آشکار شدن قیمت سری Xiaomi 13T


پس از عرضه شیائومی Mix Fold 3 و Redmi K60 Ultra در اوایل این هفته، گفته می شود شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه Xiaomi 13T و 13T Pro در بازار جهانی است. شایعات حاکی از آن است که عرضه می تواند در تاریخ 1 سپتامبر اتفاق بیفتد.

اخیراً رندرهای Xiaomi 13T Pro به بیرون درز کرده است. اکنون، گزارش جدیدی به صورت آنلاین منتشر شده که قیمت گوشی های هوشمند 13T و 13T Pro را در بازارهای اتحادیه اروپا و بریتانیا نشان می دهد. این گزارش از سوی Dealabs منتشر شده که ادعا می کند شیائومی 13T از 549 پوند در بریتانیا شروع می شود. در اتحادیه اروپا، قیمت این دستگاه برای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 649 یورو خواهد بود.

از سوی دیگر، 13T Pro در بریتانیا از 699 پوند شروع می شود، در حالی که در بریتانیا برای مدل 16 گیگابایت رم + 1 ترابایت حافظه داخلی 999 یورو قیمت خواهد داشت. اطلاعات فاش شده نشان می دهد که شیائومی 13 تی پرو دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با وضوح 1.5K و نرخ رفرش بالا 144 هرتز است. در بخش سخت افزاری، پیش‌بینی می‌شود که دستگاه از تراشه Dimensity 9200 Plus انرژی گیرد. این تراشه می تواند تا 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی قابل توجه را فراهم کند.

سیستم دوربین 13T Pro از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX707 به همراه یک دوربین 13 مگاپیکسلی OmniVision OV13B اولتراواید و یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی OV50D تشکیل شده است. در قسمت سلفی دستگاه از یک دوربین 20 مگاپیکسلی سونی IMX596 دارد.

سری Xiaomi 13T با مشخصات بزرگ

در اخباری دیگر انتظار می رود اندروید 14 پایدار در این ماه منتشر شود. از این رو، OEM ها برنامه های بتا عمومی خود را آغاز کرده اند. شیائومی یکی از اولین تولیدکنندگان چینی است که این ابتکار را در کنار Oppo آغاز کرده است.

به عنوان بخشی از گروه اولیه، این شرکت تنها دو دستگاه را در برنامه گنجانده است.  جای تعجب نیست که این ابتکار در حال حاضر منحصر به چین باشد، اگرچه رام های جهانی برای این گوشی ها آماده هستند. طبق اعلام رسمی شیائومی، گوشی‌های هوشمند زیر برای نسخه‌های بتای MIUI مبتنی بر اندروید 14 واجد شرایط هستند.

  • شیائومی 13
  • شیائومی 13 پرو

ثبت نام عمومی بتا به صورت زنده انجام می شود و متقاضیان منتخب از قبل دریافت آخرین نرم افزار را از طریق OTA آغاز کرده اند. نسخه‌های بتا برای گوشی‌های ذکر شده در بالا با MUI 14 عرضه می‌شوند که نشان می‌دهد اعلام MIUI 15 ممکن است کمی طول بکشد. انتظار داریم در روزهای آینده دستگاه های بیشتری به برنامه بتا اضافه شوند. همچنین، باید در دسترس بودن جهانی نیز وجود داشته باشد.

با این حال، ما هیچ اطلاعاتی در مورد جدول زمانی انتشار نسخه پایدار نداریم. شیائومی برخلاف برنامه MIUI از نظر تاریخی به دلیل افشای برنامه به‌روزرسانی اندروید شناخته نشده است. به هر حال، ما مشتاقانه منتظر شنیدن بیشتر از این شرکت در مورد این موضوع هستیم. همچنین امیدواریم آپدیت جدید مانند گذشته آسیبی به گوشی های منتخب وارد نکند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری از سوی شیائومی دردسترس قرار گیرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید