۵ ماده مغذی که باید در مکمل های مردانه وجود داشته باشد – HealthPhraks


ما در دنیایی سریع زندگی می کنیم. در نتیجه، نادیده گرفتن نیازهای غذایی برای افراد آسان است. این یک اشتباه بزرگ است زیرا مواد مغذی سوختی برای حفظ سلامت بدن و عملکرد در سطوح بهینه هستند.

در این مقاله، مواد مغذی که باید بخشی از آن باشند را کشف خواهید کرد رژیم مکمل روزانه مردانه.

ویتامین دی

ویتامین D یک عامل حیاتی است زیرا به تنظیم مناسب تستوسترون کمک می کند، هورمونی که به ویژه برای جنس مرد مهم است. طبق این مقاله از Scientific American (https://www.scientificamerican.com/article/vitamin-d-deficiency-united-states/)، بیش از ۷۵ درصد از بزرگسالان و نوجوانان آمریکایی ویتامین D کافی دریافت نمی کنند. مکمل ویتامین D راهی عالی برای پوشش این کمبود است.

گذشته از افزایش تستوسترون، کمبود این ویتامین ممکن است منجر به کاهش سطح تستوسترون شود. برای مردان، تستوسترون پایین می تواند منجر به مشکلات سلامتی زیادی مانند خستگی، کاهش میل جنسی، کاهش متابولیسم و ​​آپنه خواب شود. به عبارت دیگر، مکمل های حاوی ویتامین D همیشه ایده خوبی برای مردان است.

منیزیم

منیزیم برای بسیاری از عملکردهای بدن یک مرد مهم است. به عنوان مثال، نقش حیاتی در عملکرد عصبی، سنتز پروتئین، کنترل گلوکز خون و موارد دیگر دارد. منیزیم همچنین می تواند به حمایت از سطح تستوسترون مردان کمک کند، به خصوص اگر همراه با ورزش منظم باشد. همچنین مطالعه دیگری وجود دارد که نشان می‌دهد مصرف مکمل منیزیم می‌تواند به حمایت از سلامت عضلات مردان کمک کند.

منیزیم

با وجود اهمیت آن، بسیاری از افراد فاقد منیزیم هستند. در واقع، ۵۷ درصد از مردم در ایالات متحده نیاز روزانه به منیزیم خود را برآورده نمی کنند. این مطابق با USDA (https://www.ars.usda.gov/northeast-area/beltsville-md/beltsville-human-nutrition-research-center/docs/california/) است.

طبق گفته مؤسسه ملی بهداشت، به مردان بین ۱۹ تا ۳۰ سال توصیه می شود که روزانه ۴۰۰ میلی گرم منیزیم مصرف کنند. برای مردان ۳۱ ساله یا بالاتر، ۴۲۰ میلی گرم منیزیم توصیه می شود.

بور

بور یک ماده معدنی کمیاب است که بیشتر در نخود، آلو، بادام و کشمش یافت می شود. بر اساس یک مطالعه (https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18366532)، بور از بسیاری از سیستم های بدن مانند پاسخ ایمنی، عملکرد مغز و سلامت استخوان پشتیبانی می کند. اگر رژیم غذایی معمولی شما حاوی مقادیر کم میوه و سبزیجات باشد، احتمالا سطح بور پایینی دارید.

شاید بزرگترین دلیل اهمیت بور برای مردان این باشد که می تواند از سلامت پروستات حمایت کند.

امگا ۳

امگا ۳ یک اسید چرب غیر اشباع چندگانه است. به دلیل خواص ضد التهابی آن شناخته شده است. علاوه بر این، امگا ۳ به حفظ سلامت سیستم قلبی عروقی و سیستم مفصلی کمک می کند. همچنین مطالعات اخیر نشان می دهد که ممکن است به حمایت از سلامت مغز کمک کند.

امگا 3

امگا ۳ برای مردان به عنوان راهی برای متعادل کردن امگا ۶ ضروری است. طبق برخی مطالعات، مردان تمایل دارند تا ۱۵ برابر بیشتر از امگا ۳ امگا ۶ مصرف کنند.

امگا ۳ بیشتر در ماهی یافت می شود، اما در غذاهای دیگری مانند گردو و دانه کتان نیز یافت می شود. اگر به نظر می رسد رژیم غذایی شما فاقد امگا ۳ است، مکمل ها راهی عالی برای پر کردن این کمبود هستند.

به گفته متخصصان بهداشت، مردان به شدت تشویق می شوند که حداقل ۱.۶ گرم امگا ۳ در روز مصرف کنند.

عصاره نخل اره

نخل اره ای نوعی درخت بوته ای بومی آفریقا، اروپا و ایالات متحده است. معمولاً با توت های قرمز تیره ای که تولید می کند قابل تشخیص است. میوه نخل معمولاً توسط بومیان آمریکا قبل از ورود سکونتگاه های اروپایی مصرف می شد. توت های نخل اره ای علاوه بر اینکه منبع غذایی محبوبی هستند، به عنوان یک داروی سنتی برای بیماری های دستگاه ادراری و تولید مثل نیز استفاده می شود.

برای مردان، ارزش نخل اره ای در توانایی آن برای حفظ سلامت پروستات نهفته است. اگر از پروستات خود مراقبت نکنید، ممکن است به سرطان پروستات مبتلا شوید.

سرطان پروستات تنها مردان را مبتلا می کند و دومین نوع سرطان شایع در جهان است. از نظر مرگ و میر ناشی از سرطان در بین مردان رتبه پنجم را دارد. به عبارت دیگر، سرطان پروستات چیزی است که باید بسیار جدی بگیرید.

همه چیز را بپیچید

مواد مغذی حیاتی ذکر شده در بالا هنوز کامل نیستند. با این حال، باید یک ایده اولیه از مواد مغذی ضروری برای مردان به شما بدهد. بیشتر مردم می‌دانند که بیشتر سازمان‌های بهداشتی فهرستی از مواد مغذی توصیه‌شده را در اختیار دارند که همه باید به صورت روزانه مصرف کنند تا بدن سالمی داشته باشند.

با این حال، مشکل این است که مصرف تمام مواد مغذی توصیه شده دشوار است. اگر زمان و انرژی لازم برای برنامه ریزی دقیق و فرموله کردن رژیم غذایی خود را نداشته باشید، احتمالا حداقل یک ماده مغذی دارید که در آن کمبود دارید. ساده ترین راه برای حل این مشکل مصرف مکمل های غذایی است. از آنجایی که این مقاله قبلاً برخی از مواد مغذی ضروری برای مردان را ارائه کرده است، باید به شما در انتخاب مکمل مناسب برای خود کمک کند.

نوشته شده توسط ContentKing1

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر