14
مهر

7 گزینه سالم برای یک میان وعده شور


اطلاعات زیادی در مورد نیازهای غذایی و چگونگی انجام آنها وجود دارد.

نیاز به کمی نمک می تواند گیج کننده باشد زیرا انسان به سدیم نیاز دارد – نه به اندازه روزانه (RDA برای بزرگسالان 2300 میلی گرم است).

کریستا مگوایر ، مدیر تغذیه Beachbody ، RD ، CSSD گفت: “بسیاری از مردم فکر می کنند بدن آنچه را که نیاز دارد می خواهد.”

او توضیح می دهد: “با این حال ، بیشتر اوقات ، غذاهای راحت فقط یک ترجیح شخصی است و اغلب شامل غذاهای حاوی قند یا نمک زیاد است.”

وقتی بدنبال رژیم غذایی سالم هستید ، محتمل ترین عامل آن استرس و خستگی است.

اما عوامل دیگری که هیچ ربطی به مواد مغذی مورد نیاز بدن شما ندارند نیز می توانند هوس مصرف نمک کنند.

مگوایر توضیح می دهد که میل به تنقلات شور «احتمالاً نتیجه تغییرات هورمونی است» ، که می تواند باعث ایجاد استرس ، کم خوابی یا سندرم پیش از قاعدگی پیش از قاعدگی شود.

به جای ضرب و شتم این استراتژی های دیگر را امتحان کنید.

ترشی با رمکین سفید

1. علت را مشخص کنید

راه مستقیم برای برآوردن نیازهای شما ، به ویژه اگر به طور منظم برآورده شوند ، ریشه یابی است.

مگوایر می گوید: “ما اغلب سعی می کنیم با کمک به یک تیم در مواقعی که باید برای حل مشکل اساسی تحقیق کنیم ، راه حل ها را حل کنیم.”

بنابراین دو دقیقه به این فکر کنید که در زندگی شما چه می گذرد.

ممکن است لازم باشد راه هایی برای دلسردی یا آرامش خود پیدا کنید. ممکن است زیاد نخوابید.

همه این موارد در خارج از انبار راه حل دارند.

2. آب بگیرید ، سپس وزن کنید

زنی که در بیرون از بطری آب می نوشد

جیم وایت ، RD ، ACSM EX-P ، مالک استودیوهای Jim White Fitness and Nutrition در ویرجینیا ، می گوید: “کم آبی بدن اغلب باعث عدم تعادل الکتریکی می شود.”

“ولع به نمک راهی است که بدن به شما می گوید آب بیشتری بنوشید تا تعادل مایعات برقرار شود” ، اما ما اغلب آن را تفسیر می کنیم.

وایت می گوید ، تشخیص این دو مشکل است زیرا “مدل های مغز یکسان هستند.”

بنابراین وقتی میل به نمک بالا می رود ، ابتدا آب بنوشید (ممکن است به آن احتیاج داشته باشید) و ببینید آیا اشتیاق شما برطرف شده است.

3. به دنبال گزینه های کم سدیم باشید

سیب زمینی تازه خانگی را بمکید

غذاهای سالم در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری موجود است ، برخی از مارک های موجود در راهروهای فروشگاه مواد غذایی را برای یافتن آنها بررسی کنید.

ممکن است متوجه شوید که میان وعده های کم سدیم میل شما را برطرف می کند و همچنین آنهایی که نمک زیادی در روز دارند.

مگوایر می گوید: “اگر می توانید میان وعده ها را زیر 200 میلی گرم سدیم نگه دارید ، فضای زیادی برای رژیم غذایی شما باقی می ماند و از محدودیت روزانه شما تجاوز نمی کند.”

یک وعده کیک پاپ کورن اسکینی پاپ ، ترد از سبزیجات خوراکی ، یا دیژون تند Fitjoy بدون دانه خردل ارزش این هزینه را دارد.

به خاطر داشته باشید که داشتن چیزی شور ، در صورت نیاز ، چندان مشکلی ایجاد نمی کند. این واقعیت که ما تمایل به یک سرویس واحد نداریم.

چه از رژیم کم سدیم و چه از رژیم غذایی سنتی شور استفاده کنید ، یک وعده غذایی آگاهانه می تواند به شما در رسیدن به اهداف روزانه سدیم کمک کند.

4. از غذای خود با ادویه جات لذت ببرید

نمک می تواند طعم غذا را بهبود بخشد – اما ادویه ها همین کار را بدون سدیم انجام می دهند.

مگوایر توصیه می کند از گیاهان تازه و خشک شده و ادویه جات برای هیدراته کردن غذاها یا غذاهای با طعم بیشتر استفاده کنید.

هنگام انتخاب مخلوط های مخلوط مراقب باشید ، زیرا ممکن است نمک اضافه کنند.

5. میان وعده های بدون نمک و تند را امتحان کنید

کاسه چیپس کلم پیچ

بیشتر هوس های شور بر یک میان وعده کیک می چرخند ، که این س begال را ایجاد می کند: آیا به نمک نیاز دارید یا کرانچ؟

ممکن است به تنقلات ناپاک و سرد بسنده کنید – مخصوصاً اگر استرس دارید و استرس را از بین می برید.

سفید سبزیجاتی مانند هویج بچه یا کرفس با حمص ، بادام زمینی و دانه های بدون نمک یا گیاهان روکش شده با ذرت بو داده را به عنوان جایگزین های ترد برای امتحان پیشنهاد می کند.

همچنین می توانید چیپس کلم پیچ را بدون نمک تهیه کنید.

6. عادت را ترک کنید

وایت می گوید: “اگر به خوردن غذاهای سدیمی زیاد عادت دارید ، بدن شما هوس غذاهای حاوی سدیم بالا می کند ، زیرا این عادت به آن عادت دارد.”

برخورد با خواسته های خاص در حال حاضر می تواند منجر به افول بیشتر در طول مسیر شود.

وایت توصیه می کند با ارزیابی تعداد بسته بندی غذاهایی که می خورید شروع کنید.

او توضیح می دهد: “تسهیل رژیم غذایی بسته بندی شده ، دریافت سدیم را بالاتر از دستورالعمل های روزانه تسهیل می کند و به میل جنسی کمک می کند.”

7. به سراغ یک وعده یا غذای سبک بروید

ممکن است به دلیل نیاز به غذا میل شدید داشته باشید (ما می دانیم تکان دهنده است).

به جای خوردن یک میان وعده شور که اولین کربوهیدرات شماست ، از رژیم غذایی یا رژیم بادام زمینی استفاده کنید که تمام ماکروها وزن داشته باشد تا برای مدت طولانی سالم بمانید.

نیش های کره بادام زمینی بدون نان شیرین و شور هستند اما برای کنترل قند خون و گرسنگی نیز متعادل هستند.

به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد تغذیه هستید؟ به BODNutrition.com بروید و با دو برنامه تغذیه ما ، 2B Mindset و Portion Fix ، رژیم غذایی سالم را برای مدت طولانی یاد بگیرید.