5
شهریور

چگونه کودکان خود را ناهار (در نهایت!)


فرزند خود را به یک جمع کننده ناهار مستقل معرفی کنید! در اینجا پنج قدم آسان برای ناهار با فرزند خود را ذکر کنید. بگذارید این اتفاق بیفتد!

این مقاله به عنوان بخشی از همکاری با من نوشته شده است پروژه خانواده سالمبه من هیجان زده هستم که بخشی از کمپین Power Your Lunchbox آنها برای کمک به کودکان در آشپزخانه باشم.

اگر می خواهید ، صبح را تصور کنید که جعبه ناهار نداشت. تو می توانی:

  • قهوه خود را سبک تر بگیرید؟
  • 15 دقیقه بیشتر بخوابی؟
  • مثل همیشه عصبی نیستید یا عجله ندارید؟

من یک بسته بندی شب بودم. و هنگامی که من بسته بندی ناهار برای بچه هایم را متوقف کردم ، با تهیه تمام غذا بعد از شام انجام این کار بسیار راحت بود. احساس رهایی می کرد!

آموزش کودکتان برای جمع آوری غذای خود به شما این امکان را می دهد که کمی آزادی را به دست آورید.

اما همچنین چیز دیگری را ارائه می دهد که منحصر به فرد است. هنگامی که کودک شما مهارت مهمی در زندگی می آموزد: نحوه جمع آوری غذا برای او ، استقلال و استقلال خود را در آشپزخانه به دست می آورد. بگذارید این اتفاق بیفتد!

طرز تهیه ناهار کودک

روز اول: در مورد برنامه با فرزند خود صحبت کنید

برخی از شما ممکن است فرزندانی داشته باشید که دوست دارند همه کارها را برای خود انجام دهند. یا شاید بچه های شما مثل من باشند و در حالی که همه این کارها را می کنید با خوشحالی بنشینند. بنابراین واکنش آنها نسبت به این خبر ممکن است متفاوت باشد! در اینجا چند نکته وجود دارد که باید آنها را به اشتراک بگذارید:

  • آنها به اندازه کافی سن دارند و در جمع آوری غذای خود مهارت دارند
  • همه اعضای خانواده به دویدن در خانه کمک می کنند و جمع آوری غذای خود یکی از راه های این کار است.
  • تهیه غذای خود به این معنی است که آنها می توانند بسته بندی خود را انتخاب کنند (با چند معرفی از شما)
  • شما در وهله اول به آنها کمک می کنید و راه هایی را برای سهولت کار ارائه می دهید
  • اگر آنها در جعبه ناهار به چیزهایی نیاز دارند ، با هم به فروشگاه بروید و خرید کنید

روز دوم: اصول اولیه را به آنها بیاموزید

یکی از نگرانی هایی که من از والدین می شنوم این نگرانی است که اگر فرزندانشان به آنها اجازه دهند از ذهن خود استفاده کنند ، ناهار جعبه های نوشیدنی گرانولایی بردارند. اما شما می توانید اصول اولیه بسته بندی ناهار آماده را به فرزندان خود بیاموزید و به آنها آزادی انتخاب آنچه دوست دارند را بدهید.

با کودکان خود فهرستی از دسته هایی مانند میوه ها ، سبزیجات ، غذاهای پروتئینی و غلات کامل تهیه کنید-یا کدام دسته برای رژیم غذایی خانگی شما و انواع غذاهایی که متناسب با هر دسته هستند مناسب تر است. توضیح دهید که یک ناهار متعادل ، که به آنها انرژی می دهد و در بعد از ظهر در مدرسه سیر است ، شامل غذاهای مختلف است.

برای سهولت کار ، یک چاپ رایگان برای شما ایجاد کردم. برخی از چاپ های مجموعه ناهار در حال حاضر با گزینه ها پر شده است. من غذای خود را آماده کردم تا بتوانید آن را با غذایی که در یخچال و انبار نگهداری می کنید پر کنید. آن را چاپ کنید ، پر کنید و بچسبانید در جایی که فرزندان شما می توانند آن را ببینند ، مانند یخچال یا درب انبار.

به کودکان خود بیاموزید که یک ناهار خوب بپزند! بسته قابل چاپ رایگان من را دریافت کنید.

برای آموزش نحوه جمع آوری ناهار به بچه ها می توان آن را به صورت رایگان چاپ کرد!

در اینجا نمونه ای از نحوه پر کردن آن آمده است:

  • مواد اصلی: ساندویچ بوقلمون یا ژامبون ، PBJ ، باقی مانده در قمقمه ، هوموس ، پنیر ، تخم مرغ آب پز
  • میوه ها: ورقه های پرتقال ، موز ، فنجان میوه ، سیب ، انواع توت ها
  • سبزیجات: هویج ، هلو ، خیار ، گوجه فرنگی گیلاسی
  • غلات کامل: نان ، کراکر ، پیتا ، تورتیلا
  • موارد اضافی: ذرت بوداده ، لوله ماست ، جعبه شیر شکلات

این نیز زمان مناسبی است تا در مورد انواع چیزهایی که می خواهند در طول روز ببینند با آنها صحبت کنید. من همیشه توصیه می کنم با بچه ها در مورد آنچه دوست دارند ، دوست ندارند ، یا هنگام ناهار دور می ریزند (یا می فروشند) بحث صادقانه داشته باشید. با هم به فروشگاه بروید تا انتخاب هایی را که دو شما می خواهید احساس کنید ذخیره کنید.

روز سوم: ایستگاه یا سطل زباله بسازید

بچه های بزرگتر در مورد نیازهای خود در آشپزخانه بهتر تحقیق می کنند. کودکان کوچکتر ممکن است به کمک اضافی اضافی نیاز داشته باشند.

یک ایده این است که چمدان ها را در مکانی برای اقامت بسته بندی کنید که به راحتی در دسترس باشد. وسایل ناهار مورد نیاز کودک خود را جمع آوری کنید-مانند جعبه ناهار ، ظروف ، قمقمه ، بطری آب ، حوله ، ظروف یکبار مصرف و لوازم جانبی مانند فنجان های مافین سیلیکونی تا در ظروف به اشتراک گذاشته شود. برای خرید بسته بسته بندی روزانه من به فروشگاه محلی آمازون خود بروید.

برای یک ناهار جعبه ای ، من یک بطری را روی میز می گذارم تا در قفسه ذخیره شود و یک بطری را در یخچال برای اقلام یخچال نگه می دارم (نحوه عملکرد آن را ببینید: چگونه یک استراحت ناهار ایجاد کنیم)

اما می توانید بیشتر با هر فرد به اشتراک بگذارید. از دسته بندی های قابل چاپ (بشقاب های بزرگ ، میوه ها ، سبزیجات و غیره) یا دسته خود استفاده کنید و به آنها نشان دهید که هر سطل چقدر می تواند انتخاب شود.

توجه: خوب است که بچه ها را در مورد خوردن انواع غذاها آموزش دهید ، اما اجازه دهید اندازه بسته را کنترل کنند. آنها به خوبی از خواسته های شیطانی خود آگاه هستند!

در اینجا چند ایده برای ظروف میوه وجود دارد:

  • میوه های کامل مانند نارنگی ، سیب و آلو
  • لیوان و سیب ساخته شده با میوه
  • میوه خشک یا خشک

در اینجا چند ایده برای مصرف پروتئین آورده شده است:

همچنین می توانید میان وعده ها و غذاهای جانبی (با فرزندان خود) را در ظروف و بسته های یکبار مصرف و راحت حمل کنید. نکاتی در مورد تنقلات:

  • یک دختر کوچک شکننده
  • میوه خشک شده
  • مخلوط مخلوط
  • بیسکوییت
  • پواکاتساکا

روز چهارم: ناهار را با هم جمع کنید

از چاپگر و ایستگاه خود استفاده کنید ، ناهار آماده کنید. بگذارید آنها سرنوشت خود را انتخاب کنند ، حتی اگر فکر می کنید بسیار زیاد یا خیلی کم است (آزمایشات و مصائب در حال انجام است). در صورت نیاز با پیشنهاد یا یادآوری ملایم وارد کنید.

به فرزندان خود بیاموزید که ناهار را برای آنها آماده کنند

روز 5: ارسال صندوق عقب

زمان آن فرا رسیده است که به فرزند خود اجازه دهید غذای خود را جمع آوری کند. سعی کنید زیاد دخالت نکنید!

هنگامی که آنها به خانه می رسند ، می توانید در مورد اینکه آیا قسمت واقعی است ، آنچه آنها دوست دارند و دوست ندارند و آنچه ممکن است دفعه دیگر متفاوت انجام دهند صحبت کنید. از بازخورد برای جمع آوری مراکز یا سطل های جمع آوری به صورت هفتگی استفاده کنید.

در طول سال تحصیلی بشویید و تکرار کنید!

سوالات متداول

کودکان در چه سنی باید غذای خود را جمع آوری کنند؟

هر کودکی متفاوت است – و شما فرزند خود را به خوبی می شناسید و توانایی های او را می شناسید – بنابراین هیچ قانون سخت و سریع وجود ندارد. اما اکثر بچه ها می توانند به طور مستقل در مدرسه ابتدایی شروع به جمع آوری کنند.

حتی کودکان نوپا و کودکان نوپا که به پرستاری کودک و پیش دبستانی می روند می توانند به شما کمک کنند وسایلی را در جعبه ناهار بگذارید ، بسته های سرد را از یخچال در صورت امکان بردارید یا به شما در تهیه دستور العمل ها کمک کند.

به یاد داشته باشید: هرگز دیر نیست! حتی دانش آموزان دبیرستانی نیز می توانند این کار را انجام دهند.

اگر فرزندم ناهار متعادلی تهیه نکند ، چطور؟

من ریز مدیریتی نوع A هستم ، بنابراین انرژی زیادی می طلبد تا با چیزهایی که بچه هایم می پوشند زیاد گیج نشوم.

اگر متوجه شدم که ناهار کافی ندارم ، چند پیشنهاد ارائه کردم.

  • وقتی فرزندم یک ساندویچ ، کراکر ، پاستیل و یک کوکی جمع می کند ، من یک میوه به او می دهم.
  • اگر برای شام هویج درست کنم ، از فرزندم می پرسم که آیا می خواهد روز بعد ناهار بخورد؟

اگر نه ، سعی می کنم او را رها کنم. باور کنید ، ناهارهای بسته بندی شده بچه های من “کامل” نیستند. اما آنها در مورد تعادل و نیازهای خود ، در مورد غذای مورد نیاز آنها و نیازهای آنها یاد می گیرند.

من می توانم اجزای سازنده آنها را برای یک ناهار سالم به آنها بدهم و گهگاه آنها را به پیشنهادات راهنمایی کنم ، اما در نهایت ، من می خواهم آنها تصمیمات خود را بگیرند- درست مانند روزی که خودشان تصمیم می گیرند.

از فرزندتان بخواهید برای او ناهار آماده کند

اگر بچه های من وسایلی را که می خورند نخورند چطور؟؟

من از بسیاری از والدین می شنوم که از میزان غذای ناتمام در جعبه های ناهار فرزندان خود ناراضی هستند.

جمع آوری ناهار فرزند شما باید برخی از زباله ها را کاهش دهد ، زیرا آنها انواع غذاهای مورد علاقه خود و قسمت های مناسب را برای آنها جمع آوری می کنند.

من همیشه والدین را تشویق می کنم تا با فرزندان خود در مورد غذاهای آماده آماده صحبت کنند-از دیدگاه علاقه مند و نه سرزنش. آیا زمان غذا خیلی کوتاه است؟ آیا آنها در بسته بندی می شوند یا ظروف؟

تا زمانی که غذا دست نخورده به نظر می رسد ، آنچه در جعبه ناهار شما نیست در خانه سرو کنید ، مانند سبزیجات در وعده شام ​​یا میوه های تازه در تعطیلات ناهار بعد از مدرسه.

صرفه جویی! بسته بندی غذای فرزندان من حتی صبح بیشتر است تا کمتربه

با فرزند خود صبور باشید و بدانید که این یک فرایند است. شاید لازم باشد ابتدا به آنها کمک کنید ، سپس خود را به آرامی از تصویر حذف کنید. اگر تجمع صبح خیلی سخت است ، از کودک بخواهید غذای خود را شب قبل (یا بهتر از آن ، بعد از شام در حالی که آشپزخانه پر از غذا است و بقیه آماده خوردن و کشتن هستند) جمع کند.

ناهار مورد علاقه من - غذای واقعی مامان

بچه های من دیر دیر و وقت لازم برای جمع بندی را نداریدبه باید چکار کنم؟

از یک سو ، در نهایت کودکان باید با عواقب ناشی از عدم توانایی مدیریت زمان برخورد کنند ، چیزی که همه ما باید در زندگی خود با آن روبرو شویم. اگر خرید ناهارهای مدرسه برای صبحگاهی است که بسته بندی نشده اند ، مشکلی نیست (مخصوصاً برای بچه های بزرگتر).

من از یک طرف سعی می کنم به فرزندانم لطف کنم. چند صبح بود که از چیزی ناراحت بودم یا واقعاً خواب بدی داشتم ، بنابراین برای کمک وارد عمل شدم. اما این استثنا است ، نه قانون.

درباره همکاران من: پروژه خانواده سالم

من متخصص تغذیه ثبت شده هستم پروژه خانواده سالم، یک سازمان بازاریابی که به ایجاد نسلی سالم تر اختصاص داده است. از زمان ایجاد آنها در سال 2002 ، آنها بیش از 7 میلیون دلار برای کمک به کودکان و خانواده ها جمع آوری کرده اند.

برای کمپین سالانه Power Your Lunchbox ، شش مارک بهداشتی-Bee Citrus ، Crispy Green® ، Farms Natural ، Peru Family Farms® ، Shuman Farms’s Sweet Sweet® و Yo Quiero! ® – 12000 دلار به ازای آن می دهد بنیاد United Fresh Start، یک سازمان غیر انتفاعی بر افزایش دسترسی کودکان به میوه ها و سبزیجات تازه تمرکز کرده است.

آیا می خواهید ایده های بیشتری در مورد بسته بندی ناهار داشته باشید؟ شما می توانید دستور العمل های آماده را در یک جعبه ناهار دریافت کنید و ایده ها را در آن بسته بندی کنید وارد صفحه Lunchbox خود شویدبه