۵ درمان طبیعی برای درد عضلانی – وبلاگ Credihealth


درد عضلانی یک بیماری شایع است که بسیاری از افراد آن را تجربه می کنند. از سفت شدن عضلات پس از تمرین گرفته تا کسانی که از دردهای مزمن رنج می برند، بسیاری از افراد دوست ندارند دارو مصرف کنند، اگر مجبور نباشند. خوشبختانه، داروهای طبیعی فراوانی در دسترس است، فقط باید بدانید که چه هستند. در اینجا ۴ مورد از بهترین درمان های طبیعی برای درد و درد عضلانی آورده شده است.

اسانس ها برای قرن ها در فرهنگ های سراسر جهان برای درمان طیف گسترده ای از بیماری ها مورد استفاده قرار گرفته اند. وقتی صحبت از درد عضلانی به میان می آید، می توان از روغن های ضروری برای ماساژ پوست و تسکین درد عضلانی استفاده کرد. به طور خاص، روغن های بابونه، میخک، زنجبیل و اکالیپتوس به دلیل خواص گرم کنندگی و ضد التهابی که دارند برای کاهش درد موثر هستند.

CBD یا کانابیدیول، یک ترکیب طبیعی است که در گیاه شاهدانه یافت می‌شود و کاربردهای فراوانی در صنعت سلامتی دارد. از مراقبت از پوست گرفته تا مکمل های سلامتی، CBD می تواند از عملکرد طبیعی بدن ما با تعامل با سیستم اندوکانابینوئید در سیستم عصبی پشتیبانی کند. همچنین یک آرام‌کننده عضلانی موثر و منبع تسکین درد طبیعی است و می‌تواند به عنوان مکمل مصرف شود یا به صورت موضعی همراه با مومیایی کننده عضلات CBD. خواص ضد التهابی و تسکین دهنده آن می تواند به کاهش علائم درد در بدن کمک کند.

غذاها و نوشیدنی‌هایی که مصرف می‌کنیم نیز می‌توانند مقداری درد طبیعی را تسکین دهند. آنها دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی هستند که می توانند از بدن شما در مقابله با درد عضلانی حمایت کنند.

آب گیلاس بنوشید

گیلاس به عنوان آنتی اکسیدان و میوه ضد التهاب شناخته شده است و می تواند به طور طبیعی عضلات را آرام کند و درد را کاهش دهد. بهترین راه برای بهره مندی از اثرات تسکین درد آنها، نوشیدن آب آلبالو ترش است.

غذای تند بخورید

کپسایسین، ترکیبی که در ادویه هایی مانند فلفل قرمز یافت می شود، به طور طبیعی می تواند درد عضلانی را کاهش دهد و بدن را آرام کند. سعی کنید فلفل هندی را به ماکارونی، سس و ماریناد گوشت اضافه کنید، یا حتی می توانید آنها را به صورت کپسول مصرف کنید.

زغال اخته بخورید

یکی دیگر از میوه های فوق العاده زغال اخته است. آنها، مانند گیلاس، آنتی اکسیدان های قوی هستند که به کاهش استرس اکسیداتیو و کاهش درد و درد عضلانی معروف هستند. چند عدد را در اسموتی خود یا روی گرانولا خود در صبح اضافه کنید!

طب سوزنی چینی باستان با کاهش تنش در بدن عمل می کند و به انرژی یا چی اجازه می دهد بدون وقفه در سراسر بدن جریان یابد. مطمئناً این چیزی نیست که آماتورها آن را امتحان کنند، بنابراین اگر می خواهید این روش برای مقابله با درد عضلانی را امتحان کنید، بهتر است یک قرار ملاقات با یک پزشک متخصص رزرو کنید.

تقریباً از هر گیاهی می توانید چای درست کنید، اما برای درد عضلانی، چای هایی مانند بابونه، زردچوبه و زنجبیل بهترین گزینه هستند. می‌توانید چای کیسه‌ای را که با فرم‌های خشک شده گیاهان تهیه شده‌اند، بخرید یا آن‌ها را تازه در آب جوش بریزید. می‌توانید ترکیبی از چای‌ها را برای به حداکثر رساندن اثرات ضد التهابی آن‌ها انتخاب کنید، یا اگر ترجیح می‌دهید به یکی از آن‌ها پایبند باشید.

درمان‌های طبیعی بسیاری برای درد عضلانی وجود دارد، اما اینها قطعاً برخی از بهترین‌ها هستند.

سلب مسئولیت: اظهارات، نظرات و داده‌های موجود در این نشریه‌ها متعلق به نویسندگان و مشارکت‌کنندگان فردی است و نه از Credihealth و سردبیر(ها).

با ۹۹۴-۹۹۴-۸۰۱۰ +۹۱ تماس بگیرید و با کارشناسان پزشکی Credihealth صحبت کنید. رایگان. در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک مناسب، مقایسه هزینه درمان از مراکز مختلف و بروز رسانی به موقع پزشکی کمک بگیرید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر