15
شهریور

چگونه یک غذای کوچک قبل از شام با کودک خود تهیه کنید


آیا فرزند شما همیشه قبل از شام گرسنه است؟ در اینجا یک استراتژی برای یک میان وعده قبل از شام است که هوس آنها را از بین نمی برد.

هیچ چیز ناامیدکننده تر از زمان غذا خوردن نیست تا زمانی که برای صرف شام بنشینید ، زیرا 45 دقیقه وقت گذاشته اید تا بچه های خود را از بشقاب بیرون بیاورید زیرا آنها قبلاً سیر شده اند. با چوب دستی

پیاده روی یک ساعت قبل از شام برای بچه ها سخت است – مخصوصاً جوانان که می شنوند “شام در 10 دقیقه آماده است” زیرا “شام هرگز آماده نخواهد شد. شروع به افسردگی می کند! ”

مشکل میان وعده های قبل از شام

اگر بچه ها قبل از شام از میان وعده ها استفاده کنند ، خیلی گرسنه نخواهند بود – این بدان معناست که آنها آماده خوردن غذاهایی که شما درست کرده اید نخواهند بود ، غذاهای جدید ، ناآشنا یا چالش برانگیزتر مانند نان ، سوپ و … سایر غذاهای مخلوط..

با این حال ، نیاز به کودکان قبل از شام ناگهان افزایش می یابد. ساعتهای جادوگری را در ساعت 5 بعد از ظهر به یاد می آورم ، زمانی که پسرم سینک ظرفشویی را برای غذا می چرخاند ، در حالی که من پشتم را برای حرکت دادن یک قابلمه روی اجاق گاز چرخاندم.

در طول این سالها ، من چند رویکرد را برای تنقلات قبل از شام امتحان کرده ام: آرد گندم کامل دست ساز ، نصف سیب ، هیچ اسنک اصلا. به نظر می رسید هیچ حقیقتی وجود ندارد.

بونوسی: ناهار را متوقف کنید! لیست من را در نظر بگیرید: 5 نکته که باید به مسافران خود بگویید

سپس سیستمی را پیدا کردم که کار می کرد

من این خانه را برای یک میان وعده قبل از شام آماده کردم: اگر یک ساعت قبل از شام گرسنه هستید ، می توانید یک سبزی «غذایی» بخورید. یا می توانید فقط منتظر شام باشید.

یا برخی از سبزیجاتی را که برای شام آماده کرده اید سرو کنید یا هر سبزی را که می توانید به رایگان در کشوی ترد خود قرار دهید. حتی بهتر از این ، سبزیجات آماده می شوند تا در ظروف آسان برای مصرف در یخچال قرار داده شوند.

وقتی این قانون را وضع کردم ، پسر بزرگم اهمیتی نمی داد. او اغلب شام می خورد.

پسر کوچک شاد من در ابتدا ناراضی بود (هشدار کم!). اما پس از چند هفته ، او شروع به اجتناب از انواع داروها کرد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: فرزند شما از سبزیجات متنفر است. و چطور؟

تنقلات گیاهی برای کودکان

  • چوب سبزیجات خام مانند هویج ، کرفس و فلفل
  • تکه های گوجه فرنگی خیار یا گیلاس
  • بادام زمینی با بازو
  • ادامام (منبع بهتر اما غنی از پروتئین و فیبر)
  • یک سالاد کوچک
  • قسمتی از سبزیجات که همراه شام ​​سرو می کنید

این استراتژی میان وعده خوب است

وقتی کودکان واقعاً گرسنه هستند ، ممکن است سبزیجات بخورند و چیزهایی را که حتی نمی دانند امتحان کنند. پسرم شروع به خوردن یک ظرف ساده سالاد برگ ، مقدار زیادی کرفس و لوبیا سبز کرد.

راه دیگر: اگر کودک شما مقدار زیادی از سبزیجاتی را که برای شام سرو می کنید نمی خورد ، دانستن اینکه آنها از قبل آن را مصرف کرده اند می تواند به شما در حفظ آرامش کمک کند.

و میوه؟

میوه هایی مانند سیب و موز معمولاً پرتر از سبزیجاتی مانند هویج یا سالاد هستند – مخصوصاً قبل از شام.

افت ها چطور است؟

پیشنهاداتی مانند شیرینی و هوموس می تواند به کودکان در لذت بردن از سبزیجات و خوردن بیشتر آنها کمک کند. اما آنها همچنین می توانند به پر کردن فاصله قبل از شام کمک کنند. بنابراین سعی کنید ببینید چه اتفاقی می افتد.

اگر فرزندم پر از سبزیجات باشد چه؟

بیشتر سبزیجات مانند هویج به تنهایی پر نمی شوند. اما ممکن است بچه ها را برای شام به طبقه بالا ببرید. اگر این اتفاق بیفتد ، می توانید: