#NotSoShy#: یوگا برای اتصال جنسی بیشتر


{همه ما} فواید یوگا را می دانیم. اجتناب کرده اند راه های مختلفی مربوط به مدیریت استرس، کاهش پوند، افزایش هضم را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره {کمک می کند}. با این حال خواه یا نه فواید یوگا برای اتصال جنسی بیشتر را از قبل می دانید؟ مطمئنا، برخی اجتناب کرده اند اقدامات یوگا برای اتصال جنسی بیشتر موجود است. بیایید با توجه به بهتر از اقدامات یوگا برای اتصال جنسی صحبت کنیم.

بررسی ای کدام ممکن است در سال ۲۰۰۹ در روزنامه پزشکی جنسی چاپ شده شد نماد داد کدام ممکن است یوگا ممکن است نیاز جنسی، برانگیختگی، ارگاسم را انتخاب کنید و انتخاب کنید رضایت عمومی جنسی را افزایش دهد. به همین دلیل، اگر اجتناب کرده اند دنبال کنندگان یوگا نیستید، این پست انگیزه عکس را برای شما ممکن است اضافه خواهد کرد. در همین جا تعدادی از یوگا برای اتصال جنسی بیشتر معرفی شده است شده است.

یوگا برای اتصال جنسی بیشتر

برای افزایش اقامت جنسی شخصی، ۵ حالت یوگا زیر را بررسی کنید:

۱. ژست گربه (Marjaryasana) را انتخاب کنید و انتخاب کنید ژست گاو (Bitilasana)

یوگا برای رابطه جنسی بهتر، یوگا آسانا برای رابطه جنسی بهتر، بهترین وضعیت های یوگا برای رابطه جنسی

اولین یوگا برای از گرفتن اقامت جنسی بیشتر پوز گربه (مارجاریاسانا) را انتخاب کنید و انتخاب کنید ژست گاو (بیتیلاسانا) است. هر ۲ حالت همراه خود هم اجرا می شوند. این حالت باعث باز نشده شدن ستون فقرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش مرحله استرس تبدیل می شود. علاوه بر این، این ارائه می دهیم {کمک می کند} به همان اندازه به سادگی به خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوی شخصی برسید.

چطوری انجامش بدهم: مربوط به گربه روی انگشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید زانو بنشینید. مچ انگشت شخصی را زیر شانه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید زانوهای شخصی را در راستای باسن قرار دهید. وزن شخصی را متعادل کنید. سپس نفس بکشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید معده شخصی را {به سمت} پایین انعطاف پذیر کنید. هیکل شخصی را همراه خود افزایش چانه را انتخاب کنید و انتخاب کنید سینه شخصی بکشید.

سپس نفس شخصی را پوست دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید سینه را انتخاب کنید و انتخاب کنید چانه شخصی را بالا بیاورید. اکنون ناف شخصی را {به سمت} ستون فقرات شخصی هدایت کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ستون فقرات شخصی را {به سمت} سقف قوس دهید.

۲. حالت پل

یوگا برای رابطه جنسی بهتر، یوگا آسانا برای رابطه جنسی بهتر، بهترین وضعیت های یوگا برای رابطه جنسی

آساناهای یوگای زیر برای از گرفتن اتصال جنسی بیشتر عبارتند اجتناب کرده اند Bridge Pose کدام ممکن است همراه خود عنوان Setu Bandha Sarvangasana نیز شناخته تبدیل می شود. این کار باعث آسانسور بافت عضلانی کف لگن خواهید کرد تبدیل می شود. این باعث کاهش درد در هنگام اتصال جنسی تبدیل می شود.

چطوری انجامش بدهم: به پایین دراز بکشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید زانوهایتان را انعطاف پذیر کنید، پاها را به مقیاس عرض لگن باز کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید زانوها موازی همراه خود مچ پا باشند. انگشت های شخصی را در کناره های شخصی قرار دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید کف انگشت ها را تمیز روی پایین قرار دهید. ناحیه لگن شخصی را اجتناب کرده اند پایین بلند کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید شانه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید اوج شخصی را روی پایین حفظ کنید. این حالت را به مدت ۵ ثانیه حفظ کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس رها کنید.

اصولاً بیاموزید با توجه به: از گرفتن اتصال جنسی: خواه یا نه اتصال جنسی انرژی می سوزاند؟

۳. عاشق شاد (آناندا بالاسانا)

یوگا برای رابطه جنسی بهتر، یوگا آسانا برای رابطه جنسی بهتر، بهترین وضعیت های یوگا برای رابطه جنسی

کودک شاد کدام ممکن است همراه خود عنوان آناندا بالاسانا نیز شناخته تبدیل می شود. همراه خود این حالت، بافت عضلانی کمر را انتخاب کنید و انتخاب کنید باسن شخصی را کش می دهید. {در این} حالت باید به پایین دراز بکشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید زانوها را {به سمت} معده انعطاف پذیر کنید. می توانید انگشت پا را همراه خود انگشت بگیرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس پاهای شخصی را به همان اندازه جایی کدام ممکن است قابل انجام است {به سمت} پوست بکشید.

به عبارت تولید دیگری، پاهای شخصی را انعطاف پذیر کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در حالی کدام ممکن است دستان شخصی را {به سمت} زیرین می کشید به همان اندازه دراز بکشید، پاشنه های شخصی را {به سمت} آسمان فشار دهید.

۴. مکث کودک (بالاسانا)

یوگا برای رابطه جنسی بهتر، یوگا آسانا برای رابطه جنسی بهتر، بهترین وضعیت های یوگا برای رابطه جنسی

این می تواند یک مکان زمینی است کدام ممکن است به مدیریت استرس {کمک می کند}. این حالت بهتر از راه برای باز کردن باسن را انتخاب کنید و انتخاب کنید باز نشده کردن بافت عضلانی است.

چطوری انجامش بدهم: وضعیت خواهید کرد {در این} حالت باید زانو زده روی پایین باشد. روی پاشنه های شخصی بنشینید، انگشتان شست پا را همراه خود هم حساس کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید زانوها را به مقیاس عرض لگن اجتناب کرده اند هم باز کنید. سپس نفس شخصی را پوست دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به ورودی انعطاف پذیر شوید. انگشت های شخصی را در برابر این شخصی قرار دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید دراز کنید. مشخص شوید کدام ممکن است ابرو خواهید کرد همراه خود پایین هر دو تشک تصمیم دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید این مثال را برای حدود ۳۰ ثانیه حفظ کنید. اگر این غیرممکن است، اجتناب کرده اند منصفانه بالش بیشترین استفاده را ببرید.

۵. گذاشتن جسد (ساواسانا)

یوگا برای رابطه جنسی بهتر، یوگا آسانا برای رابطه جنسی بهتر، بهترین وضعیت های یوگا برای رابطه جنسی

هر گروه یوگا همراه خود ساواسانا به بالا می رسد. انگیزه خوبی پایین این موضوع نهفته است. هیکل خواهید کرد را آرام می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید تمام استرس ها را اجتناب کرده اند بین می برد. پس اجتناب کرده اند اتمام یوگا، آن را شناخته شده به عنوان منصفانه مونتاژ درمانی کودک نوپا بلعیدن کنید.

چطوری انجامش بدهم: برای این کار باید به پایین دراز بکشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید پاها را انتخاب کنید و انتخاب کنید کف انگشت ها را {به سمت} بالا باز کنید. خواهید کرد می توانید این مکان را به همان اندازه روزی کدام ممکن است بخواهید محافظت کنید.

جاده زیرین

همه به ۱ اقامت جنسی سرگرمی انگیز همراه خود همدست اقامت شخصی خواستن دارند. بهتر از اقدامات یوگا برای سکس را اشاره کردن کرده ایم. یوگا استرس خواهید کرد را کاهش می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید این مقدماتی تغییری است کدام ممکن است بعد اجتناب کرده اند یوگا {خواهید دید}. امیدوارم اقدامات یوگای اشاره کردن شده در بالا اقامت جنسی خواهید کرد را سرگرمی انگیزتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرگرمی انگیزتر تنبل. آنها را بررسی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اصلاح را در هیکل شخصی بافت کنید.

اگر کنجکاوی مند به آموزش داده شود اصولاً با توجه به سلامت جنسی را انتخاب کنید و انتخاب کنید باروری هستید، مراقب #NotSoShy باشید.

برای تمام امتیازات درمورد به سلامت، همراه خود ۸۰۱۰۹۱-۹۹۴-۹۹۴ +۹۹۴-۹۹۴-۸۰۱۰۹۱ تصمیم بگیرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود مشاوران پزشکی Credihealth صحبت کنید. رایگان. در انواع دکتر متخصص را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلینیک صحیح، ارزیابی قیمت معامله با اجتناب کرده اند امکانات مختلف را انتخاب کنید و انتخاب کنید بروز رسانی در پایان پزشکی کمک بگیرید
کمک پزشکی

رژیم تحت وب دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر