۱۱ گام طبیعی برای بهبود سلامت قلب – بلاگ Credihealth


قلب برای تمام زندگی شما بی وقفه کار می کند، بنابراین این مسئولیت شماست که از قلب خود مراقبت کنید. بنابراین، برای مراقبت صحیح از قلب خود باید تغییراتی را در زندگی روزمره خود ایجاد کنید. اگر علاقه مند به دانستن این تغییرات هستید، به این مقاله نگاهی بیندازید. ما تمام اطلاعات مهم در مورد بهبود سلامت قلب و آن را به طور طبیعی ارائه کرده ایم. بیا بحث کنیم:

۱. روزانه ۱۰ دقیقه پیاده روی کنید

اگر اصلاً ورزش نمی کنید، ورزش فقط به مدت ۱۰ دقیقه می تواند شروع خوبی باشد. اگر این کار را بکنید، خوب است. ما به شما برای ورزش اشاره می کنیم زیرا این کار به گردش خون مناسب و از همه مهمتر سلامت قلب کمک می کند.

۲. یک میوه یا سبزی اضافی در روز بخورید

میوه ها و سبزیجات یکی از ضروری ترین چیزها برای حفظ سلامتی هستند. میوه ها و سبزیجات ارزان هستند، طعم خوبی دارند و فواید خوبی نیز به شما می دهند. بنابراین مصرف روزانه یک میوه و سبزی اضافی به افراد توصیه می شود. این به حفظ اندام متناسب و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. اگر سیستم ایمنی بدن خوب باشد، قطعاً قلب از آن سود می برد.

۳. کارهایی را انجام دهید که دوست دارید

تحمل استرس و تنش زیاد نمی تواند نشانه خوبی برای داشتن قلب سالم باشد زیرا تنش و استرس شروع به آسیب رساندن به قلب می کند. پس لازم است مردم کارهایی را که بیشتر دوست دارند انجام دهند. این به مدیریت استرس، سلامت عاطفی و همچنین قلب کمک می کند. بنابراین، هر زمان که غمگین یا استرس دارید، کارهایی را که دوست دارید انجام دهید و خود را آرام کنید.

۴. محتویات الکلی را حذف کنید

مصرف الکل یا عادت به سیگار کشیدن برای سلامتی شما بسیار مضر است. اگر معتاد هستید، خون شما را کثیف می کند و خون ناخالص برای قلب شما کاملاً مضر است. این می تواند باعث آسیب های قلبی مانند حمله قلبی و بسیاری دیگر شود. بنابراین، اگر می خواهید قلب خود را ایمن و سالم نگه دارید، باید محتویات الکلی را از زندگی خود حذف کنید.

همچنین بخوانید: [highlight color=”yellow”]بهترین ورزش برای سلامت قلب[/highlight]

۵. مدیتیشن

مدیتیشن یکی از بهترین تمرینات برای قلب و مغز است، بنابراین به افراد توصیه می‌شود که مدیتیشن را روزانه انجام دهند. مدیتیشن به شما کمک می کند تا روی یک چیز تمرکز کنید که به دور ماندن از استرس و تنش کمک می کند. بنابراین، فقط روزانه ۱۰ تا ۱۵ دقیقه مدیتیشن انجام دهید.

۶. آجیل خیس شده را روزانه مصرف کنید

حتما فکر می کنید که خوردن آجیل برای سلامتی مفید نیست، اما در اشتباهید. خوردن آجیل برای سلامتی و همچنین برای قلب بسیار مفید است. گردو، بادام و سایر مغزها به دور نگه داشتن کلسترول کمک می کنند. اما به یاد داشته باشید که آجیل را قبل از مصرف خیس کنید زیرا آجیل خیس نشده ممکن است گاهی اوقات مشکل ایجاد کند.

۷. وزن خود را مدیریت کنید

اگر می خواهید سلامت قلب خود را حفظ کنید، کنترل وزن خود برای شما بسیار مهم است. این به این دلیل است که یک فرد دارای اضافه وزن بیشتر در معرض خطر بیماری قلبی است، بنابراین شما باید وزن طبیعی داشته باشید. بنابراین، توصیه می شود که از غذاهای سالم و مغذی با چربی و قند کم استفاده کنید. اگر اضافه وزن دارید، فقط از همین امروز شروع کنید.

۸. چربی های اشباع شده را از رژیم غذایی حذف کنید

خوردن غذاهایی با محتوای چربی اشباع شده می تواند خطر کلسترول را در بدن شما افزایش دهد. علاوه بر این، این می تواند شما را در معرض خطر قرار دهد و احتمال ابتلا به بیماری قلبی را افزایش دهد. بنابراین مصرف غذاهای سالم با چربی های اشباع کم به افراد توصیه می شود. فقط یک بار آن را امتحان کنید تا چند هفته دیگر تغییرات را مشاهده کنید.

۹. نمک را کم کنید

اگر فردی هستید که بیش از حد غذاهای نمکی می خورید، باید آن را کاهش دهید. زیرا مصرف بیش از حد نمک می تواند فشار خون شما را افزایش دهد و این برای قلب مفید نیست. بنابراین، اگر نمک را از رژیم غذایی خود کم کنید یا آن را کاهش دهید، می توانید فشار خون را مدیریت کنید. علاوه بر این، این برای سلامتی شما و همچنین قلب شما بسیار مفید خواهد بود. بنابراین، فقط همین امروز سطح نمک را در غذای خود کاهش دهید.

۱۰. ماهی بخورید

اگر می خواهید سلامت قلب خود را حفظ کنید، پس باید ماهی بخورید. این به این دلیل است که ماهی حاوی چربی های امگا ۳ است که می تواند به شما در حفظ سلامت قلب کمک کند. اما به یاد داشته باشید که زنان باردار یا شیرده نباید بیش از ۲ وعده ماهی چرب در روز مصرف کنند.

۱۱. وعده غذایی ۵ روزه خود را دریافت کنید

۵ وعده غذایی روزانه به معنای داشتن میوه و سبزیجات در روز است که دارای فیبر، مواد معدنی، ویتامین ها و سایر اجزاء باشد. این به این دلیل است که داشتن میوه ها و سبزیجات از هر ۵ جزء به شما در داشتن سلامت قلب کمک می کند. بنابراین، فقط امروز وعده غذایی خود را تغییر دهید.

اگر می خواهید بدست آورید invisalign درمان، سپس می توانید صفحه ما را بررسی کنید تا در مورد آن با جزئیات بیشتر بدانید. بنابراین، اینگونه می توانید سلامت قلب خود را حفظ کنید. موارد را با دقت دنبال کنید، ما ۱۰۰٪ مطمئن هستیم که به نفع شما خواهد بود. برای دانستن جزئیات بیشتر در مورد سلامت قلب، ما را در نظرات ذکر کنید.

سلب مسئولیت: اظهارات، نظرات و داده‌های موجود در این نشریه‌ها متعلق به نویسندگان و مشارکت‌کنندگان فردی است و نه از Credihealth و سردبیر(ها).

با ۹۹۴-۹۹۴-۸۰۱۰ +۹۱ تماس بگیرید و با کارشناسان پزشکی Credihealth صحبت کنید. رایگان. در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک مناسب، مقایسه هزینه درمان از مراکز مختلف و بروز رسانی به موقع پزشکی کمک بگیرید.

[button color=”transparent_credi” size=”medium” class = “custom_button” link=”https://www.credihealth.com/medical-assistance?utm_source=blog_acnetreat&utm_medium=bottom_button&utm_campaign=book_appointment” icon=”” target=”true”]درخواست پاسخ به تماس [/button]

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر