انتشار تصویر رندر تبلت Galaxy Tab S9 Plus


انتشار تصویر رندر تبلت Galaxy Tab S9 Plusر

طبق گزارش ها، سامسونگ در حال کار بر روی تبلت های پرچمدار سری گلکسی تب اس 9 است. گزارش ها ادعا کرده اند که خانواده Tab S9 ممکن است در کنار گلکسی فولد 5 و فلیپ 5 ماه آگوست امسال معرفی شوند. چند ماه قبل از رونمایی، افشاگر مطرح OnLeaks با Woloftablet همکاری کرده است تا رندرهای اتوکد از Galaxy Tab S9 Plus آینده را به اشتراک بگذارد. رندرهای جدید جلوه خوبی به طراحی تبلت از همه جهات می دهند.

طراحی گلکسی تب اس 9 پلاس تفاوتی با مدل قبلی خود ندارد. یکی از تغییرات قابل توجه این بوده که اکنون دوربین جداگانه در عقب وجود دارد. این سبک طراحی بوده که سامسونگ در سری گلکسی S23 و جدیدترین گوشی های سری A استفاده کرد.

گلکسی تب اس 8 پلاس دارای ابعاد 285 در 185 در 5.7 میلی متر است. افشا جدید نشان می دهد که گلکسی تب اس 9 پلاس دارای ابعاد 285.4 در 185.4 در 5.64 میلی متر خواهد بود. از این رو، Tab S9+ در مقایسه با نسل قبلی خود، از نظر طراحی بهبود بصری ارائه نخواهد کرد.

رندرهای CAD نشان می دهد که گلکسی تب اس 9 پلاس دارای یک دوربین در جلو و مجهز به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. این دستگاه به اسپیکرهای چهارگانه و پشتیبانی از قلم S Pen ادامه خواهد داد.

انتشار تصویر رندر تبلت Galaxy Tab S9 Plus

گزارشی که اخیرا منتشر شد ادعا کرد که سری گلکسی تب اس 9 شامل دو مدل دیگر، گلکسی تب اس 9 و گلکسی تب اس 9 اولترا نیز می شود. گفته شده که هر سه مدل دارای استاندارد IP67 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند. همچنین سری Tab S9 از نسخه سفارشی اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می برند که در گلکسی اس 23 یافت می شود.

در اخباری مرتبط شرکت سامسونگ انتظار داریم در آگوست سال جاری نسل جدید گوشی های هوشمند تاشو خود را تحت عنوان گلکسی زد 5 رونمایی کند. گلکسی زد فولد 5 در گذشته اطلاعات بسیاری از آن منتشر شد و حال به تازگی شایعاتی دردسترس قرار گرفت. به تازگی نسخه آمریکایی این گوشی تاشو در پلتفرم بنچمارک Geekbench رویت شده است. از این رو برخی مشخصات دستگاه هم لو رفت.

سامسونگ Galaxy Z Fold 5 با شماره مدل SM-F946U در پایگاه داده بنچمارک فهرست شذ. این لیست به مادربردی با نام رمز «kalama» متشکل از سه هسته با فرکانس 2.02 گیگاهرتز، چهار هسته با فرکانس 2.80 گیگاهرتز و یک هسته اصلی با فرکانس 3.36 گیگاهرتز اشاره دارد. این گوشی تاشو دارای 12 گیگابایت رم بوده و می‌توانیم انتظار داشته باشیم که رم و حافظه ذخیره‌سازی بیشتری در زمان عرضه را شاهد باشیم. از نظر نرم‌افزاری، دستگاه تحت سیستم‌عامل اندروید 13 عمل خواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید