کاهش یک پوند در روز با رژیم غذایی مونو – چگونه برای کاهش وزن فقط یک نوع غذا بخوریم

کاهش یک پوند در روز با رژیم غذایی مونو ممکن است برای بسیاری دشوار به نظر برسد، اما این مقاله به شما می گوید که چگونه. مهمتر از آن، ما به شما خواهیم گفت که چگونه برای کاهش وزن فقط یک نوع غذا بخورید، بنابراین حتماً کل مقاله را بخوانید.

یکی از کلاسیک‌ها در مورد سالم و لاغر بودن، کاهش نیم پوند در روز با رژیم مونو است. اکثر مردم نمی توانند با این استراتژی ادامه دهند، در حالی که در واقع پیروی از آن بسیار آسان است. مثل آن برنامه های پیچیده نیست که در آن از شما بخواهند غذاهای مختلف با اندازه های خاص بخورید و شما را متحیر کند. دلیل اینکه اکثر افراد تمایلی به امتحان این برنامه ندارند این است که فکر می کنند تا آخر عمر هر روز یک نوع غذا می خورند. کاهش یک پوند در روز با رژیم مونو، خوردن یک نوع غذا در هر وعده غذایی است. این بدان معنا نیست که شما باید در هر سه وعده غذایی روزانه یک ماده غذایی بخورید. برخی افراد پیشنهاد می کنند که چاو خام به دلیل ارزش غذایی بالاتر، بهترین انتخاب را برای این نوع برنامه کاهش وزن خواهد داشت.

همانطور که همه ما می دانیم، سه گروه غذا وجود دارد. غذاهایی هستند که دارای کربوهیدرات زیاد، پروتئین بالا و آنهایی که نشاسته دارند. نمونه هایی از آنهایی که پروتئین بالایی دارند تخم مرغ، پنیر، تخم مرغ، گوشت و ماهی هستند. از سوی دیگر، آنهایی که کربوهیدرات بالایی دارند و سالم هستند، میوه ها و سبزیجات هستند. در نهایت، آنهایی که نشاسته دارند سیب زمینی، ماکارونی، نان و ماکارونی هستند. در زیر یک نمونه عینی از این برنامه آورده شده است:

۱. برای صبحانه می توانید یک سیب و دو موز بخورید تا انرژی لازم برای ماندگاری ۲۴ ساعت را به شما بدهد.

۲. می توانید یک مرغ نیمه بریان را بدون پوست بخورید. کباب بهتر از سرخ کردن مرغ است تا روغن های چاق کننده به مرغ نچسبند.

۳. سه عدد سیب زمینی پخته با اشتهای عصرانه شما سازگار است. سیب زمینی سرخ کردنی انتخاب خوبی نیست، بنابراین باید یا برشته یا پخته شود.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر