۷ عادت روزمره که سلامت شما را از بین می برد – وبلاگ Credihealth


معرفی

گاهی اوقات یک سبک زندگی ناسالم مستقیماً به چشمان ما خیره می‌شود، اما به دلیل بی‌تفاوتی یا عدم آگاهی نسبت به آن، نمی‌توانیم آن را تصدیق کنیم. اما، اگر خیلی دیر شده باشد و آنها را نشناسیم، می تواند منجر به مشکلات سلامتی غیر قابل درمان شود.

برای پذیرش عادات ناسالم و اصلاح آنها هرگز دیر نیست. بهبودی اولین قدم برای یک سبک زندگی سالم است. اما قبل از اینکه دستورالعمل‌های بهبودی را بفهمیم، مهم است که در مورد عادت‌های ناسالمی که می‌توانند بدن ما را نابود کنند، یاد بگیریم.

در بخش زیر هفت عادتی را که باید از زندگی خود حذف کنید توضیح خواهیم داد. علاوه بر این، ما همچنین در مورد اینکه چرا این عادات مضر هستند صحبت خواهیم کرد.

این عادات ممکن است بدن شما را از بین ببرد

این عادات می تواند باعث بیماری های طولانی مدت شود و گاهی اوقات این بیماری ها می توانند به شدت مضر باشند. برای شما مهم است که ریشه کن کردن آنها را در اسرع وقت شروع کنید.

۱. مواد

هر نوع ماده مضر مانند تنباکو، الکل و مهمتر از همه مواد مخدر مصنوعی مانند سم برای سیستم شما هستند. مردم فراموش می کنند که اینها برای بدن ما بسیار مضر هستند زیرا اثرات آنها کند است.

مردم اغلب فکر می کنند که اگر مقدار مشخصی از کنترل را حفظ کنند یا آن را به طور مداوم انجام ندهند، از اثرات سمی محافظت می شوند. اما ممکن است دور از واقعیت باشد. از زمانی که شروع به مصرف این مواد می کنید، بدن خود را در معرض تمام آسیب ها قرار می دهید.

اگر با اعتیاد دست و پنجه نرم می کنید و به دنبال ثبت نام در بهترین مراکز سم زدایی هستید، برای دریافت اینجا کلیک کنید. اطلاعات بیشتر.

۲. ورزش نکردن

نداشتن یک رژیم ورزشی می تواند بر سلامتی شما تأثیر بگذارد، به خصوص بعد از همه گیری که بیشتر وقت خود را صرف نشستن و کار می کنیم. علاوه بر این، اضافه نکردن حتی کمی کشش به روال خود می تواند باعث درد عضلانی شود.

ورزش نه تنها به آرامش و کاهش استرس شما کمک می کند، بلکه از درد مفاصل طولانی مدت در سنین بالا نیز محافظت می کند. بدن شما انعطاف پذیرتر می شود و ترشح اندورفین به شما امکان می دهد سلامت روانی بهتری داشته باشید.

۳. پرخوری ناسالم

پرخوری یکی از ناسالم ترین عاداتی است که فرد می تواند اتخاذ کند. افرادی که از آن رنج می برند ممکن است با یک اختلال غذایی زمینه ای یا حتی افسردگی دست و پنجه نرم کنند. پرخوری بدون هدف رفع گرسنگی چیزی نیست که نباید ساده گرفته شود.

بعداً می تواند منجر به شرایط روانی جدی مانند پرخوری عصبی یا بی اشتهایی شود. اگر از این مشکل رنج می برید، پیشنهاد می شود برای درک مشکل اساسی با یک درمانگر مشورت کنید.

۴. تنبلی شدید

بین خوابیدن زمانی که پس از یک روز طولانی خسته هستید و تمام روز خوابیدن صرفاً به دلیل تنبلی تفاوت وجود دارد. در ابتدا، تنبلی ممکن است یک مسئله جزئی به نظر برسد که افراد در نهایت از آن بیرون می آیند.

اما تنبلی می تواند منجر به بسیاری از مشکلات سلامتی شود. این امر با خوابیدن تا ساعات پایانی صبح بدون حذف صبحانه تقریباً هر روز مرتبط است. همچنین می تواند منجر به اختلال در عملکرد بدن در اثر عدم حرکت شود.

صرف غذا خوردن بدون ورزش به دلیل تنبلی یکی از اولین قدم ها برای بیماری های جدی مانند چاقی و مشکلات قلبی بوده است.

۵. غذای ناسالم

هنگامی که مقدار ناسالم مواد غذایی حاوی چربی و چربی مصرف می کنید، افزایش وزن زیاد تنها نگرانی نیست. کلسترول. هیچ کس از شما نمی خواهد که این موارد را به طور کامل از رژیم غذایی خود حذف کنید، اما باید یک تعادل سالم وجود داشته باشد.

افزودن ورزش به روال بسیار عالی است، اما اگر عادات غذایی شما ناسالم باشد، هیچ مقدار ورزش نمی تواند به شما کمک کند.

عادات غذایی ناسالم همچنین می تواند شامل نداشتن یک رژیم غذایی متعادل یا حذف وعده های غذایی باشد. بدن ما روزانه به مواد مغذی خاصی نیاز دارد و اگر این مواد در اختیار سیستم قرار نگیرد، مشکلات سلامتی اجتناب ناپذیر است.

۶. مصرف ناسالم فناوری

این مصرف فیزیکی یا فقدان آن نیست که می تواند برای سلامتی ما مشکلات جدی ایجاد کند. مصرف ذهنی هم هست فناوری یک موهبت برای جامعه است، زیرا بسیاری از کارهای یدی را آسان می کند، اما مصرف بیش از حد می تواند این نعمت را به یک نفرین تبدیل کند.

مشکلات سلامتی در رابطه با این عادت بی پایان است.

  • اولاً، بهره وری شما را کاهش می دهد و به شدت بر انگیزه شما تأثیر می گذارد. ثانیاً به دلیل اعتیاد نمی توانید به خواب مناسب برسید.
  • سوم، فشار در بینایی شما می تواند طولانی مدت باشد مشکلات بینایی.
  • چهارم، به دلیل عواملی مانند رسانه های اجتماعی می تواند بر سلامت روان شما تأثیر بگذارد.

دور ماندن از فناوری در یک دوره زمانی انتخاب شده در طول روز برای سم زدایی ذهن شما بسیار مهم است. اساساً انجام سم زدایی دیجیتال در حین کار دشوار است، اما می توانید زمانی را برای کاهش زمان نمایش صفحه بعد از کار تعیین کنید.

۷. نادیده گرفتن درمان

یک انگ معروف پشت درمان وجود دارد. این که فقط افرادی که از یک وضعیت روانی فعال رنج می برند می توانند به آن مراجعه کنند، اما درمان باید توسط همه استفاده شود. همانطور که بدن خود را به طور حرفه ای در یک بازه زمانی منظم بررسی می کنیم، مهم است که ذهن خود را نیز بررسی کنیم.

درمان به شما کمک می کند تا نسبت به اطرافیان و خود بیشتر مراقب باشید. همچنین می تواند به شما در حل برخی از مشکلات ذهنی پنهان کمک کند که در غیر این صورت ممکن است نادیده بگیرید. یک نظرسنجی نشان داده است که افراد بدون کمک درمان بیشتر از آنها با جلسات درمانی معمولی از یک بیماری روانی رنج می برند.

نادیده گرفتن درمان‌ها می‌تواند برای سلامت روان شما ناسالم باشد، که در عوض می‌تواند بر عادات غذایی شما تأثیر بگذارد یا شما را به مواد مضر جذب کند.

یادداشت پایانی

عادت های بد ممکن است مانند مشکلات کوچکی به نظر برسند که بخشی از زندگی روزمره ما هستند، اما برخی از آنها می توانند کشنده باشند. برخی از عادات دیگری که باید سعی کنید از زندگی خود حذف کنید، مصرف کافئین یا مصرف قند ناسالم است.

چیزهایی مانند کار زیاد یا خواب زیاد نیز می توانند عادات بدی باشند که بی ضرر به نظر می رسند، اما اینطور نیستند. هر کاری که احساس می کنید به مقدار ناسالم انجام می شود و در نهایت باعث ناراحتی می شود باید یک عادت بد در نظر گرفته شود.

سلب مسئولیت: اظهارات، نظرات و داده‌های موجود در این نشریه‌ها متعلق به نویسندگان و مشارکت‌کنندگان فردی است و نه از Credihealth و سردبیر(ها).

با ۹۹۴-۹۹۴-۸۰۱۰ +۹۱ تماس بگیرید و با کارشناسان پزشکی Credihealth صحبت کنید. رایگان. در انتخاب پزشک متخصص و کلینیک مناسب، مقایسه هزینه درمان از مراکز مختلف و بروز رسانی به موقع پزشکی کمک بگیرید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر