۶ روش کوچک برای تناسب اندام در سفر – بلاگ Credihealth


وقتی تابستان است همه به سفر فکر می کنند. چه در جاده و چه در هوا، سفر همیشه سرگرم کننده است و هیچ کس دوست ندارد آن را از دست بدهد. در حالی که همه چیز سرگرم کننده است، با غذاهای بسیار لذیذی که باید امتحان کنید، باید به خاطر داشته باشید که هر شیرینی اضافی یک پوند به وزن شما اضافه می کند. بسیاری از مردم سفر را به عنوان روزهای تقلب در نظر می گیرند. خیر این نباید باشد.

درعوض، باید دریابید که برای حفظ تناسب اندام خود چه کارهای کوچکی می توانید انجام دهید تا از تمرینات روتین خود پیروی کنید. در شب بسته بندی خود، بسته بندی یا خرید تجهیزات ورزشی سفر را در نظر بگیرید. از خود استفاده کن قفسه سقفی لندروور اگر در حال سفر به بالا یا شاید در یک سفر جاده ای طولانی در کنار دریا هستید.

قفسه های سقف در سفرهای جاده ای بسیار به شما کمک می کنند. اگر با خانواده خود سفر می کنید، احتمالاً دوست دارید یک چمدان عظیم حمل کنید. اگر وسیله نقلیه شما همراه نباشد، می دانید چه معنایی دارد. یعنی ازدحام! برای مسافت‌های طولانی، برای راحتی، می‌خواهید پاهای خود را دراز کنید و تا کنید. یک قفسه‌ی سقفی تمام چمدان‌ها را حمل می‌کند تا فضای پای بیشتری به شما بدهد.

در زیر چند روش ساده برای حفظ تناسب اندام در حرکت آورده شده است.

برای صبحانه یک رژیم غذایی بزرگ و متعادل داشته باشید

https://pixabay.com/photos/hunger-hungry-eating-cookie-413685/

اگر شما یک مسافر مادام العمر هستید، عادت دارید شب ها را در هتل های مختلف بگذرانید. اکثر آنها تخت و صبحانه ارائه می دهند. اطمینان حاصل کنید که یک صبحانه سنگین و متعادل میل کنید که به شما کمک می کند تا بقیه روز را برطرف کنید.

صبحانه سنگین، به خصوص با پروتئین، معده شما را ساعت ها سیر نگه می دارد. برای بسیاری، سفر با خوردن و آشامیدن مشخص می شود. با این حال، اگر مراقب آنچه در صبح می خورید باشید، اینطور نخواهد بود. این عادت همچنین می تواند برای شما کارساز باشد، اگر بودجه کمی دارید.

آب کافی بنوشید

می دانید که نوشیدن آب چقدر برای سلامتی شما حیاتی است. مطمئن شوید که هر ساعت یک یا دو لیوان میل کنید. شما را برای مدت طولانی هیدراته نگه می دارد. آب بیشتر شما را از مصرف نوشیدنی های ناسالم مانند نوشابه و آبمیوه ها نیز باز می دارد. به همین ترتیب، باعث می شود احساس سیری کنید و از خوردن بی فکر اجتناب کنید.

اگرچه می‌توانید در مسیرتان آب بطری بخرید، اما هزینه‌های سفرتان را افزایش می‌دهد، به خصوص اگر زیاد باشید. برای کاهش قیمت، اطمینان حاصل کنید که بطری های آب حرارتی خود را با آب مقطر پر کنید تا در طول سفر دوام بیاورید.

بی‌رحمانه از پله‌های هتل بروید

https://pixabay.com/photos/steps-feet-stairs-up-going-up-388914/

در صورت رزرو اتاق هتل در طبقه بالا، مطمئن شوید که مسیر طولانی را طی می کنید. از آسانسور اجتناب کنید. صدایم را شنیدی

بالا رفتن از پله ها یک راه آسان برای ورزش است. هر روز صبح چند دور در امتداد راه پله بچرخانید. مدتی را تعیین کنید، مثلاً ۲۰-۳۰ دقیقه. قبل از اینکه برای آن روز آراسته شوید، بالا و پایین بدوید.

شما همچنین به انجام چند دویدن در شب فکر می کنید. این به بدن شما کمک می کند در حین حرکت تناسب اندام داشته باشد.

تجهیزات تمرینی خود را بسته بندی کنید

صرف نظر از نوع حمل و نقلی که انتخاب می کنید، همیشه توقف و تأخیر وجود خواهد داشت. لطفا از آنها برای حفظ تناسب اندام استفاده کنید. هیچ کس از شما انتظار ندارد که برای چند بار فشار دادن در صف یا در محوطه انتظار دراز بکشید. در عوض، در اطراف فرودگاه قدم بزنید. در هر فرودگاه سالن های ورزشی وجود دارد. برای دسترسی به چنین امکاناتی، مجوز اولویت دریافت کنید.

در همین راستا، باید در اتاق هتل خود وقت پیدا کنید و تمرینات ورزشی انجام دهید. اگر هیچ ایستگاهی ندارند آن را به یک ایستگاه تمرین تبدیل کنید و بدن خود را به نفع خود خم کنید.

دویدن و پیاده روی ساده انجام دهید

https://pixabay.com/photos/mountaineering-man-trail-path-455338/

یکی از بهترین حس ها در سفر تجربه کردن چیزهایی است که طبیعت در انبار دارد. برای پیاده روی بیرون بروید! پیاده روی در پارک طبیعی می تواند سلامت روانی خود را تقویت کنید. تعیین کنید که چقدر از نظر مسافت و سختی فشار می آورید.

هنگام سفر، بهتر است چند کفش ورزشی برای پیاده روی یا دویدن بپوشید، مگر اینکه در یک شام پر زرق و برق یا یک جلسه رسمی شرکت کنید. کفش های کتانی راه رفتن را برای شما آسان تر می کند.

دویدن یا دویدن برای مدتی در مقاصد مختلف را به عادت تبدیل کنید. برای یک ماموریت اکتشافی در منطقه بروید.

صخره نوردی راهی فوق العاده برای سوزاندن این چربی ها و حفظ تناسب اندام است. زمین های منطقه را کاوش کنید.

از استرس دوری کنید

https://pixabay.com/photos/hiking-break-business-woman-lilli-737555/

اگرچه استرس در سفر معمول نیست، اما برخی شرایط می‌توانند فضایی برای استرس ایجاد کنند. یاد بگیرید که از هر گونه اضطراب اجتناب کنید زیرا می تواند منجر به عادات غذایی ناسالم یا بی خوابی شود و بر سیستم گوارش شما تأثیر بگذارد.

برای جلوگیری از استرس های غیر ضروری، حتما قبل از سفر برنامه ریزی مناسبی انجام دهید. صورت حساب هایی را که می توانید قبل از شروع سفر تسویه کنید. برای جلوگیری از ناامیدی، همه رزروهای خود را از قبل انجام دهید و همه موارد ضروری را بسته بندی کنید وسایل سفر جاده ای و لوازم خودرو

فکر نهایی

سفر باید زمانی سرگرم کننده باشد که به خوبی برنامه ریزی شده باشد. می توانید ماجراهای جدید زیادی را تجربه کنید و از غذاهای لذیذ لذت ببرید. همانطور که به یک سفر جاده ای می روید، باید هر کاری انجام دهید تا برای کیفیت زندگی بهتری تناسب اندام داشته باشید.

سلب مسئولیت: اظهارات، نظرات و داده‌های موجود در این نشریه‌ها متعلق به نویسندگان و مشارکت‌کنندگان فردی است و نه از Credihealth و سردبیر(ها).

با ۹۹۴-۹۹۴-۸۰۱۰ +۹۱ تماس بگیرید و با کارشناسان پزشکی Credihealth صحبت کنید. رایگان. در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک مناسب، مقایسه هزینه درمان از مراکز مختلف و بروز رسانی به موقع پزشکی کمک بگیرید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر