آپدیت بعدی Galaxy S23 Ultra بهبود عملکرد دوربین را در پی دارد


آپدیت بعدی Galaxy S23 Ultra بهبود عملکرد دوربین را در پی دارد

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا با سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی در عقب، به عنوان یکی از بهترین دوربین های گوشی موجود در بازار معرفی شده است. این گوشی به دلیل قابلیت‌های تصویربرداری چشمگیرش مورد تحسین کاربران قرار گرفته و سامسونگ دوربین‌های خود را با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بهبود بخشیده است. با این حال، به گفته یک افشاگر، این برند اکنون می‌خواهد با به‌روزرسانی‌های آتی، بهبودهایی را در تصویربرداری نور کم S23 Ultra ایجاد کند.

سامسونگ اخیراً به‌روزرسانی قابل توجهی را برای بهبود دوربین گلکسی S23، S23 Plus و S23 Ultra ارائه کرده است. این به‌روزرسانی تغییراتی را در الگوریتم فوکوس خودکار ایجاد می‌کند که در نتیجه عکاسی سریع‌تر انجام می‌شود. علاوه بر این، گالری اکنون دارای یک عملکرد جدید است که به کاربران امکان می دهد عکس ها را فوراً حذف کنند. علاوه بر این، به‌روزرسانی با بهبود وضوح و ارائه یک اعلان هنگام عکاسی در نور کم با لنز اولتراواید، عکاسی دوربین اولتراواید را بهبود می‌بخشد.

کارشناس مشهور Ice Universe ادعا می‌کند که سامسونگ قصد دارد به‌روزرسانی دیگری را منتشر کند که عمدتاً بر روی Galaxy S23 Ultra تمرکز دارد تا عملکرد آن در نور کم را افزایش دهد. در حالی که ماهیت دقیق این آپدیت و تاریخ انتشار فاش نشده، پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ این پیشرفت‌ها را در کنار آپدیت امنیتی می 2023 که انتظار می‌رود در این ماه عرضه شود، ارائه دهد.

اخیراً، همان افشاگر به اشتراک گذاشت که سامسونگ قصد دارد مشکل HDR موجود در دوربین گلکسی اس 23 اولترا را برطرف کند. این موضوع باعث ایجاد یک اثر هاله ای و کانتور غیرعادی در اطراف اجسام شده است. ما فرض می‌کنیم که شرکت کره‌ای قصد دارد هم بهبود عملکرد در نور کم و هم رفع مشکل HDR را در یک به‌روزرسانی OTA ترکیب کند.

در دیگر خبرها سامسونگ آپدیت نرم افزاری جدیدی را برای گوشی هوشمند ارزان قیمت Galaxy M32 5G منتشر کرده است. به‌روزرسانی شماره ساخت M326BDDS5CWD5 دارد و در حال حاضر به صورت محدود برای کاربران هندی منتشر شده است. در کشورهای دیگر، آپدیت بزودی دردسترس قرار می گیرد.

در مورد لیست تغییرات، توسعه دهندگان پچ امنیتی آوریل گوگل را روی سیستم نصب کرده اند. بیش از 60 آسیب پذیری جدی را رفع خواهد کرد. باگ‌ها و بهینه‌سازی‌های موجود در آپدیت جدید تعبیه شد.

در اخباری مرتبط Samsung Electronics استفاده مجدد از چیپست Exynos برای سری گوشی های پرچمدار، به ویژه سری گلکسی اس تایید کرده است. این اعلامیه در جریان کنفرانس درآمدی سه ماهه اول 2023 شرکت توسط Hyeokman Kwon، معاون بخش DS در Samsung LSI، اعلام شد که اظهار داشت آنها “برای بازگشت Exynos به پرچمدار سری گلکسی تلاش می کنند.”

منبع

به این پست امتیاز بدید