CIO در Penn Medicine: نگاهی به سال ۲۰۲۱، که به شکل گیری استراتژی ها برای سال ۲۰۲۲ کمک می کند



من اولین نفری نیستم که می گویم چه سالی بود! ترن هوایی عاطفی ناشی از بیماری همه گیر، قرنطینه ها، آزمایش ویروس، دستورات واکسن، کار از راه دور و بازگشایی – که تنها توسط نوع Omicron متوقف می شود – همه ما را به چالش کشیده است. اما در طول این سال پرتلاطم، بخش‌های خدمات فناوری اطلاعات و اطلاعات در سراسر کشور پشتکار داشته‌اند و در حمایت از مراقبت‌های بهداشتی با چالش روبرو شده‌اند.

علاوه بر فعالیت‌های عادی روزانه مرتبط با راه‌اندازی یک مرکز مراقبت‌های بهداشتی، مسئولیت‌های پیش‌بینی نشده کمک به همه‌گیری بر عهده ما گذاشته شده است.

در مدت کوتاهی، تغییراتی در پرونده الکترونیکی سلامت انجام شد، سیستم‌های گزارش اختصاصی COVID-19 توسعه یافت و سیستم‌های مدیریت سرمایه انسانی برای پشتیبانی از ردیابی واکسن کارکنان طراحی شد.

ضمن رسیدگی به این تلاش ها، کارکنان دفتر ما، مهندسی بالینی، و سایر پرسنل خاص واحد در خط مقدم حمایت از کاربران بالینی ما بوده اند. در تمام این مدت، تیم های ما به طور قابل توجهی متعهد و انعطاف پذیر باقی مانده اند.

این ویژگی ها همچنان ویژگی هایی هستند که اکثر تیم های سیستم های اطلاعات مراقبت های بهداشتی را از همتایان خود در سایر صنایع جدا می کند. تعهد اختصاصی به ماموریت مراقبت های بهداشتی و حمایت از دلیلی بیشتر از سود سه ماهه یا صورت سود/زیان یکی از عوامل کلیدی است که نیروی کار ما را متمایز می کند.

پس از اینجا کجا برویم؟ با درک اینکه عادی بودن جدید امروز یک چیز عادی نیست، فکر می کنم باید تمرکزمان را روی کسانی که ما را به این نقطه رسانده اند، یعنی نیروی کارمان ادامه دهیم. زمانه در حال تغییر هست. و برای کسانی از ما که مدتی در صندلی رانندگی نشسته‌ایم، باید خود را با زمان وفق دهیم. بدون تیم های قوی و باثبات، توانایی ما برای پاسخگویی به محیط همیشه در حال تغییر عملا غیرممکن است.

من سبک رهبری خود را نه تنها برای درگیر کردن تیم رهبری خود برای بینش و جهت گیری، بلکه برای شامل بیشتر کارمندان خط مقدم که به ویژه تحت تأثیر محیط در حال تغییر هستند، اقتباس کرده ام.

چالش هایی مانند آموزش مجازی، کار از راه دور، بیماری های اعضای خانواده و ترس از رفت و آمد در وسایل حمل و نقل انبوه دغدغه های اصلی و محوری برای هر یک از کارمندان ما هستند.

به‌عنوان یک رهبر، می‌دانم که باید با بهترین روش برای حمایت از همه اعضای تیم هماهنگ‌تر باشم. جلسات عمومی مداوم، انجمن‌های هیئت مدیره کارکنان، بحث‌های حضوری/مجازی، و مصاحبه‌های حفظ همگی در ارائه دیدگاهی متعادل از آنچه اعضای تیم ما با آن روبرو هستند مفید هستند.

با حرکت رو به جلو، برای من واضح است که ملت و جهان به مبارزه با تأثیر دائماً در حال تغییر COVID-19 ادامه خواهند داد. علیرغم توسعه واکسن ها و سایر درمان ها، به نظر می رسد که ویروس یک قدم جلوتر از توانایی ما برای از بین بردن آن باقی مانده است. در نتیجه، رویکرد ما این است که بر نیازهای اعضای تیم خود متمرکز بمانیم.

کار از راه دور تا جایی که ممکن باشد قابل اجرا باقی می ماند، ارتباطات گسترده و مداوم همکاران ما را مطلع و حمایت می کند، و ارائه فرصت به کارکنان برای دستیابی به اهداف شغلی خود یک استراتژی برنده برای اکثر کارمندان ما است.

بدون تیم‌های قوی و متعهد، دستیابی به پیشرفت‌های فناوری که صنعت ما می‌خواهد دست نیافتنی خواهد بود. حوزه‌های فرصت شامل، اما نه محدود به، تداوم استفاده از تجزیه و تحلیل داده‌ها برای ارتقای مراقبت و تحقیق از بیمار، افزایش قابلیت‌های پرونده الکترونیک سلامت، حمایت از تلاش‌ها برای گسترش فعالیت‌های پزشک و بیمارستان، افزایش امنیت محیط محاسباتی و استفاده از هوش مصنوعی است. الگوریتم هایی برای حمایت از مراقبت پیشگیرانه از بیمار و کارایی عملیاتی.

سیستم‌های بهداشتی در سرتاسر جهان برای ارائه مراقبت‌ها در بی‌ثبات‌ترین و غیرقابل‌پیش‌بینی‌ترین زمان‌هایی که صنعت ما تاکنون دیده است، با چالش‌هایی مواجه است. کارکنان خط مقدم پزشکی همچنان بار سنگین این چالش ها را تحمل می کنند و باید به طور مداوم به دلیل تلاش های فوق العاده آنها شناخته شوند.

توانمندسازی و حمایت از این مراقبان نقش اصلی تیم خدمات اطلاعاتی ما است. تیم‌های قوی سیستم‌های اطلاعاتی، مراقبت بالینی قوی را حتی در سخت‌ترین شرایط ممکن می‌سازند. من مفتخرم که تیمم و بسیاری دیگر را که در این چالش ایستاده اند و در طول این بیماری همه گیر قوی ماندند، می شناسم.

مایک رستوچیا مدیر ارشد اطلاعات پن مدیسین است.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر