۴ راه برای سرگرم کننده تر کردن باشگاه خانه خود – وبلاگ Credihealth


یک سال از همه گیری جهانی درس های زیادی به ما آموخت. کسب و کار و اقتصاد به شدت آسیب دیدند، سلامت نیز آسیب دید. به دلیل تعطیلی مکان‌ها، فعالیت بدنی در کودکان و بزرگسالان کاهش یافته است. بچه‌ها به وسایل بازی و صفحه‌نمایش خود وابسته هستند و بزرگسالان برای لذت روزانه به سرگرمی‌های خانگی روی می‌آورند. در شورای رئیس جمهور در ورزش، تناسب اندام و تغذیه حقایق و آمار ترسناک هستند. بیش از ۸۰ درصد از نوجوانان فعالیت بدنی انجام نمی دهند و کمتر از ۵ درصد از بزرگسالان روزانه ۳۰ دقیقه فعالیت بدنی انجام می دهند. با این حال، زندگی خوب تنها خوردن یک رژیم غذایی سالم نیست. همچنین در مورد کشش اندام و سوزاندن کالری است.

با کار از خانه به عنوان یک کار عادی جدید، می توانید ورزش و تناسب اندام در خانه را نیز برنامه ریزی کنید. تنها چیزی که نیاز دارید تجهیزات تناسب اندام و اهداف عملی برای رسیدن به نتیجه است. فرقی نمی‌کند دو دقیقه یا بیست دقیقه وقت داشته باشید، راه‌های زیادی برای برگرداندن سرگرمی به تمرینات خانگی‌تان وجود دارد. در اینجا چند پیشنهاد برتر برای افزایش هیجان در باشگاه خانگی شما آورده شده است.

طناب در خواهر یا برادر/دوست خود برای پیوستن به شما

یک دوست باشگاه که در کنار شما تمرینات ورزشی انجام می دهد، انگیزه خوبی برای بلند شدن شما از رختخواب و شروع تمرین است. فعالیت های تناسب اندام انفرادی به فرد بار و اصرار برای پایان دادن به تمرین نمی دهد. ممکن است شخصی پس از یک روز کاری پرمشغله دوست نداشته باشد که به باشگاه بدنسازی خانه برود. عدم حضور مشاور تناسب اندام به لیست بهانه های شرکت در تناسب اندام می افزاید.

همسایه همسایه شما، حتی خواهر و برادر کوچکتر یا بزرگترتان، می توانند در برنامه تناسب اندام صبح زود به شما بپیوندند. قبل از شروع تناسب اندام، نوشیدنی های قبل از تمرین را میل کنید تا به بدنتان انرژی دهید. تو میتونی برداری کاردارین کانادا برای افزایش انرژی، استقامت و کاهش زمان ریکاوری در تکرارهای بالاتر. در حین انجام مراحل خود با همراه تناسب اندام خود لبخند بزنید و بخندید. شما لذت خواهید برد و دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد.

برنامه ها و ویدیوهای موسیقی جالب را پخش کنید.

ورزش را در سکوت متوقف کنید. آهنگ‌ها و آهنگ‌های انگیزشی تناسب اندام خود را بنویسید تا به ورزشگاه بیایید. سریع گام موسیقی به شما انرژی در اهداف آموزشی شما می دهد. صدها موزیک ویدیو وجود دارد که شما را به رقصیدن در تناسب اندام تشویق می کند. سی دی های موسیقی تناسب اندام را بخرید یا آهنگ های انتخابی خود را برای پخش آماده دانلود و ذخیره کنید. برنامه های تناسب اندام را مرور و دانلود کنید تا بر تمرینات و چرخه رژیم غذایی خود نظارت داشته باشید و یادآورهای تناسب اندام را برای شما ارسال کنید.

هنگامی که شرکای تناسب اندام بیشتری با خود دارید، ویدیوهای ورزشی سرگرم کننده پخش کنید. موسیقی تمرینی و ایروبیک رقص شما را از تنبلی قبل از ورزشگاه بیدار می کند و تمام هیجان را برای زمان زومبا ایجاد می کند. جایگزین های سرگرم کننده ای مانند WiiSport را در نظر بگیرید. آنها یک وقفه فوق العاده از دویدن روی تردمیل یا وزنه برداری معمولی هستند و می توانند شما را به کاوش در گلف، ماهیگیری یا اسنوبورد در خانه وادار کنند.

در تمرینات بدنسازی سرپوشیده خود تنوع را تمرین کنید

انجام همان روال و تمرینات فشاری می تواند باعث خستگی در تمرینات شما شود. گاهی اوقات تمرین در داخل خانه برای ماه ها هیجان برای حفظ آمادگی جسمانی را از بین می برد. پس تنوع چاشنی زندگی است. روندهای مختلف تناسب اندام و سطوح تمرینی را برای تشویق آزمایش و کاهش بی حالی تمرین کنید.

یک پیلاتس را با تمرین تعلیق تعویض کنید. برای سوزاندن مقداری کالری و پرخاشگری، کیک بوکسینگ را شروع کنید. زومبای الهام گرفته از لاتین سرگرمی را به کلاس تناسب اندام داخل سالن اضافه می کند. هر روز یک کلاس تناسب اندام جدید امتحان کنید تا سطح تمرکز و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. همچنین به شما مزیت تمرین کل بدن را می دهد و به تقویت عضلات شکم شما کمک می کند. پس از ارزیابی راحتی بدن خود، برنامه ای از فعالیت های تناسب اندام روزانه تهیه کنید. اگر می خواهید در تمرینات تناسب اندام خود ملایم باشید، دوچرخه سواری، یوگا یا سایر فعالیت هایی را انتخاب کنید که فکر می کنید در حرکات تمرینی برای بدن شما راحت هستند.

روی دکوراسیون سالن بدنسازی خانه خود کار کنید

باشگاه بدنسازی جایی است که بدن خود را به خارج از منطقه راحتی خود فشار می دهید تا وزن خود را کاهش دهید یا به فرم خود بازگردید. فضای باشگاه به یک چاشنی و دهانه نیاز دارد تا دلپذیر به نظر برسد و به شما کمک کند روی هدف تناسب اندام خود تمرکز کنید.

رنگ‌های قدیمی را روی دیوارهای خود رنگ کنید، پوسترهای انگیزشی تناسب اندام و برش‌هایی را بچسبانید تا لانه تناسب اندام خود را تزئین کنید. گیاهان داخل سالن قرار دهید، کاشی های کف و دیوار سالن بدنسازی خود را تمیز کنید، به مدیریت فضا نگاه کنید تا سالن بدنسازی سرپوشیده شما را برای پیگیری و رسیدن به تناسب اندام هیجان زده کند. دوستان اجتماعی، همکاران و اقوام خود را در سالن های ورزشی خانه بررسی کنید تا جذابیت طراحی باشگاه خود را افزایش دهید. به گشت و گذار در اینترنت برای یافتن نکات و ایده هایی برای انجام ورزشگاه خود ادامه دهید.

خط پایین

به جوینده تناسب اندام در خود انگیزه دهید تا هر ماه پول خود را پس انداز کند و روی تجهیزات تناسب اندام جدید و ارتقا یافته سرمایه گذاری کند. وقتی به خانه رسیدید تنبلی را کنار بگذارید و عادت به تردمیل یا دوچرخه سواری در باشگاه ورزشی خود را در خود ایجاد کنید. ویدیوهای ورزشی محبوب را تماشا کنید تا دانش خود را در مورد روندهای تناسب اندام که از دست داده اید افزایش دهید. دوستان خود را برای ورزش صبحگاهی در خانه خود دعوت کنید تا عشق خود را به تناسب اندام به اشتراک بگذارید. لباس تناسب اندام هوشمند و رنگارنگ خود را بپوشید و هولا هوپ و پیلاتس خود را با شادی انجام دهید.

سلب مسئولیت: اظهارات، نظرات و داده‌های موجود در این نشریه‌ها متعلق به نویسندگان و مشارکت‌کنندگان فردی است و نه از Credihealth و سردبیر(ها).

با ۹۹۴-۹۹۴-۸۰۱۰ +۹۱ تماس بگیرید و با کارشناسان پزشکی Credihealth صحبت کنید. رایگان. در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک مناسب، مقایسه هزینه درمان از مراکز مختلف و بروز رسانی به موقع پزشکی کمک بگیرید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر