11
شهریور

30+ ایده ناهار سالم برای نوجوانان در خانه


آیا به ایده های ناهار سالم برای نوجوانان نیاز دارید؟ در اینجا چند الهام برای شما وجود دارد!

ناهار برای همه بچه ها می تواند سخت باشد. اما ناهار برای جوانان ، با افزایش نیازها و برنامه های شخصی آنها ، ممکن است به بازگرداندن چیپوتل فکر کنید. من از شما الهام گرفته ام ، خواه بچه های شما در تابستان در خانه باشند یا در تعطیلات زمستانی ، یا شما فقط در آخر هفته ها به ایده نیاز دارید.

از اینجا شروع کنید: ناهار سالم برای نوجوانان چیست؟

  • رضایت غذا: پروتئین و چربی به ناهار شما کمک می کند تا انرژی پایداری داشته باشد
  • چند گروه غذایی: بعضی از بچه ها (مثل من) با تمام آب میوه ها غذا می خورند. گرسنگی مانند نان و ماکارونی اشکالی ندارد ، اما انواع غذاها به کودک شما کمک می کند تا مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت کند (پیوند: نحوه تغذیه نوجوان گرسنه)
  • میوه ها و سبزیجات: آنها دارای فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی مهمی مانند ویتامین A و پتاسیم هستند. اکثر کودکان (و بزرگسالان!) محصولات کافی ندارند. ناهار یک راه عالی برای کمک به بچه ها (و بزرگسالان) است.
  • قطعات مناسب: هر کودکی متفاوت است. هر روز یکسان نیست. به فرزند خود اعتماد کنید که مقدار مورد نیاز خود را بخورد و رژیم غذایی او را محدود یا محدود نکند.
شیرینی پیتزا: ایده های ناهار برای نوجوانان

ایده های ناهار سالم برای نوجوانان

ایده های ناهار گرم برای نوجوانان

  • Old School Pizza Bagel Pizza نان پیتزا: یک نان شیرینی بریده یا نان باگت را با سس پیتزا ، پنیر و نوشیدنی های مورد علاقه خود بپزید و زیر مرغ گوشتی یا در فر گرم کنید.
  • ماکارونی با بازو (مانند تورتلینی یا راویولی): با سس قرمز یا روغن زیتون و پنیر پارمزان بپزید و سرو کنید
  • بقیه شام: بگذارید داخل یک ظرف شیشه ای می توان آنها را ترمیم کرد
تخم مرغ در گودال: ایده های آشپزی برای نوجوانان
  • ماکارونی و پنیر سفت سالاد جانبی یا سبزیجات مخلوط را به مخلوط اضافه کنید
  • سوپ روی کشتی (خرید از فروشگاه یا تهیه در منزل)
  • کسادیا: تهیه شده با پنیر ، لوبیای پخته ، سبزیجات بو داده ، مرغ بو داده باقی مانده و …
Quesadilla با سالاد: ایده های روز برای نوجوانان
  • پنیر کبابی
  • همبرگر گیاهی و سگ گیاهی (ما عاشق ستاره صبح هستیم)
  • بوریتو با بازوها (بسته بندی شده یا تعمیر شده)
بوریتوهای گوشت گاو سرشار از گوشت هستند
  • سیب زمینی سرخ شده: با پنیر ، چیلی یا سبزیجات بخارپز بپزید
  • بلغور جو دوسر: میوه و آجیل را اضافه کنید

ایده های ناهار سرد برای نوجوانان

  • بشقاب های میان وعده
  • ساندویچ گوشت یا ساندویچ سبزیجات یا بسته بندی شده
  • نان تست آووکادو (یک تخم مرغ سرخ شده روی آن بگذارید!)
نان تست آووکادو: ناهار برای نوجوانان
  • ساندویچ سالاد دستی یا سالاد مرغ
  • PB&J (توسط SB & J – Sunbutter + Jelly)
  • هموس + پیتا و سبزیجات (مانند هویج و خیار)
  • سبز سالاد: موارد غنی مانند سیب زمینی شیرین ، کنسرو ماهی تن ، یا تخم مرغ آب پز
  • سالاد پاستا و کینوا
  • پیتزای سرد باقی مانده
  • بوو مالام

ایده های ناهار سالم برای نوجوانان: دستور غذا

در اینجا چند دستور العمل وجود دارد که شما یا فرزندتان می توانید قبل از هفته تهیه کنید.

توفو ناگتز با سس گوجه فرنگی
رول سوشی خیار
زیرنویس های آسان کوفته

چگونه می توان میوه ها و سبزیجات بیشتری را در ناهار فرزند خود تشویق کرد

  • صابون میوه درست کنید (یا جمع آوری بسته های صاف بنابراین برای آنها آسان است که سریع آن را بسازند)
  • سالاد و گوجه فرنگی را به ساندویچ اضافه کنید
  • ادام را به یک بشقاب یا کنار آن اضافه کنید
  • ناهار را با سالاد جانبی یا سوپ سبزیجات میل کنید
  • چیپس جانبی و سالسا را ​​اضافه کنید
  • فنجان میوه های شیرین نشده و سیب هایی که می توانند بردارند را ذخیره کنید
  • توصیه می شود برای تخم مرغ های زده شده ، یک سیب ورقه شده را به پنیر تازه یا اسفناج اضافه کنید.

ایده های بیشتر در مورد تغذیه نوجوانان