۵ شروع صبح برای داشتن یک روز پربار در محل کار – بلاگ Credihealth


صبح زود بیدار شدن برای کار، مراقبت از خانواده، انجام تمام کارهای خانه، چنین روتینی اغلب در پایان روز شما را خسته می کند. این نه تنها باعث خستگی می شود، بلکه عملکرد محل کار شما را نیز کاهش می دهد.

من یک شغل ۹-۵ نفری، دو بچه در خانه، یک حیوان خانگی، و بسیاری از مسئولیت های خانوادگی دیگر دارم، بنابراین می دانم چه احساسی دارم. روزهایی که در دفتر کار دارم پرمشغله است، اما آنها را مثمر ثمر نمی دانم. چرا؟ چون بیشتر اوقات خسته ام.

من احساس فعالیت و انرژی نمی کنم. بله، من تمام روز کار می کنم، اما واقعاً یک تجربه یادگیری نیست. دقیقاً به همین دلیل است که من همیشه به دنبال راه هایی برای آرامش و استراحت هستم، چیزهایی که می توانند انرژی و عملکرد محل کار را افزایش دهند.

خوشبختانه، این روزها چند پیش غذای صبحگاهی پیدا کرده ام که به من کمک می کند. اجازه دهید آنها را با شما به اشتراک بگذارم تا بتوانید یک روال مشابه را به راحتی مدیریت کنید:

ورزش

اول از همه، باید روز خود را با ورزش صبحگاهی شروع کنید. به من اعتماد کن؛ این ساده ترین و در عین حال مفیدترین چیز است. ورزش می تواند تعداد اندورفین ها را در جریان خون افزایش دهد که خلق و خوی شما را بهبود می بخشد و انرژی را افزایش می دهد.

نکته مهم این است که لزوماً برای ورزش کردن نیازی به بازدید از باشگاه ندارید. کمی پیاده روی صبحگاهی می تواند کافی باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند دقیقه صبح بیرون بروید و پیاده روی کنید. طبیعت نه تنها می تواند ذهن شما را آرام کند بلکه بدن شما را نیز آرام می کند.

به غیر از آن، ورزش فواید بدنی مختلفی نیز دارد. این می تواند فشار خون، کلسترول و سطح گلوکز خون شما را به طور طبیعی کاهش دهد. دقیقاً به همین دلیل است که ورزش منظم به همه افراد مبتلا به مشکلات قلبی توصیه می شود.

گیاهان و گیاهان

داروهای آلوپاتیک خاصی برای افزایش انرژی و رفع خستگی وجود دارد، اما ناگفته نماند که عوارض جانبی متعددی دارند. از سوی دیگر، گیاهان و گیاهان برای درمان خستگی، استرس و اضطراب محل کار بسیار مفید هستند.

بهترین بخش این است که گیاهان و گیاهان دارای حداقل عوارض جانبی هستند. استفاده از آنها کاملاً ایمن است. در اینجا فهرستی از گیاهان و گیاهان باورنکردنی را ارائه می‌دهم که می‌توانند به شما کمک کنند روز کاری پرباری داشته باشید:

نعناع تند: نعناع فلفلی که بومی منطقه خاورمیانه و اروپا است، یک گیاه هیبریدی است. این تلاقی بین نعناع و نعناع آبی است. پژوهش نشان می دهد که اسانس نعناع می تواند خستگی را کاهش دهد، انرژی، حافظه و هوشیاری ذهنی را تقویت کند. بنابراین، ایده خوبی است که روز را با استنشاق اسانس نعناع آغاز کنید.

ماری جوانا پزشکی: با توجه به الف مطالعهحشیش می تواند فعالیت نورون ها و تولید دوپامین را در مغز افزایش دهد. در درجه اول به همین دلیل است که مردم اغلب از آن برای افزایش عملکرد محل کار استفاده می کنند. اگر تازه کار هستید، به شما پیشنهاد می کنم که بخرید علف هرز ارزان از یک داروخانه آنلاین شاهدانه. بی خطر است که در ابتدا بیشتر خرج نکنید.

گیلاس زمستانی – پنیر باد: یکی دیگر از گیاهان مفید برای افزایش بهره وری در محل کار، آشواگاندا است. آشواگاندای قابل توجه که به عنوان یک درمان آیورودا استفاده می شود، فوایدی برای سلامت مغز به همراه دارد. همانطور که در الف ذکر شد مطالعه، می تواند بر عملکرد ورزشی و همچنین تولید انرژی سلولی تأثیر مثبت بگذارد.

مصرف کافئین را کاهش دهید

اکثر مردم روز خود را با چای و قهوه شروع می کنند. بله، خوردن یک فنجان چای در اوایل رختخواب و سپس یک فنجان قهوه تازه دم شده برای صبحانه احساس آرامش می کند، اما آیا می دانید کافئین در واقع می تواند به اضطراب و استرس محل کار کمک کند؟

مصرف مقادیر بالاتر کافئین می تواند به طور قابل توجهی سطح عملکرد و بهره وری را کاهش دهد. آیا تا به حال توجه کرده اید که چگونه ۲ تا ۳ فنجان کافئین شما را دچار گیجی و عرق می کند؟ به دلایل مشابه است.

اگرچه سطح تحمل کافئین از فردی به فرد دیگر متفاوت است. توصیه می شود بیش از یک فنجان قهوه یا چای در روز مصرف نکنید. مصرف بیش از یک فنجان قهوه اشتباه رایجی است که همه ما در محل کار مرتکب می شویم. این چیزی است که شما باید فوراً آن را کنار بگذارید.

کاری که می توانید انجام دهید این است که به جای آن به چای چمن چینی یا بابونه بروید. آنها با استفاده از گیاهان سالم، بدون هیچ گونه طعم دهنده یا مواد نگهدارنده مصنوعی ساخته شده اند. از این رو، آنها امن هستند.

هرگز صبحانه را از دست ندهید

بسیاری از مردم صبح ها صبحانه را حذف می کنند، بیشتر به دلیل کمبود وقت. صبحانه را هم حذف می کردم. دلیلش واضح است. تا آخرین لحظه می‌خوابیدم، با عجله لباس می‌پوشیدم و در آخر بدون صبحانه از خانه بیرون می‌رفتم.

این چیزی است که می خواهم بدانید، این یک فعالیت مخرب مغز است. درست است بچه ها! من در موارد مختلف خوانده ام مجلات نخوردن صبحانه می تواند بر فعالیت های مغز شما تأثیر منفی بگذارد. به همین دلیل است که گفته می شود صبحانه مهمترین وعده غذایی در روز است.

صبحانه شما تصمیم می‌گیرد چه نوع روزی را پیش رو داشته باشید. بنابراین، قبل از خروج از خانه باید از خوردن یک وعده غذایی مناسب اطمینان حاصل کنید. اگر رژیم دارید، می توانید ناهار را حذف کنید، اما مطمئن شوید که هرگز صبحانه را حذف نکنید. آیا پیگیری آن خیلی سخت است؟

سازماندهی وظایف

نکته آخر اینکه باید لیستی تهیه کنید و وظایف را بر اساس اولویت سازماندهی کنید. البته نمی توان همه کارها را در یک روز انجام داد و فراموش نکنیم که همه چیز به اندازه دیگری مهم نیست. چند دقیقه در صبح وقت بگذارید و وظایف روز را سازماندهی کنید.

معمولاً صبح ها حواس افراد به چیزهای بی اهمیت پرت می شود که وقت آنها را می گیرد و انرژی را تخلیه می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لیستی از کارهایی که باید انجام دهید ایجاد کنید و آن را در طول روز دنبال کنید.

با این حال، در صورتی که مورد مهمی پیش بیاید، همیشه می توانید لیست کارهای خود را دوباره به هم بزنید. همه چیز در مورد اولویت ها در پایان روز است. تمام کارهای اجباری باید در ساعات اولیه صبح انجام شود. پس از آن، می توانید کارهای دیگری را انجام دهید که زمان بر هستند و چندان ضروری نیستند.

ساده. اینطور نیست؟ نکات و ترفندهای ذکر شده در بالا را دنبال کنید و روز کاری پرباری داشته باشید. همچنین مراقب چرخه خواب و بیداری خود باشید تا در طول روز شاداب و پرانرژی بمانید. برای شما آرزوی موفقیت دارم، دوستان من!

سلب مسئولیت: اظهارات، نظرات و داده‌های موجود در این نشریه‌ها متعلق به نویسندگان و مشارکت‌کنندگان فردی است و نه از Credihealth و سردبیر(ها).

با ۹۹۴-۹۹۴-۸۰۱۰ +۹۱ تماس بگیرید و با کارشناسان پزشکی Credihealth صحبت کنید. رایگان. در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک مناسب، مقایسه هزینه درمان از مراکز مختلف و بروز رسانی به موقع پزشکی کمک بگیرید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر