۵ چیزی که باید بدانید – بلاگ Credihealth


استرس بخش مشترک زندگی ماست. اگرچه چیز غیرعادی نیست، اما اگر برای مدت طولانی ادامه داشته باشد، می تواند مشکل ساز شود. در واقع، استرس مداوم در صورت عدم درمان می تواند به افسردگی تبدیل شود.

بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، بیش از ۲۶۴ میلیون نفر در سراسر جهان از افسردگی رنج می برند. این معمولاً نتیجه استرس درمان نشده و احساسات پنهان است.

سوال این است که چگونه استرس را به طور موثر مدیریت کنیم؟ آیا چیز خاصی در ذهن دارید؟

بسیار خوب. بیایید نگاهی به چند نکته و ترفند بیاندازیم که می تواند به شما در مدیریت استرس بدون نیاز به مراجعه به درمانگر یا پزشک عمومی کمک کند:

ورزش منظم

اول از همه، باید ورزش را به برنامه روزانه خود اضافه کنید. ورزش منظم می تواند به طور موثری تعداد کورتیزول (هورمون استرس) را در بدن شما کاهش دهد. در نتیجه، خلق و خوی شما را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد و انرژی شما را افزایش می دهد.

بهترین قسمت داستان این است که برای این کار نیازی به عضویت در باشگاه یا استخدام مربی تناسب اندام ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند دقیقه از روز را بیرون بیاورید و به پیاده روی صبحگاهی بروید. به من اعتماد کن؛ شما فورا احساس بهتری خواهید کرد

گیاهان و گیاهان

زمانی که داروهای آلوپاتیک وجود نداشت، مردم برای همه چیز به گیاهان و گیاهان متکی بودند. خواه تب شدید، التهاب دندان یا استرس و اضطراب باشد، گیاهان و گیاهان می توانند همه آنها را پوشش دهند.

گیاهان و گیاهان خاصی وجود دارند که در مدیریت استرس زندگی روزمره بسیار خوب عمل می کنند. آنها عبارتند از:

قارچ ها که به عنوان قارچ جادویی نیز شناخته می شوند، برای درمان استرس و اضطراب بسیار مفید هستند. آنها مملو از خواص آرامش بخش هستند، و حدس بزنید چه؟ آنها حداقل تا بدون عوارض جانبی دارند. می توانید بررسی کنید زومی ها برای دانستن بیشتر در مورد آن

صحبت از مدیریت استرس، کانابیدیول یک انتخاب محبوب است. یک مجله تحقیقاتی نشان می دهد که کانابیدیول، زمانی که در مقدار متوسط ​​استفاده شود، به اندازه داروهای ضد افسردگی موثر است. بنابراین، سویه های CBD مانند ACDC، Harle-Tsu، و مرگ علف تن ماهی ارزش امتحان کردن را دارند

گل ساعتی که به نام مای پاپ نیز شناخته می شود، درخت انگور کوهنوردی بومی آمریکای جنوبی و مرکزی است. معمولاً برای مدیریت استرس، اضطراب و اختلالات مرتبط با خواب استفاده می شود. به گفته متخصصان، برای مشکلات یائسگی نیز موثر است.

مراقبه

مدیتیشن ممکن است به طور مستقیم به کاهش استرس کمک نکند، اما می تواند درک شما را از این موضوع تغییر دهد. درست است، بچه ها. مدیتیشن به شما کمک می کند در لحظه زندگی کنید. آنها می گویند نیمی از استرس زمانی کاهش می یابد که یاد بگیرید به جای نگرانی در مورد گذشته یا آینده در حال زندگی کنید.

نکته مهم این است که شما می توانید مدیتیشن را در هر مکانی و در هر زمان معین انجام دهید. لزوماً لازم نیست برای آن به کلاس میانجیگری بپیوندید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فضایی آرام برای خود پیدا کنید، بنشینید، استراحت کنید، روی لحظه حال تمرکز کنید، نفس بکشید و نفس بکشید. ده دقیقه آن را ادامه دهید و خواهید دید که چگونه استرس از بدن شما خارج می شود.

نوشتن یک مجله

ممکن است بی اهمیت به نظر برسد، اما در واقع بسیار مفید است. نوشتن احساسات و احساسی که نسبت به آنها دارید می تواند به طور طبیعی استرس شما را کاهش دهد. این یکی از راه‌های کاهش استرس و شل کردن مغزتان است.

همانطور که در بالا به اختصار اشاره کردم، استرس مداوم و احساسات سرد دو مقصر اصلی افسردگی هستند. پس چرا استرس را رها نمی کنید و لایه های پیچیده احساسات را با نوشتن آنها باز نمی کنید؟

این ساده ترین و ارزان ترین راه حل برای مدیریت استرس و اضطراب است. به سادگی چند دقیقه قبل از رفتن به رختخواب بیرون بیاورید، یک دفترچه یادداشت بردارید و هر چیزی که شما را آزار می دهد یا احساسی که دارید را بنویسید. این گام مهمی به سوی شفا خواهد بود!

به دنبال کمک حرفه ای باشید

در نهایت، اگر هیچ چیز دیگری جواب نداد، باید برای کمک حرفه ای به روانپزشک یا هر متخصص سلامت روان مراجعه کنید. لطفاً بدانید که مراجعه به یک متخصص سلامت روان شما را دیوانه نمی کند. در واقع، این بخشی از مراقبت از خود است.

ذهن شما دقیقاً همانطور که بدن شما نیاز به مراقبت دارد. از این پس، در صورتی که از نظر روانی فعال یا سالم نیستید، ضروری است که به دنبال کمک حرفه ای باشید. یک متخصص سلامت روان به شما کمک می کند تا علت واقعی را کشف کنید و در عین حال شما را در مورد درمان مناسب راهنمایی می کند.

ساده. اینطور نیست؟ سلامت روان آنقدرها هم که به نظر می رسد پیچیده نیست. شما فقط باید سلامت روان خود را در اولویت قرار دهید، و برای زندگی خوب خواهید بود. برای همه آرزوی شفا دارم!

سلب مسئولیت: اظهارات، نظرات و داده‌های موجود در این نشریه‌ها متعلق به نویسندگان و مشارکت‌کنندگان فردی است و نه از Credihealth و سردبیر(ها).

با ۹۹۴-۹۹۴-۸۰۱۰ +۹۱ تماس بگیرید و با کارشناسان پزشکی Credihealth صحبت کنید. رایگان. در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک مناسب، مقایسه هزینه درمان از مراکز مختلف و بروز رسانی به موقع پزشکی کمک بگیرید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر