چگونه هنگام رانندگی سالم بمانید؟ – وبلاگ Credihealth


همه می دانند که بودن در جاده می تواند یک فعالیت چالش برانگیز باشد. رانندگی با ماشین همیشه کار بسیار زیادی است و عادت های ناسالم بسیار آسان است، به خصوص اگر برای مدت طولانی در ماشین باشید.

ممکن است این پیشنهاد را شنیده باشید که اغلب مردم باید از غذا خوردن در ماشین اجتناب کنند، اما این همیشه عملی نیست. اگر عاشق غذا خوردن هستید و می خواهید گرسنگی خود را دور نگه دارید، یادگیری نکات جدید ضرری ندارد.

اگر به دنبال ماشینی هستید اما بودجه محدودی دارید، یک ماشین دست دوم شاید بهترین گزینه شما باشد. قبل از خرید خودروی دست دوم حتماً یک گزارش تاریخچه دریافت کنید. یک ماشین دست دوم ممکن است ایده آل باشد، اما همه ماشین های دست دوم کیفیت خوبی ندارند. این می تواند به شما کمک کند از خرید یک وسیله نقلیه ضعیف که دارای مشکلات مکانیکی مداوم است جلوگیری کنید.

را گزارش تاریخچه خودرو به شما خواهد گفت که آیا خودرو در تصادفات بزرگ درگیر شده است یا خیر. تاریخچه دقیق یک وسیله نقلیه و تعمیر و نگهداری آن را ارائه می دهد. این شامل تمام سوابق تعویض روغن، بازرسی های منظم، بررسی های ایمنی و تعمیرات اساسی است

در اینجا دوازده نکته برای سالم ماندن در هنگام رانندگی آورده شده است.

۱. بهتر است از تمام غذاهای چرب خودداری کنید.

برای سالم ماندن، پرهیز از غذاهای فست فود بسیار مهم است، اما همچنین مهم است که تا حد امکان از میوه ها و سبزیجات استفاده کنید زیرا فیبر بالایی دارند و شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می دارند. آنها همچنین حاوی ویتامین ها و مواد مغذی حیاتی هستند.

۲. در حین رانندگی هیدراته بمانید.

بهترین کار این است که هنگام رانندگی هیدراته بمانید تا در طول سفر سرحال باشید. بهترین راه برای هیدراته ماندن در حین رانندگی، استفاده مداوم از بدن است آب آشامیدنی.

همچنین باید آب بطری را انتخاب کنید که همیشه تمیز و عاری از مواد شیمیایی مضری است که ممکن است به آب لوله کشی اضافه شده باشد. همچنین می توانید یک بطری آب در صندوق عقب خود نگه دارید تا در صورت نیاز بتوانید آن را دوباره پر کنید.

۳. زمانی که قصد رانندگی دارید از قبل برنامه ریزی کنید.

ساعت های زیادی کار در روز می تواند باعث خستگی شما شود، به خصوص زمانی که زمان رانندگی را نیز در نظر بگیرید. اگر مراقب نباشید، می‌تواند منجر به خواب آلودگی در حین رانندگی، تصادف یا تصادف شود.

برای جلوگیری از این اتفاق، با داشتن خواب کافی در شب، از قبل برنامه ریزی کنید تا برای روز بعد کار و رانندگی، استراحت کرده و آماده باشید.

بهتر است برنامه خود را از قبل برنامه ریزی کنید تا بتوانید مطمئن شوید که زمان برای توقف و خوردن وعده های غذایی دارید. در صورت امکان سعی کنید قبل از رانندگی غذا بپزید یا با خود غذا بیاورید تا مجبور نشوید هنگام سفر ماشین خود را ترک کنید.

۴. از خوردن وعده های غذایی سنگین خودداری کنید.

شما باید از خوردن غذاهایی که خیلی سنگین هستند اجتناب کنید، به خصوص اگر ممکن است باعث تصادف یا تصادف شود. بار دیگر، میوه‌ها و سبزیجات بهترین انتخاب‌ها برای رژیم‌های غذایی سالم در هنگام رانندگی هستند، زیرا سیر ماندن را آسان می‌کنند و در عین حال قند خون و فشار خون شما را نیز کنترل می‌کنند. زمانی که پشت فرمان ماشین خود هستید از غذاهای خیلی سنگین دوری کنید.

۵. آهسته غذا بخورید.

بهتر است آهسته غذا بخورید. غذاهای ملایم، مانند برنج و ماکارونی، سیر شدن و رفع گرسنگی شما را در حین رانندگی آسان تر می کند. همچنین باید از گذاشتن سریع غذا خودداری کنید.

۶. غذاهای پرکالری را در وعده های کوچکتر مصرف کنید.

بهتر است هنگام رانندگی برخی از غذاهای مورد علاقه خود را به مقدار کم در طول روز بخورید، نه در وعده های بزرگ یکباره تا از سیر شدن بیش از حد در جاده جلوگیری کنید. اگر مقدار زیادی چربی می خورید، مقداری پاپ کورن با هوا را امتحان کنید زیرا سرشار از فیبر است و باعث می شود در کمترین زمان احساس سیری کنید!

۷. از نوشیدن بیش از حد نوشابه های گازدار خودداری کنید.

بهتر است در حین رانندگی از نوشیدن نوشابه های گازدار خودداری کنید زیرا می توانند باعث کندوپاش و آروغ زدن شوند که توجه شما را از جاده منحرف می کند. اگر نیاز به نوشیدن چیزی دارید، به جای آن آب را امتحان کنید.

۸. از خوردن غذاهای تند هنگام رانندگی خودداری کنید.

از خوردن غذاهای تند هنگام رانندگی خودداری کنید زیرا باعث سوزش سر دل می شوند. این هوشمندانه است که از ایجاد هر گونه مشکل اضافی برای خود اجتناب کنید، به خصوص اگر سواری طولانی در پیش دارید.

۹. اگر احساس بیماری می کنید، غذا نخورید.

اگر احساس بیماری یا حالت تهوع دارید، مهم است که از خوردن غذا پرهیز کنید، زیرا ممکن است در سفر شما را بیمارتر کند. اگر در ماشینتان غذا دارید، آن را کنار بگذارید! دست های خود را بشویید و از دست زدن به صورت یا هر چیز دیگری خودداری کنید تا زمانی که فرصتی برای رسیدگی به مشکلات پیش آمده داشته باشید.

۱۰. از غذاهای ناسالم و فست فودها دوری کنید.

بهتر است از خوردن بیش از حد خودداری کنید غذای آشغال یا فست فود غذاهای ناسالم سرشار از چربی هستند و اغلب حاوی شیرین کننده های مصنوعی هستند که می توانند در هنگام رانندگی احساس بیماری کنید. فست فودها نیز خطرناک هستند زیرا اغلب حاوی مقدار زیادی سدیم هستند!

۱۱. مشروب نخورید و رانندگی نکنید!

هرگز در حالت مستی رانندگی نکنید، زیرا اغلب باعث تصادف می شود. رانندگی در حالت مستی نیز می تواند باعث مشکلات سلامتی شود که توانایی شما را در کار ایمن با وسیله نقلیه مختل می کند. اگر سیگاری هستید، مطمئن شوید که هنگام رانندگی سیگار نکشید تا سلامت شما دست نخورده باقی بماند.

هنگام گرسنگی رانندگی نکنید! مراقب سلامتی خود باشید و اطمینان حاصل کنید که به درستی هیدراته شده اید، استراحت کرده اید و قبل از حرکت به جاده تغذیه می کنید. اگر احساس بیماری می کنید، بهتر است تا زمانی که احساس می کنید بهتر بمانید. به رانندگی با یک دوست یا یکی از اعضای خانواده فکر کنید تا در صورت ناتوانی در انجام این کار، آنها بتوانند کنترل را به دست بگیرند.

بسیار ساده است که ببینید سالم ماندن در حین رانندگی به شما کمک می کند از تصادفات و تصادفات اتومبیل جلوگیری کنید. هنگامی که چند نکته خوب را در اینجا انتخاب کردید، در حین رانندگی سالم خواهید ماند.

چه نکاتی را می توانید با سایر رانندگان به اشتراک بگذارید؟ چرا در زیر نظر نگذارید و نکات خود را برای سالم ماندن در هنگام رانندگی به اشتراک بگذارید.

سلب مسئولیت: اظهارات، نظرات و داده‌های موجود در این نشریه‌ها متعلق به نویسندگان و مشارکت‌کنندگان فردی است و نه از Credihealth و سردبیر(ها).

با ۹۹۴-۹۹۴-۸۰۱۰ +۹۱ تماس بگیرید و با کارشناسان پزشکی Credihealth صحبت کنید. رایگان. در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک مناسب، مقایسه هزینه درمان از مراکز مختلف و بروز رسانی به موقع پزشکی کمک بگیرید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر