۷ تمرین در حین کار از راه دور – بلاگ Credihealth


بدون شک همه‌گیری همه مردم را تحت تأثیر قرار داده است. اکثر شرکت ها به کار از راه دور روی آوردند، به این معنی که کارمندان باید عادت های خود را تغییر دهند. به حوزه های مختلف زندگی شما می پردازد.

تمرین

به عنوان مثال، اگر یک دفتر در اتاق خود مجهز کرده اید، ایده خوبی است که یک VPN برای خانه نصب کنید. VPN چیست؟ این نرم افزار است که از دستگاه شما در هنگام اتصال به اینترنت محافظت می کند. قابل اعتماد شبکه خصوصی مجازی می تواند آدرس IP شما را مخفی کند و آن را با دیگری جایگزین کند تا ISP شما، مقامات محلی، کلاهبرداران و هکرها نتوانند به داده های شما دسترسی داشته باشند. ابزارهایی مانند VeePN برای امنیت سایبری بسیار ضروری هستند و همچنین به شما امکان می دهند بدون محدودیت به هر محتوایی که نیاز دارید دسترسی داشته باشید. اگر قبلاً از آنها استفاده نکرده اید، با یک آزمایش شروع کنید تا بفهمید چه مزایایی به دست می آورید. این کاملا رایگان است!

امنیت سایبری این روزها موضوع بسیار مهمی است. اما مطمئنا این تنها مورد نیست. هنگام کار از خانه، باید مراقب سلامتی خود هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی باشید. بنابراین، ما چند ایده جالب برای تمرین داریم و چند نکته هوشمندانه که به شما در کارایی کار کمک می کند.

پلانکینگ

همه ما این تصویر را زمانی می دانیم که یک کارگر از راه دور روز خود را در یک تخت شروع می کند و به پایان می رساند. این ایده واقعاً خوبی نیست زیرا اجازه نمی‌دهید مغزتان بیدار شود. ورزش صبحگاهی حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه طول می کشد، اما می تواند کل روز را شارژ کند. آ نگه داشتن تخته یک عادت عالی برای ایجاد

و اگر از خود می پرسید: «چگونه می توانم در حین کار از خانه ورزش کنم؟»، خبر خوب این است که به فضای زیادی نیاز ندارید. فقط کف را کمی خالی کنید و رو به روی آن دراز بکشید – زیاد حرکت نخواهید کرد. حال باید سر، پاها و نیم تنه خود را در یک خط مستقیم نگه دارید. مطمئن شوید که شیب آن به سمت پایین است و با انگشتان پا و ساعد خود را نگه دارید. اگر نمی توانید یک دقیقه آنجا بمانید، ۳۰ ثانیه بمانید.

کشش

بسیاری از آموزش‌های کششی رایگان آنلاین وجود دارد، و همچنین به تجهیزات خاصی نیاز ندارید – فقط یک تشک یوگا. این تمرین به عضلات و مفاصل شما حرکاتی را می دهد که بدن شما بین جلسات طولانی آنلاین به آن نیاز دارد. همچنین دردهایی را که برای افرادی که برای مدت طولانی می نشینند معمول است را تسکین می دهد. روز خود را با حرکات کششی شروع کنید یا در طول روز کشش داشته باشید، و به این نکته اشاره خواهید کرد که زندگی شما را بهتر می کند.

پیاده روی

کار از راه دور به این معنی نیست که شما باید تمام روز را در خانه بگذرانید. بنابراین، نکته بعدی ما بسیار ساده است. وقتی مکث دارید پیاده روی کنید! به جای نوشیدن قهوه در مقابل چند ویدیوی خنده دار یوتیوب، می توانید تا آنجا که می توانید راه بروید. اگر دویدن را ترجیح می دهید، بدوید. اگر اهل دوچرخه‌سواری هستید، آن را بیرون بیاورید تا بچرخید. می دانیم که از خود می پرسید: “چگونه می توانم هنگام کار از خانه بیشتر راه بروم؟” حتی اگر فقط ۳۰ دقیقه وقت دارید، این زمان را به طور فعال در خارج از منزل بگذرانید. همچنین اگر در یک جلسه آنلاین خسته کننده هستید یا نیاز به گوش دادن به یک پادکست دارید، گزینه خوبی است. یه تیر و دو نشان زدن!

با این حال، اگر برای خوردن نوشیدنی به قهوه‌بار می‌روید، نسخه موبایلی برای VPN برای خانه را به خاطر بسپارید. هنگامی که دستگاه خود را به یک Wi-Fi عمومی که نیاز به محافظت بیشتری دارد، واقعاً ضروری است. به خصوص اگر اسناد کاری، فایل‌های مهم یا داده‌های آسیب‌پذیر در گوشی هوشمند خود دارید.

ژست رقص

مکث رقصی داشته باشید

فکر نکنید که تمرین باید تماماً در مورد تکنیک های حرفه ای و تمرینات ساختاری باشد. اگر احساس می کنید بدنتان به انرژی مثبت نیاز دارد، می توانید این آرزو را محقق کنید. فقط از خود بپرسید: “چگونه می توانم کار از راه دور خود را سرگرم کننده تر کنم؟” در مورد مکث رقص انفرادی چطور؟ نگران نباشید اگر شما یک رقصنده کامل نیستید. فقط چند آهنگ رانندگی را روی آن تلنگر بزنید. طوری برقص که انگار هیچ کس تماشا نمی کند! نکته مهم در مورد رقص این است که خون شما را پمپاژ می کند و باعث تولید اندورفین می شود – هورمون های شادی.

تعادل بدن

حتی اگر نمی‌توانید در طول تماس زوم خود به بیرون بروید، به این معنی نیست که باید همیشه بنشینید. باید بدانید که سبک زندگی کم تحرک اثرات ناخواسته زیادی دارد مانند:

  • دیابت نوع ۲؛
  • چاقی؛
  • بیماری قلب و عروقی؛
  • کاهش متابولیسم؛
  • مشکلات خواب؛
  • رفاه روانی

یک راه برای شکست دادن چنین روزهای کاری این است که در طول جلسات آنلاین خود بیدار شوید. حتی حرکات ساده بازو یا تعادل ایستاده خون شما را به جریان می‌اندازد تا حتی بدون عرق کردن، احساس بهتری داشته باشید. در جستجوی تمرینات تعادل آنلاین، به یاد داشته باشید که نباید تمرکز شما را از محتوای جلسه Zoom شما حذف کنند. این بدان معنی است که شما باید برخی از تمرینات ورزشی مانند ایستادن روی یک پا و سپس روی پای دیگر را انتخاب کنید، بدون آساناهای پیچیده یوگا.

تمرینات HIIT

اگر احساس می کنید که بدن شما به فعالیت های ورزشی فشرده تری نیاز دارد و واقعاً ورزشگاه را از دست داده اید، می توانید تمرینات تناوبی با شدت بالا (HIIT) را امتحان کنید. نکته جالب در مورد این تمرینات این است که می توانید آنها را در خانه حتی با تجهیزات بسیار کمی انجام دهید.

در عین حال، باید برای این واقعیت که دیوانه وار عرق می کنید، آماده باشید، پس مطمئن شوید که زمان کافی برای دوش گرفتن و تعویض لباس های خود را دارید. کارگران از راه دور که به طور منظم این تمرینات را انجام می دهند می گویند که آنها به دور از خسته کننده هستند. علاوه بر این، این نوع فعالیت زمانی که از قبل مشکلات وزنی دارید، نجات دهنده است، نتایج خود را خیلی سریع خواهید دید. با این حال، همچنین باید مراقب رژیم غذایی خود باشید زیرا ورزش و تغذیه همیشه باید با هم کار کنند.

برنامه تمرین را اجرا کنید

به دنبال یک «تمرین پنج دقیقه ای» در فروشگاه برنامه خود باشید. همچنین اپلیکیشن‌های زیادی مانند «تمرین هفت دقیقه‌ای» یا «تمرین پانزده دقیقه‌ای» وجود دارد، و شما به راحتی می‌توانید برنامه‌ای را پیدا کنید که متناسب با روال خود باشد.

بهترین چیز در مورد چنین برنامه هایی این است که آنها به ویژه برای کارگران از راه دور طراحی شده اند که فقط باید زندگی خود را فعال تر کنند. آنها با توجه به سن، وزن، تجربه ورزشی، عادات و غیره به شما یک ورزش کاری پیشنهاد می کنند. اکثر برنامه ها به شما پیشنهاد می کنند برنامه خود را تنظیم کنید. آنها تصاویر یا حتی فیلم ها را با تکنیک صحیح به شما نشان می دهند و همچنین اطلاعات ارزشمندی مانند نکات اضافی، نکات، نسخه های دیگر تمرینات محبوب و غیره را در اختیار شما قرار می دهند. علاوه بر این، آنها فرصتی برای پیگیری پیشرفت خود در اختیار شما قرار می دهند. چنین برنامه ای می تواند مربی شخصی شما باشد که در این راه از شما حمایت می کند!

سلب مسئولیت: اظهارات، نظرات و داده‌های موجود در این نشریه‌ها متعلق به نویسندگان و مشارکت‌کنندگان فردی است و نه از Credihealth و سردبیر(ها).

با ۹۹۴-۹۹۴-۸۰۱۰ +۹۱ تماس بگیرید و با کارشناسان پزشکی Credihealth صحبت کنید. رایگان. در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک مناسب، مقایسه هزینه های درمان از مراکز مختلف و به روز رسانی های پزشکی به موقع کمک بگیرید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر