19
مهر

گردو 101: تغذیه و مزایای گردو


بادام زمینی می تواند یک غذای دشوار باشد – آنها خوشمزه و سالم هستند ، اما غلیظ نیز هستند. اگر می خواهید در مورد غذاهای مغذی ، مزایای بالقوه آنها و نحوه استفاده از آنها در برنامه غذایی سالم خود بدانید ، به خواندن ادامه دهید.

حقایق رژیم گردو

Quyen Vu ، متخصص آشپزی Beachbody می گوید: “سوسک ها ضخیم هستند.” “بنابراین شما نمی خواهید آنها را زیاد بخورید. با این حال ، آنها هنوز هم می توانند در برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن گنجانده شوند. ”

وو توصیه می کند که اگر مزه ساده آنها را دوست ندارید – مانند این شکلات شکلاتی گردو شاه توت – یا آنها را خام و بدون نمک بخرید و ادویه دلخواه خود را اضافه کنید.

به طور کلی ، لانه ها حاوی آهن ، منیزیم و فسفر و همچنین چربی ها و پروتئین های سالم هستند.

در اینجا کاهش مشخصات مواد مغذی وجود دارد.

کنوت های بسته بندی نشده در یک کاسه آهنی

ارزش غذایی بادام زمینی

گردو خام ، 1 گرم ، حدود نصف تا 14

کالری 185
پروتئین 4.31 گرم
چاق 18.5 گرم
گلیکوزید 3.88 گرم
فیبر 1.9 گرم
کلسیم 27.8 میلی گرم
آهن ، Fe .825 میلی گرم
منیزیم 44.8 میلی گرم
فسفر 98.1 میلی گرم
مس 0.451 میلی گرم

اکنون که اطلاعات رژیم گردو را بررسی کرده ایم ، به راحتی می توانید آن را با این آجیل های پرکالری مالش دهید ، اما افزودن مقداری از رژیم غذایی روزانه به شما کمک می کند تا از مزایای آن استفاده کنید.

به گفته Vu ، رژیم روزانه پرورشگاه شما بستگی به اهداف رژیم غذایی و سایر منابع چربی امروز شما دارد.

او می گوید: “به طور کلی ، بیش از یک یا دو قاشق غذاخوری نخورید.” “فراموش نکنید که بدون نمک بهتر است میزان مصرف سدیم خود را به صورت روزانه بررسی کنید ، زیرا نسخه شور نیز به متابولیسم سدیم شما کمک می کند.”

سعی کنید چند لانه را به یک غذای کم چرب مانند این سالاد رومینه و گردو اضافه کنید.

1. بادام زمینی حاوی اسیدهای چرب “خوب” و امگا 3 است

زنانی که غذای مدیترانه ای می خورند

با اینکه چاقو دارای مقدار زیادی چربی است ، اما دارای نوع خوبی از چربی – اسیدهای چرب اشباع نشده چندگانه است.

بر اساس مطالعه ای که در مورد تاثیر کنوت بر چربی خون و سلامت قلب انجام شده است ، خوردن رژیم غذایی غنی از لانه می تواند کلسترول تام و کلسترول LDL ، کلسترول “بد” را کاهش دهد ، که در صورت ضربه خوردن می تواند خطر ابتلا را افزایش دهد.

گردو همچنین سرشار از α- لینولنیک اسید ، یک اسید چرب امگا 3 است که می تواند مزایای سلامتی را به همراه داشته باشد.

2. بادام زمینی حاوی ترکیباتی مانند آنتی اکسیدان ها است

بر اساس مطالعه ای که در سال 2020 انجام شد ، لانه ها دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند که ممکن است به کاهش اثرات مضر پیری کمک کند.

هیتر هنکس ، مشاور پزشکی و متخصص تغذیه می گوید گردو اغلب غذاهای مغزی نامیده می شود زیرا نشان داده شده است که مزایای شناختی برای افراد مسن دارد و آنها را به یک رژیم غذایی عالی اضافه می کند.

هنکس عاشق پیچیدن گردو در یک خرما Medjool برای یک میان وعده خوشمزه یا پهن کردن یک توپ انرژی تولید شده در یک لانه است که به صورت یک شیرینی شیرین بریده شده است.

اگر به دنبال تقویت سبزیجات خود هستید ، چند سالاد توت فرنگی و اسفناج را داخل آن بریزید تا ترد شود.

3. مواد معدنی حاوی مواد معدنی هستند

مس ، کاری که بدن شما نمی تواند انجام دهد اما به آن نیاز دارد ، در کنوت یافت می شود.

وقتی مس مصرف می کنید ، با آهن کار می کند تا سلول ها و عروق خونی شما سالم بمانند و به استخوان های سالم در جذب آهن کمک کند.

4. کناتی باعث سیری می شود

دستور تهیه بلوند سیب

در حالی که این مزایای بالقوه مواد مغذی گردو جذاب است ، در اینجا مواردی است که می توانید هر روز به آن توجه کنید.

آیا قبل از ناهار احساس ضعف می کنید یا در ساعت 15 با افسردگی مبارزه می کنید؟

خبر خوب: طبق یک نظرسنجی کوچک ، یک لانه می تواند به شما کمک کند احساس سیری کنید.

مقداری از ماست صبحانه خود را با پارافیت بپاشید یا چند لانه برای یک میان وعده تهیه شده در دستگاه فروشگاه اداری انتخاب کنید.

در اینجا چند دستور العمل دیگر با دستور العمل هایی که باید امتحان کنید آورده شده است:

جو دوسر توت فرنگی و شکسولوژی

بلوند سیب بدون نان با حبوبات

آرد جو دوسر پخته شده با کشمش و آجیل

به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد تغذیه هستید؟ به BODNutrition.com بروید و نحوه تغذیه سالم را برای مدت طولانی با دو برنامه تغذیه ما ، 2B Mindset و Portion Fix بیاموزید.