۵ راه مهم که سالمندان می توانند سبک زندگی سالمی داشته باشند – وبلاگ Credihealth


با افزایش سن، متوجه خواهید شد که مانند گذشته انعطاف پذیر، متحرک یا چابک نیستید. انطباق با بدن سالخورده‌تان می‌تواند دشوار باشد، به‌خصوص زمانی که عادت دارید فعال باشید و همیشه در حال حرکت باشید. با این حال، فقط به این دلیل که سن شما بالا می رود به این معنی نیست که نمی توانید سبک زندگی سالمی داشته باشید که بهترین احساس را در شما ایجاد کند و همچنان به شما امکان می دهد در ورزش و فعالیت های روزانه با خانواده و دوستان خود شرکت کنید.

با افزایش سن، نه تنها احساس شادی و سلامتی خواهید داشت، بلکه با افزایش سن، از عادات خوب خود پیروی می کنید، بلکه شانس بیشتری برای اجتناب از بیماری خواهید داشت، می توانید از مراجعه به دکتر خودداری کنید. مکرر است و قادر خواهید بود بدون از دست دادن استقلال خود کارهای بیشتری برای خود انجام دهید و برای انجام کارهایی که تمام زندگی خود را صرف انجام آنها کرده اید از خانه سالمندان یا کمک به زندگی کمک بگیرید.

اجرای این شش نکته را در نظر بگیرید تا به شما کمک کند با بالا رفتن سن بهترین زندگی خود را داشته باشید و استقلال خود را حفظ کنید حتی زمانی که بسیاری از افراد هم سن شما ممکن است نباشند.

۱. یک شب خوب استراحت کنید

بی خوابی و بیدار شدن مکرر در نیمه شب می تواند عواقب شدیدی بر سلامت و تندرستی شما داشته باشد. واقعاً معمول است که سالمندان در نیمه شب چندین بار از خواب بیدار شوند. برای کمک به داشتن بهترین خواب شبانه، می توانید شب ها چند ساعت قبل از خواب خواب را کم کنید تا شروع به خستگی کنید. اطمینان حاصل کنید که اتاقی که می خوابید در مکانی مانند مراقبت در منزل Gahanna خنک است و می توانید در مکانی تاریک و ساکت بدون حواس پرتی بخوابید.

اگر از یکی از عزیزان خود مراقبت می کنید یا آنها در خانه سالمندان یا کمک زندگی می کنند، مطمئن شوید که کارکنان در شب را بسته اند. حتی می توانید برای آنها یک دستگاه صدا تهیه کنید تا ببینید آیا این به آنها کمک می کند بهتر بخوابند، به خصوص اگر سایر ساکنان یا کارکنان در نیمه شب بیدار باشند و در حال حرکت باشند.

۲. فعال بمانید

مهم نیست چند ساله باشید، هیچ وقت برای اولویت دادن به ورزش دیر نیست. وقتی در اطراف حرکت می کنید، احساس بسیار بهتری خواهید داشت، به خصوص اگر زمان زیادی را برای تماشای تلویزیون یا مطالعه بنشینید. این ورزش نه تنها شما را از نظر جسمی شاد نگه می دارد، بلکه به کاهش اضطراب و افسردگی نیز کمک می کند، که هر دو در افراد مسن بسیار رایج هستند.

حتی اگر دیگر قادر به دویدن یا حتی پیاده روی طولانی نیستید، هنوز گزینه های عالی زیادی وجود دارد. دستگاه کاردیو Bowflex یک راه عالی برای ورزش کردن بدون اعمال فشار بیش از حد است. Bowflex همچنین بسیاری از ماشین‌های دیگر را حمل می‌کند که برای آسان‌تر کردن ورزش با افزایش سن طراحی شده‌اند. زمانی که سلامت خود را تحت کنترل دارید، می توانید کارهای بیشتری انجام دهید و زمانی که با خانواده و دوستان خود وقت می گذرانید احساس حضور داشته باشید.

۳. سالم بخورید

این یک نبرد دائمی است، فارغ از سن شما. خوردن سالم هرگز آسان نیست، به خصوص زمانی که تمام زندگی خود را همیشه در حال حرکت سپری کرده باشید. و بدانید که اگر از کار بازنشسته شده اید و وقت آزاد بیشتری در اختیار دارید، ممکن است دریافت مواد مغذی مناسب برای شما دشوارتر از همیشه باشد. با این حال، اگر می خواهید سبک زندگی طولانی و سالمی داشته باشید، ضروری است که این کار را انجام دهید. به خاطر داشته باشید که سیستم گوارش و متابولیسم شما با افزایش سن کاهش می یابد، بنابراین باید مقدار زیادی میوه، سبزیجات و سبزیجات پر فیبر مصرف کنید تا مطمئن شوید که بهترین احساس را دارید.

همچنین مهم است که حتماً در طول روز آب زیادی بنوشید. اگر به خاطر سپردن سختی دارید، نموداری را کنار میز کنار تخت یا روی یخچال نگه دارید که بتوانید هر بار که آب می نوشید علامت بزنید.

[highlight color=”yellow”]همچنین بخوانید: ۷ عامل سبک زندگی که بر زندگی جنسی مردان تأثیر می گذارد[/highlight]

۴. به بررسی های خود بروید

ضروری است که سلامت خود را حفظ کنید، به خصوص وقتی که سن شما بالا می رود و متوجه می شوید که بدن شما کند می شود و مانند گذشته کار نمی کند. نه تنها ناامید کننده است که باید به تغییر عادت کنید، بلکه ممکن است درد و ناراحتی را نیز تجربه کنید، بنابراین مهم است که در زمانی که می توانید آن را دریافت کنید، کمک بگیرید. چند معاینه منظم وجود دارد که باید مطمئن شوید که در صدر انجام می‌شوید.

یک سالانه فیزیکی دریافت کنید

هرگز از رفتن به دکتر اجتناب نکنید. زمانی که قرار است معاینه خود را انجام دهید مهم است که مطمئن شوید که بدن شما به درستی کار می کند و اغلب داروهای خود را تنظیم کنید تا بتوانید مطمئن شوید که به بهترین شکل ممکن از خود مراقبت می کنید.

به دندانپزشک مراجعه کنید

آیا می دانستید که با افزایش سن بیشتر احتمال دارد دچار پوسیدگی دندان شوید؟ همچنین می‌توانید بیماری‌ها و عفونت‌های رایج دهان را تجربه کنید که در افراد مسن شایع‌تر است و اگر مراقب نباشید می‌تواند منجر به مشکلات سلامت جدی‌تر شود. اگر نمی توانید خودتان را قبول کنید، با اعضای خانواده یا ارائه دهندگان مراقبت ارتباط برقرار کنید تا مطمئن شوید که می توانید سبک زندگی مورد نیاز خود را بدست آورید.

۵. وقت خود را با دوستان بگذرانید

با گذشت سالها، ممکن است متوجه شوید که درگیر شدن با دوستانتان سخت است، به خصوص که همه شما به سن بازنشستگی رسیده اید و ممکن است به دلایلی تصمیم به نقل مکان بگیرید. با این حال، مهم است که زمانی را برای یافتن دوستان در هر کجا که زندگی می کنید اختصاص دهید. این باعث می‌شود در بهترین حالت خود احساس کنید و به شما انگیزه می‌دهد که در طول روز به یک روال عادی پایبند باشید. همچنین احساس می‌کنید که با کسی مرتبط هستید و می‌توانید به شما کمک کند نسبت به موقعیت خود احساس خوش‌بینی و مثبت‌تری داشته باشید. در اینجا چند ایده درباره سبک زندگی وجود دارد که می توانید با دوستان خود انجام دهید تا در ارتباط باشید.

  • باشگاه کتاب
  • هنر و صنایع دستی
  • پازل و بازی های رومیزی
  • تاریخ ناهار
  • پیاده روی در طبیعت

سلامتی خود را در اولویت قرار دهید

این قطعاً می تواند چالش برانگیز باشد زیرا سن شما بالا می رود و بدن شما به خوبی قبل کار نمی کند. با این حال، با انجام هر کاری که می‌توانید سالم بمانید، می‌توانید احساس خوبی داشته باشید در حالی که همچنان می‌توانید استقلال خود را تا زمانی که می‌توانید حفظ کنید. به طور کلی عادات سبک زندگی سالم بدون توجه به سن شما مهم هستند.

بیوگرافی نویسنده:

جیلیان مادرید یک پرستار مراقبت‌های بهداشتی در منزل با بیش از ۲۰ سال در این صنعت است. او روزانه با بیماران در خانه های خود کار می کند تا مراقبت های مورد نیاز را به آنها ارائه دهد و مطمئن شود که داروی مناسب خود را دریافت می کنند و از آنها مراقبت می شود. او به طور مکرر در وبلاگ بررسی تناسب اندام شرکت می کند که در آن نظرات و توصیه های تخصصی خود را در مورد مراقبت های بهداشتی و توانبخشی ارائه می دهد. او متعهد شده است تا سالمندان و خانواده های آنها را با منابع و ابزار مورد نیاز آنها برای داشتن یک زندگی شاد و سالم بدون توجه به شرایط آنها فراهم کند.

سلب مسئولیت: اظهارات، نظرات و داده‌های موجود در این نشریه‌ها متعلق به نویسندگان و مشارکت‌کنندگان فردی است و نه از Credihealth و سردبیر(ها).

با ۹۹۴-۹۹۴-۸۰۱۰ +۹۱ تماس بگیرید و با کارشناسان پزشکی Credihealth صحبت کنید. رایگان. در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک مناسب، مقایسه هزینه درمان از مراکز مختلف و بروز رسانی به موقع پزشکی کمک بگیرید.

[button color=”transparent_credi” size=”medium” class = “custom_button” link=”https://www.credihealth.com/medical-assistance?utm_source=blog_acnetreat&utm_medium=bottom_button&utm_campaign=book_appointment” icon=”” target=”true”]درخواست پاسخ به تماس [/button]

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر