۷ آسانا یوگا برای افزایش توده عضلانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید استقامت هیکل


راه اندازی شد

خواه یا نه گاهی در نظر گرفته شده می کنید کدام ممکن است خواه یا نه آساناهای یوگا در عضله سازی را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش استقامت کارآمد هستند؟ جابجایی به تجهیزات گلف برای عضله سازی هر دو بازی در همه زمان ها مفهوم خوبی نیست. ما آغاز به استفاده اجتناب کرده اند یوگا شناخته شده به عنوان خوب رویکرد کامل تر برای بازی کرده ایم. ۹ تنها برای هیکل اما علاوه بر این برای افکار نیز {مفید است}. ورزش {در خانه} ساده است، را انتخاب کنید و انتخاب کنید {در این} زمان‌های روی حیله و تزویر همه‌گیری، روشی استفاده شده‌تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید عملی تر برای مطابقت اندام است.

در همین جا تعدادی از حالت برای تحمیل توده جسمی اصولاً معرفی شده است شده است:

مکان درخت – این درخت کدام ممکن است شناخته شده به عنوان وریکشاسانا نیز شناخته تبدیل می شود، خوب آسانا ایستاده را تشکیل می دهد. اگر جستجو در آسانسور گروه های عضلانی چهارسر ران، ستون فقرات، مچ پا را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساق پا هستید به این خواستن دارید. علاوه بر این ناحیه ران، شانه را انتخاب کنید و انتخاب کنید کشاله ران را توسعه می دهد.

به‌علاوه، می‌تواند وضعیت را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم‌ترازی هیکل را افزایش بخشد، به‌خصوص اگر شخص زمان زیادی را در کل روز در وضعیت نشسته بگذراند. آسانا علاوه بر این باسن، ساق پا، هسته مرکزی را انتخاب کنید و انتخاب کنید پایین را ترمیم می تنبل. علاوه بر این فیزیکی فواید یوگاعلاوه بر این در آرام کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید اوقات فراغت افکار ممکن است، کمک به کاهش استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید ارجاع به هیکل کارآمد است.

فرآیند:

  • برای انجام این حالت، تمیز بایستید را انتخاب کنید و انتخاب کنید پاهای شخصی را انصافاً را انتخاب کنید و انتخاب کنید محکم روی پایین قرار دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید وزنتان به طور مساوی جدا کردن شود.
  • خوب پا را انعطاف پذیر کنید، طوری کدام ممکن است پا محکم {به سمت} ران خانه پای تولید دیگری باشد.
  • هیکل شخصی را تمیز را انتخاب کنید و انتخاب کنید دراز کنید، سپس هیکل تولید دیگری را حفظ کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید تکرار کنید.

مکان دلفین – حالت دلفین (Ardha Pincha Mayurasana) جنبه های مختلفی دارد. برای اولین بار، متوجه خواهید شد کدام ممکن است در باز کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسانسور نیمه بالایی هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید پاها کارآمد است. آسانا شانه، ساق پا، قوس پا را انتخاب کنید و انتخاب کنید همسترینگ را کش می دهد. علاوه بر این به هضم وعده های غذایی {کمک می کند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید به تثبیت هیکل در حالت راه اشتباه بالا {کمک می کند}.

فرآیند:

  • ممکن است اجتناب کرده اند ۴ کف دست را انتخاب کنید و انتخاب کنید پا آغاز می کنید، مچ ها زیر شانه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید زانوها زیر باسن.
  • انگشتان شخصی را در هم قفل کنید، آنها را انصافاًً در هم ببندید. آرنج باید به سختی باریکتر اجتناب کرده اند شانه باشد.
  • ساعدها را همراه خود فوری آرنج ها به گونه ای فشار دهید کدام ممکن است شانه ها اجتناب کرده اند گوش ها بلند شوند.

مکان هیئت مدیره – ژست پلانک (فالاکاسانا) آسانا اساسی را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعادل کننده بازو است. هدف آن آسانسور بازوها، مچ کف دست را انتخاب کنید و انتخاب کنید ستون فقرات است. آن یک است آسانا آسان است با این حال به استقامت زیادی خواستن دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوب ورزش مناسب هیکل را پیشنهادات. همراه خود استفاده اجتناب کرده اند این آسانا فشاری پلانک به سادگی به نتایج موثری کف دست یابید.

فرآیند:

  • همراه خود سگ رو حل و فصل آغاز کنید.
  • سپس نفس بکشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید نیم تنه را ورودی بیاورید. بازوها باید عمود بر پایین، شانه ها بالای مچ کف دست را انتخاب کنید و انتخاب کنید بالاتنه موازی همراه خود پایین باشند.
  1. ژست جنگجو – ژست جنگجو (Virabhadrasana) خوب آسانا ایستاده است. بازو، شانه، ران، مچ پا را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساق پا را آسانسور می تنبل. آسانا علاوه بر این شانه، کابینت سینه، مچ پا، ران، ساق پا، گردن، ریه، ناف را انتخاب کنید و انتخاب کنید کشاله ران را توسعه می دهد. این ژست متشکل اجتناب کرده اند هم ترازی های متضاد است، با این حال روزی کدام ممکن است اقدامات آغاز به همگام شدن می کنند، خوب تخصص تمام هیکل را پیشنهادات.

علاوه بر این می توانید آن را همراه خود محصولات خالص عضله ساز مخلوط کردن کنید. مطالعه تجزیه و تحلیل ماسالونگ برای راهنمایی اجتناب کرده اند بلعیدن کنندگان.

فرآیند:

  • تمیز روبرو شدن را آغاز کنید. پاها باید حداقل ۳-۴ فوت اجتناب کرده اند هم شکاف داشته باشند.
  • سپس پای راست را ۹۰ سطح به سطح را انتخاب کنید و انتخاب کنید پای چپ را حداقل ۱۵ سطح {به سمت} موجود در بچرخانید. پاشنه پای راست باید همراه خود وسط پای چپ هماهنگ باشد.
  • بازوها را به همان اندازه قله شانه بالا بیاورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید کف کف دست ها رو به بالا باشد. بالا شخصی را {به سمت} راست بچرخانید را انتخاب کنید و انتخاب کنید {به آرامی} لگن شخصی را {به سمت} زیرین فشار دهید.
  • هنگام زیرین برخورد را انتخاب کنید و انتخاب کنید دم هیکل البته است نفس بکشید. بازدم کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بازوها را {به سمت} زیرین بکشید.
  • در طرف تولید دیگری تکرار کنید.

ژست کبرا – ژست کبرا (Bhujangasana) خوب آسانا است کدام ممکن است در پایین خوابیده است. ستون فقرات را آسانسور می تنبل، شانه، سینه را انتخاب کنید و انتخاب کنید ریه ها را بلند می تنبل، معده را سرزنده می تنبل، ورود به خون را افزایش می بخشد، استرس را انتخاب کنید و انتخاب کنید خستگی را کاهش می دهد. آن یک است آسانا فوق العاده {مفید است} برای عضله سازی علاوه بر این این، می توانید بهتر از آسانسور کننده تستوسترون را برای پسرها بلعیدن کنید.

فرآیند:

  • ابتدا روی معده دراز بکشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید انگشتان پا را روی پایین تمیز کنید، کف پاها رو به بالا را انتخاب کنید و انتخاب کنید ابرو تمیز روی پایین باشد. پاها باید نزدیک به هم باشند.
  • کف دست ها باید طوری قرار بگیرند کدام ممکن است کف کف دست ها همراه خود پایین زیر شانه ها تصمیم داشته باشند. آرنج ها باید نزدیک را انتخاب کنید و انتخاب کنید موازی تنه باشند.
  • همراه خود بستگی به کف دست ها، بالاتنه را اجتناب کرده اند روی پایین عقب بکشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به هر ۲ بازو فشار یکسانی وارد کنید. بازوهای شخصی را تمیز کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید پایین شخصی را قوس دهید، بالا شخصی را به عقب انعطاف پذیر کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به بالا ظاهر شد کنید.
  • این مورد را برای ۴-۵ نفس حفظ کنید. بازدم را همراه خود معده را انتخاب کنید و انتخاب کنید کابینت سینه بالا معرفی شده است را انتخاب کنید و انتخاب کنید {به سمت} پایین هدایت کنید.
  • آروم باش. تکرار می تنبل.

مکان صندلی – وضعیت صندلی (Utkatasaa) مقدمه آسانا ایستاده است. ران، ستون فقرات، مچ پا را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساق پا را آسانسور می تنبل، شانه را انتخاب کنید و انتخاب کنید سینه را بلند می تنبل. آسانا کشش گروه های عضلانی را افزایش می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید معنی {نفس کشیدن}. این توسط متنوع اجتناب کرده اند ورزشکاران شناخته شده به عنوان سوئیچ برای وزنه چمباتمه زدن انجام تبدیل می شود. آسانا یوگا علاوه بر این خوب ورزش از حداکثر برای ران ها پیشنهادات. متعاقباً، می توانید توده جسمی بسازید. بالقوه است بخواهید برای توصیه بلعیدن کنندگان با توجه به مخلوط کردن یوگا همراه خود تقویت می کند های مردانه، بازخورد ماسالونگ را بیاموزید.

فرآیند:

  • تمیز بایستید را انتخاب کنید و انتخاب کنید پاها را اجتناب کرده اند هم باز کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بازوها را در امتداد طرف هم قرار دهید.
  • نفس بکشید، بازوها را در امتداد طرف گوش ها بالا ببرید. آنها را مستقیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید موازی بکشید.
  • بازدم، انعطاف پذیر کردن زانوها، موازی نگه از گرفتن ران را انتخاب کنید و انتخاب کنید زانو.

– پایین بالا – بالا روبرو شدن (Sirsasana) خوب آسانا معکوس است. پا، ستون فقرات، ریه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید بازوها را آسانسور می تنبل. این ژست فوق العاده مشکل برانگیز است با این حال ممکن است فوق العاده نشاط زا باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید استقامت را افزایش دهد. بالقوه است در ارجاع به بهتر از آسانسور کننده تستوسترون برای پسرها. همراه خود این جاری، اگر این کار خطا انجام شود، ممکن است در نتیجه آسیب قابل توجه شود.

فرآیند:

  • فرآیند های مختلفی برای انجام ژست بالا موجود است. برخی اجتناب کرده اند آنها عبارتند اجتناب کرده اند: درگاه را انتخاب کنید و انتخاب کنید خروجی ۲ پا، ورود را انتخاب کنید و انتخاب کنید خروج بالا را انتخاب کنید و انتخاب کنید زیرین را انتخاب کنید و انتخاب کنید ورود را انتخاب کنید و انتخاب کنید خروج بالا را انتخاب کنید و انتخاب کنید زیرین.

نتیجه

ما می‌توانیم ببینیم کدام ممکن است چگونه آساناهای مختلف یوگا می‌توانند در درازمدت برای عضله‌سازی، افزایش استقامت را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش انعطاف‌پذیری کارآمدتر باشند. فواید یوگا به سلامت پسرها {کمک می کند}. همراه خود این جاری، در همه زمان ها طرفدار تبدیل می شود در گذشته اجتناب کرده اند آغاز هر رژیم ورزشی همراه خود دکتر مراجعه به کنید. ملاحظه داشته باشید کدام ممکن است برخی اجتناب کرده اند ژست ها بالقوه است برای همه تیپ های هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید مکان ها صحیح نباشند.

سلب وظیفه: اظهارات، بازخورد را انتخاب کنید و انتخاب کنید اظهارات {در این} نشریات صرفاً درمورد به نویسندگان را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشارکت کنندگان است را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۹ اجتناب کرده اند Credihealth را انتخاب کنید و انتخاب کنید سردبیر(ها).

همراه خود ۹۹۴-۹۹۴-۸۰۱۰ +۹۱ تصمیم بگیرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود مشاوران پزشکی Credihealth صحبت کنید. رایگان. در محدوده دکتر متخصص را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلینیک صحیح، ارزیابی قیمت معامله با اجتناب کرده اند امکانات مختلف را انتخاب کنید و انتخاب کنید بروز رسانی در پایان پزشکی کمک بگیرید

رژیم تحت وب دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر