، این بر اساس دنیای فیزیکی بسیار متفاوت از جایی است که در خانه هستید و می توانید داشته باشید تاثیر زیادی بر انتخاب غذای شما بدون اینکه حتی متوجه آن باشید ، دارد.

به عنوان مثال ، در اکثر این موارد ، غذا اغلب روی یک نمایشگر غذا مانند یک کاسه یا یک جعبه کلوچه قرار می گیرد. این ممکن است شما را وادار به خوردن غذاهای خاصی کند که نمی گفتید برای شما رضایت بخش تر هستند.

علاوه بر این ، شما نیز در این شرایط با بسیاری از افراد درگیر و در تعامل هستید ، اما شاید در خانه تنها ، با همسرتان یا خانواده خود باشید.

وقتی در یک رویداد اجتماعی هستید ، اغلب افراد زیادی برای صحبت با آنها دارید و حتی ممکن است رویدادهای دیگری نیز در جریان باشد. این می تواند برای شما سخت باشد که به خاطر بسپارید که گرسنه و سیر به نظر برسید یا واقعا احساس کنید چه خورده اید.

2. هیچ کنترلی بر انتخاب غذای خود ندارید

یکی از رایج ترین دلایلی که بسیاری از مردم برای رفت و آمد در اجتماع مشکل می دانند این است که هیچ کنترلی بر غذای آینده ندارند.

بین ناآگاهی از آنچه می توان سرو کرد ، یافتن غذاهای خوشمزه فراوان که آنها میل می کنند و نبود گزینه های مغذی ، ناامید شدن آسان است و حفظ تعادل غیرممکن است.

3. فشار همسالان

احتمالاً شما قبلاً این را تجربه کرده اید.

شما انتخاب کرده اید که می خواهید در یک روز خاص بخورید یا نخورید و کسی در این مورد به شما توصیه می کند.

“شما سالاد می خورید ، معمولی ، کمی نفس می کشید.”

یا می توانید بگویید ، “آیا می خواهید آن کیک شیرین را بخورید؟ من اینجا هستم و هرگز آن را نخواهم خورد. ”

فشار همسالان در رویدادهای اجتماعی متداول است و ما از بسیاری از مصرف کنندگان می شنویم که احساس می کنند باید مانند دیگران غذا بخورند یا از طرف خانواده و دوستان احساس فشار می کنند که در مورد چیزی که او نمی خورد یا نمی خورد اظهار نظر می کنند. متأسفانه ، ممکن است در نقطه ای از سفر خود این را تجربه کنید.

6 نکته در مورد تغذیه اجتماعی برای یافتن تعادل مناسب

خوشبختانه ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم!

سفر به غذاخوری اجتماعی نباید آنقدر سخت باشد که ممکن است در حال حاضر احساس شود. با رعایت چند نکته در مورد تغذیه اجتماعی که می توانید در نظر داشته باشید ، برای شما آسان تر خواهد بود که در انتخاب غذای خود تعادل اعمال کنید.

1 – مقاصد روشن را مشخص کنید

علاوه بر خودآگاهی ، می توانید برنامه های روشنی در مورد آنچه می خواهید در رویداد یا کنفرانس تجربه کنید ایجاد کنید.

آیا برای دستیابی به دوستان قدیمی که قبلاً ندیده اید آنجا هستید؟ برای جشن عروسی دو نفر در خانواده خود؟ در رستوران مورد علاقه خود از غذاهای خوشمزه لذت می برید؟

یا ممکن است بخواهید بتوانید در یک رویداد بدون محدودیت یا احساس گناه از غذا لذت ببرید تا بتوانید بر جامعه تمرکز کنید و تحت تأثیر قوانین غذایی قرار نگیرید؟

در مجموع ، آمادگی جسمانی در اولویت نیست و مهم نیست! گاهی اوقات شادی اولویت دارد. اگر چنین است ، به خودتان اجازه دهید از فضا و آنچه در آنجا تجربه می کنید لذت ببرید نه قوانین غذا یا “باید” هایی که می توانید به آنها فکر کنید.

وقتی دیگر در فعالیت های اجتماعی نیستید و به تمرینات خود برمی گردید ، غذا ممکن است دوباره در اولویت قرار گیرد. این تعادلی است که ما در نحوه ورود و حرکت بین غذا و لذت در بسیاری از مراحل زندگی آموزش می دهیم.

2. رژیم غذایی متعادل و وعده های غذایی کوچک بسازید

یکی از ساده ترین راه ها برای حفظ تعادل در شرایط تغذیه اجتماعی ، به خاطر سپردن اصول اولیه عادات غذایی متعادل است. یکی از بزرگترین برنامه هایی که به مشتریان خود آموزش می دهیم نحوه ایجاد یک وعده غذایی متعادل یا یک وعده غذایی کوچک است.

این به آنها اجازه می دهد غذای مغذی مورد نیاز خود را دریافت کنند و همچنین از غذاهای مورد علاقه خود ، در هر کجا که هستند لذت ببرند!

ما این کار را از طریق سیستم Basic Five خود انجام می دهیم و اگر هنوز با این سیستم آشنا نیستید ، می توانید راهنمای مصرف متعادل رایگان ما را بارگیری کنید که به شما نشان می دهد در ترازنامه خود چه کار کنید.

با در نظر گرفتن این سیستم ساده در زمان اجتماعی ، استرس آن برای شما کمتر خواهد شد. می توانید به یک بوفه ، میز سوپ خوری یا میز ناهار خوری نگاه کنید ، و می توانید تصور کنید که برای ایجاد یک وعده غذایی متعادل چه چیزهایی می توانید به بشقاب خود اضافه کنید.

آیا غذای شما از بوفه همان غذایی است که در خانه درست می کنید ، ممکن است نباشد ، اما من تکرار می کنم – مهم نیست!

سیستم پنج پایه به شما راهنمایی هایی را می دهد که باید بدانید در هر شرایطی بهترین کار را انجام می دهید تا بتوانید با اطمینان به موقعیت های اجتماعی نزدیک شوید.

3. گزینه های مناسب برای اشتراک گذاری را بیاورید

با این اوصاف ، با دانستن اینکه اکثر موقعیت های اجتماعی غذای سرگرم کننده زیادی دارند اما غذای مغذی کمی دارند یا خیر ، آیا می توانید چیزی را به اشتراک بگذارید که هم مغذی و هم سرگرم کننده باشد؟

این می تواند یک سالاد کلم بروکلی با سس BBQ تابستانی ، یک غذای گیاهی لوبیا سبز برای مهمانی یا حمام خانگی برای میان وعده متعادل در شب دختر یا جشن تولد تولد باشد.

4. در ذهن بمانید

امروزه می توان به راحتی حواس اجتماعی را پرت کرد ، به ویژه در تغییر محیط و فشار همسالان که ما در مورد آن صحبت کردیم.

یکی از استراتژی هایی که ما با اعضای روش تغذیه آگاهانه به اشتراک می گذاریم – برای کمک به آنها در کنار آمدن با این مسئله ، توجه به موقعیت های اجتماعی است.

یادآوری دقیقاً به چه معناست؟ خوب ، فرض کنید عمه شما اصرار دارد موهایش را بخورد ، یا شاید شما با انواع شیرینی ها و غذاهای مختلف به سمت میز دسر بروید. و بگذارید بگوییم که شما واقعاً دوست ندارید قهوه ای یا آب نبات هایی که واقعاً مالک آنها نیستید ، اما در گذشته تقریباً چند چیز را از روی میز آب نبات بیرون می آوردید فقط به این دلیل که آنجا بود ، یا به برانی ها می گفتید بله ، زیرا او اصرار داشت.

آیا کسی آن را می داند؟ اینها نمونه هایی از تغذیه ناسالم است ، که یکی از عوامل اصلی ناتوانی شما در ایجاد تعادل در شرایطی است که در جامعه قبلی خود احساس کرده اید.

این بار ، شامل خودآگاهی شود. اگر می دانید که براونی ها پول شما نیستند ، با آنها بروید. آیا واقعاً به قهوه ای نیاز دارید؟ اگر نه ، فقط تشکر کنید. اگر می دانید که شما فردی خوشمزه تر از شیرین تر هستید ، دور آن میز قدم بزنید و وقت خود را در جایی دیگر بگذرانید. تنا تو شگفت انگیزی.

داشتن خودآگاهی در حال حاضر می تواند به شما در تصمیم گیری های مناسب و مناسب شما کمک کند ، که به شما کمک می کند از احساس استرس ، گناه یا افسردگی ناشی از رژیم نامتعادل دوری کنید.

5. یک روز متعادل را برای فعالیت های اجتماعی تمرین کنید

همچنین شرایطی پیش می آید که نمی توانید یک انتخاب مناسب انجام دهید ، یا ممکن است آن را دوست نداشته باشید. مثل این است که بخواهید در رستوران یا در خانه والدین خود غذا بخورید به دلیل مزخرفات معروف مادرتان.

در این شرایط ، شما می توانید بر تمرین تعادل ، نه تنها در فعالیت های اجتماعی ، بلکه در طول روز تمرکز کنید. اگر می دانید که در انتهای Balance Spectrum چیزی مغذی را تجربه خواهید کرد که واقعاً از آن لذت می برید ، می توانید برخی از مواد مغذی را در سایر نقاط در طول روز اولویت بندی کنید.

ما دیگر در مورد روزه گرفتن در روزها یا “جبران” غذاهای خوشمزه صحبت نمی کنیم ، زیرا می دانیم که اینها نمونه هایی از عادات غذایی متعادل نیستند.

یک روز غذا خوردن برای بدن و سلامتی شما مفید نخواهد بود.

ما فقط در مورد یافتن تعادل بین تغذیه و لذت به جای تسلیم شدن در برابر همه افکار یا عدم فکر کردن صحبت می کنیم.

اگر قصد دارید شام بخورید و می دانید که غذا صرف لذت است ، می توانید بر خوردن یک اسموتی خوب و یک بشقاب بسته بندی شده برای ناهار تمرکز کنید تا بدن شما آن چیزی را که برای احساس خوب نیاز دارد ، داشته باشد.

اما اجازه ندهید که باعث ایجاد استرس شود-به یاد داشته باشید که سیاه و سفید نیست ، این فقط یک تفکر تخیلی است. این در مورد یافتن تعادل عمومی است.

6. برای عبور از مرزهای خود آماده شوید

فشار همسالان در رویدادهای اجتماعی متداول است و ما از بسیاری از مصرف کنندگان می شنویم که احساس می کنند باید مانند دیگران غذا بخورند یا از طرف خانواده و دوستان که در مورد چیزی که نمی خورند اظهار نظر می کنند. متأسفانه ، ممکن است در نقطه ای از سفر خود این را تجربه کنید.

داشتن دو عبارت که می توانید استفاده کنید می تواند به تعیین مرزها و پایان گفتگو کمک کند.

  • “خیلی جالبه! من در حال حاضر احساس خوبی ندارم ، اما از ارائه شما متشکرم. ”
  • “من واقعا از آن لذت می برم [fill in the blank] در حال حاضر ، اما شاید بعداً برخی از آنها را امتحان کنم. ”
  • “متأسفانه ، من از خوردن غذا راحت نیستم [fill in the blank]، بنابراین ترجیح می دهم امروز آن را نخورم. ”
  • “من واقعا دوستش دارم [fill in the bank] – واقعاً مرا راضی می کند. ”
  • “این چیزی است که بدن من در حال حاضر واقعاً به آن نیاز دارد / می خواهد ، بنابراین من آن را می شنوم.”

با رژیم غذایی اجتماعی احساس راحتی کنید

مانند همه چیز ، یادگیری نحوه احساس راحتی با غذا در شرایط تغذیه اجتماعی به زمان و تمرین نیاز دارد. بعید است که ناگهان به خودباوری برسید. این نکات را در ذهن داشته باشید و در مورد احساسی که بعد از یک رویداد اجتماعی دارید فکر کنید تا بدانید که دفعه بعد می خواهید چه کارهایی را تکرار کنید یا متفاوت انجام دهید ، می توانید تغییر دهید اما مطمئناً در آینده احساس شما تغییر خواهد کرد. این شرایط.