23
شهریور

8 نکات بهداشت روان از افراد مشهور


شناخته شده برای بسیاری از افراد مشهور: کمد لباس های زیبا ، تمرینات 12 مرحله ای ، عضلات شکم زیبا ، فیدهای عالی اینستاگرام ، به چند مورد. اما گروهی از ورزشکاران ، بازیگران زن و باغبان و شخصیت ها به خاطر چیزی کاملاً متفاوت معروف شده اند: حفاظت از سلامت روان. این ستاره ها به بهبود مکالمات پیرامون سلامت روان کمک می کنند و در این راه توصیه های عاقلانه ای ارائه می دهند.

بر روی برخی از بهترین (و الهام بخش ترین) نقل قول های سلامتی از بزرگترین مشاهیر عصر ما کلیک کنید. از یادگیری نحوه نه گفتن تا شروع درمان ، شما 10 راه را برای احترام گذاشتن به سلامت روان خود و کل خود یاد خواهید گرفت.

درس شماره 1: بر “شما” تمرکز کنید و نه اینکه انتظار می رود جهان چگونه باشد.

سیمون بیلز ، ژیمناست بدنسازی پس از حضور در فینال تیم المپیک به ESPN گفت: “ما همچنین باید بر خود تمرکز کنیم ، زیرا در پایان روز ما نیز یک انسان هستیم.” بنابراین ، ما باید از ذهن خود محافظت کنیم و بدنها ، نه فقط به آنجا بروید و کاری را انجام دهید که جهان از ما می خواهد. “

نقل قول ، و تصمیم بیلز ، توجه بسیاری را به خود جلب کرد زیرا ورزشکار از لحاظ تاریخی در اولویت نبود ، اما سلامت روان در اولویت بود ، اما راشل رایت ، LMFT ، جنسیت ، روابط و روانپزشکان می گویند ایده تمرکز بر روی خود به عنوان دهه هاست که مخالف فشارهای اجتماعی است. او گفت: “حتی در سال 1955 ، آلبرت الیس ، دکترا ، در مورد” باید “باورهای بی اساس که می تواند علائم جدی ایجاد کند صحبت کرد.” رایت می گوید: “سیمون در این کلمه دقیقتر از چیزی بود که می دانست.” وقتی ما در جهان به درستی کار می کنیم ، برای موهای خود ، تجربیات شخصی ، افکار و احساسات خود ارزش قائل نیستیم. همچنین اگر از دستورالعمل های بیرونی خود فراتر نرویم ، باید به درون خود نگاه کنیم. ”

دسترسی به افکار خود و شناخت بیشتر از خود می تواند به شما در تصمیم گیری هایی که سلامت روان شما را در اولویت قرار می دهد ، کمک کند.

درس شماره 2: همه می توانند از درمان بهره مند شوند.

زنان در زمان درمان

لیلی رینهارت ، بازیگر و نویسنده ، در مجموعه ای از استوری های اینستاگرام نوشت: “یادآوری محبت آمیز برای کسانی که باید آن را بشنوند: درمان هرگز شرم آور نیست.” همه می توانند از مراجعه به پزشک بهره مند شوند. مهم نیست سن شما چقدر “افتخار” است. “

رایت ثانیه این وی گفت: “همه می توانند به معنای واقعی کلمه سود ببرند.” “من پزشک هستم و دوست دارم درمان را دنبال کنم. من بیشتر درباره خودم می آموزم ، افسردگی و اضطراب خود را تحت کنترل دارم ، رشد می کنم و می دانم که در صورت نیاز کسی را دارم که با من تماس بگیرد. ”

این تصور غلط وجود دارد که شما برای شروع درمان به دلیل نیاز دارید ، اما این چندان دور از واقعیت نیست. همانطور که رایت توضیح می دهد: “بهترین زمان برای درمان زمانی است که هیچ بحرانی اتفاق نمی افتد تا بتوانید با پزشک خود رابطه برقرار کنید. سپس ، وقتی / اگر اتفاق بزرگتری رخ دهد ، می دانید که محل امنی برای رفتن دارید.” با هر چیزی که نیاز دارید بروید. “

درس سوم: شما اینطور فکر نمی کنید.

کریستن بل بازیگر زن در بخشی از فیلم 2016 نوشت: “برای من ، اندوه غم نیست.” روزنامه تایمبه “هوا بد نیست و ما به آغوش نیاز داریم. این احساس انزوا و تنهایی کامل و کامل را در من ایجاد کرد. آلودگی آن همه را مصرف کرد و صفحات به اشتراک گذاری حافظه را بست. احساس می کردم بی ارزش هستم ، مثل اینکه چیزی برای ارائه ندارم ، مثل یک شکست. اکنون ، پس از درخواست کمک ، متوجه می شوم که این افکار ، البته ، دیگر اشتباه نخواهد بود. برای من مهم است که از این بابت عذرخواهی کنم تا افراد در شرایط مشابه بدانند که چنین هستند نه مهم نیست و آنها چیزی برای ارائه دارند. همه ما انجام می دهیم. ”

رایت نمی تواند به اندازه کافی بر اهمیت بیل تأکید کند. او توضیح می دهد: “هنگامی که ما در کلینیک افسرده یا مضطرب هستیم و یکی دو روز شلوغ نداریم ، ذهن ما به معنای واقعی کلمه از تعادل خارج شده است ، که می تواند منجر به افکار ناراحت کننده ، دردناک و گاهی خطرناک شود.” اگر متوجه نشویم که این افکار ناشی از یک بیماری روانی است ، می توانیم آنها را واقعی فرض کنیم و در جهان حرکت کنیم. ”

با یادگیری تشخیص افکار که به شما خدمت نمی کنند یا واقعاً “شما” نیستند می توانید این فکر را بخوانید. همانطور که رایت توضیح می دهد ، درمان به شناسایی آنچه در حال رخ دادن است کمک می کند و صحبت درمانی منظم می تواند به درمان الگوهای فکری منفی کمک کند. “این می تواند مغز را تازه کرده و مسیرهای ارتباطی جدیدی را برای داشتن افکار سالم و صادق ایجاد کند.”

درس 4: به خودتان اجازه دهید همه چیز را احساس کند.

زنی در دفتر خاطرات خود با یک لیوان قهوه در پنجره می نویسد و می فهمد چگونه می توان به تعادل زندگی و زندگی دست یافت.

لیزو در سال 2019 در اینستاگرام گفت: “من از غم و اندوه در دو سال اخیر بسیار استفاده کرده ام.” من متواضع و سپاسگزارم که این احساس را احساس کردم زیرا می دانم که این به خاطر غم است که می توانم شادی را احساس کنم. ”

رایت روی این نکته ایستاده و به ما یادآوری می کند که ما نمی توانیم احساسات انتخابی را انتخاب کنیم. او توضیح می دهد: “اگر احساساتی را که دردناک تر هستند یا احساس آنها دشوار است ببندیم ، آنهایی را که به اندازه لذت ، شادی و شادی احساس شیرینی و هوس می کنند ، می بندیم.” “لیزو توضیح می دهد که می تواند احساس شکرگزاری بیشتری داشته باشد زیرا این باعث افزایش توانایی او در احساس پریود شده است. با احساس اندوه خود ، او بیشتر همه چیز را احساس می کند. ”

یافتن راه های م toثر برای کمک به شما در بیان احساسات می تواند به شما کمک کند ، چه با داشتن دفتر خاطرات ، نقاشی ، ورزش و یا سایر تعطیلات خوب.

درس پنجم: از صحبت کردن در مورد آن نترسید.

خواننده و بازیگر زن دمی لواتو گفت برش در سال 2017 ، “توصیه من به افرادی که در سکوت مشکل دارند این است که شما مجبور نیستید اینطور زندگی کنید.” لواتو ، که در مورد مشکلات خود با سلامت روان صحبت می کند ، گفت: “لازم نیست بی سر و صدا مبارزه کنید. می توانی ساکت باشی. شما می توانید با داشتن وضعیت سلامت روانی به خوبی زندگی کنید ، مادامی که همچنان در مورد آن با مردم صحبت کنید ، زیرا بسیار مهم است که شما تجربیات خود را با مردم در میان بگذارید تا بتوانید از کمک مورد نیاز خود برخوردار شوید. ”

رایت موافقت کرد که رایت می تواند دنیایی ایجاد کند که بر سلامت روان شما تأثیر بگذارد. رایت می گوید ، علیرغم این واقعیت که از هر 5 آمریکایی 1 نفر هر سال نوعی بیماری روانی را تجربه می کند ، انجمن روانشناسی آمریکا می گوید: “ما فکر می کنیم تنها ما هستیم که رنج را تجربه کرده ایم.” این به نوبه خود باعث احساسات و افکار بدتر می شود.

رایت می گوید: “اما وقتی ما مبارزات خود را با دیگران در میان می گذاریم ، به افرادی که ما را دوست دارند اجازه می دهیم برای ما ظاهر شوند و به دیگر افراد در آنجا نشان می دهیم که رنج و مبارزه بخشی از زندگی است.”

درس شماره 6: نه گفتن مشکلی ندارد.

خوب ، شما قبلاً این را شنیده اید ، اما آیا در مورد منشاء مادر هیولا قانع کننده تر به نظر نمی رسد؟

لیدی گاگا در کنفرانس انقلاب 2015 گفت: “من شروع کردم به نه گفتن” من این کار را نمی کنم. “من نمی خواهم این کار را انجام دهم.” “من آن عکس را نمی گیرم ، به این رویداد نمی روم ، از آن دفاع نمی کنم ، زیرا این چیزی نیست که من برای آن دفاع می کنم.” و کم کم مطمئن شدم که یادم می آید کی هستم. و سپس به خانه می روید ، و در آینه نگاه می کنید و مانند این است: “بله. می توانید با رختخواب بروید شما هر شب. به خاطر آن شخص ، من آن شخص را می شناسم. ”

به گفته رایت ، یک فرد پایدار راهی مطمئن برای از دست دادن خود در مقابل شخص دیگر (یا چیز دیگری) است. او می گوید: “وقتی ما آن را واضح می گوییم یا نه ، به خود و محدودیت ها و محدودیت ها و انتخاب های خود احترام می گذاریم.”

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط Truth ، تعیین مرزها می تواند به شما در جلوگیری از سوختگی که در حال افزایش است ، کمک کند.

درس هفتم: تعطیلات به معنای شکست نیست.

با بیان ویژه به مردم در سال 2019 ، سلنا گومز ، خواننده و بازیگر ، دو درس بزرگ از ما گرفت. اول ، سلامت روانی و سلامت جسمی ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند:

“همانطور که بسیاری از شما می دانید ، یک سال پیش من مبتلا به لوپوس تشخیص داده شدم ، بیماری که می تواند افراد را به طرق مختلف تحت تاثیر قرار دهد. من دریافتم که اضطراب ، ترس از ترس و افسردگی می توانند از عوارض جانبی لوپوس باشند که می تواند چالش های خاص خود را ایجاد کند. ”

همچنین ، خوب نیست که سرعت خود را کم کنید ، و می گوید: “من می خواستم فعال باشم و بر حفظ سلامتی و خوشبختی خود تمرکز کنم و تصمیم گرفتم که بهترین راه برای پیشرفت این است که کمی استراحت کنم.”

رایت گفت ، داشتن شجاعت برای اداره آن موقعیت بسیار زیاد است ، اما ضروری است. “جامعه ما است همینطور متمرکز بر تولید است اما باید مورد بحث قرار گیرد. استراحت به اندازه بخشی از مکان شما مهم است انجام دادنبه او همانطور که ارتباط با صحبت کردن و گوش دادن انجام می دهد – وجود انسان در حال انجام و هستن است ، “او توضیح می دهد.” ما واقعاً یک انسان هستیم. انسان، نه از انسانها کارشبه ”

درس هشتم: دوستان خود را ببینید.

مردانی که با زنان تماس می گیرند

با شهرت بد او در حال حاضر نیویورک تایمز در پایان ، مگان مارکل همه ما را به چالش کشید تا “متعهد شویم از دیگران بپرسیم” خوب هستی؟ ”

او نوشت: “در حالی که ممکن است با هم اختلاف نظر داشته باشیم ، با وجود اینکه از نظر جسمی از هم بسیار دور هستیم ، اما حقیقت این است که ما به دلیل همه چیزهایی که در سال جاری به صورت جداگانه و با هم متحمل شده ایم بیش از هر زمان دیگر به هم متصل هستیم.”

تمرین پرسیدن حال دیگران از آنها تنا انجام این کار به موقع و منظم به صحبت در مورد سلامت روحی و روانی کمک می کند ، خواه در محل کار یا با دوستان و خانواده. حتی ظاهراً قوی ترین فردی که می شناسید ممکن است گاهی اوقات نیاز به شانه ای داشته باشد.

رایت گفت: “انسانها حیوانات گنده ای هستند و ما از نظر ذهنی در آن طرز فکر تکامل نیافته ایم.” وی افزود: “بیماریهای روانی مانند اضطراب و افسردگی ، علائم جداگانه و تنهایی دارند. وقتی با افرادی که ما را دوست دارند در ارتباط هستیم ، به احتمال زیاد در مسیر خود قرار می گیریم و حمایت مداوم دریافت می کنیم. ”