انتشار تصویر رندر گوشی ویوو Y02T


انتشار تصویر رندر گوشی ویوو Y02T

در ماه دسامبر، ویوو گوشی هوشمند Y02 را در هند عرضه کرد، در حالی که ماه گذشته، این برند اولین گوشی ویوو Y02A را در این کشور معرفی کرد. اکنون انتظار می رود دستگاه دیگری نیز به این خانواده ملحق شود. دستگاه آینده ویوو Y02T نام دارد و پیشتر در وب سایت صدور گواهی BIS رویت شده است.

گفته می‌شود که این گوشی هوشمند در ماه می معرفی خواهد شد و اکنون، پاراس گوگلانی، مشاور اطلاعاتی مجموعه‌ای از جزئیات این دستگاه را فاش کرده است. با شروع تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط افشاگر، می توانیم به وضوح مشاهده کنیم که طراحی کاملاً مشابه Y02 و Y02A بوده که قبلاً عرضه شد. دستگاه دارای طراحی جعبه‌ای با یک دوربین تک لنز در عقب است.

پنل سلفی دارای یک طراحی ناچ بوده و با حاشیه های ضخیم همراه است. قیمت این دستگاه در هند 9490 روپیه خواهد بود. بر اساس شایعات، انتظار می‌رود ویوو Y02T دارای صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی با وضوح Full HD+ باشد. در حالی که نوع صفحه نمایش تایید نشده، گمان می رود که یک صفحه نمایش LCD باشد که یک تجربه بصری لذت بخش را ارائه می دهد.

شایعه شده که ویوو Y02T 4G به چیپست مدیاتک سری Helio مجهز شده که عملکرد مناسبی را برای یک دستگاه مقرون به صرفه ارائه می دهد. انتظار داریم این گوشی تا 4 گیگابایت رم، 4 گیگابایت رم مجازی و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته باشد.

انتشار تصویر رندر گوشی ویوو Y02T

در بخش دوربین، شایعه شده است که ویوو Y02T از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بهره می برد. از سوی دیگر دوربین سلفی دارای سنسور 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

یکی از ویژگی های برجسته ویوو Y02T 4G ظرفیت باتری آن است. شایعات حاکی از آن بوده که یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در این مدل تعبیه شده که عمر باتری طولانی مدتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. علاوه بر این، انتظار می رود باتری از شارژ 18 واتی پشتیبانی کند. در اخباری مرتبط Vivo اخیرا گوشی ویوو S17e را معرفی کرد که به طور رسمی در 20 می به فروش رسید. دستگاه جدید در سه نسخه و سه رنگ موجود است: Quick Sand Gold، Sunny Blue و Midnight Black.

Vivo S17e به نمایشگر بزرگ ۶.۷۸ اینچی Full HD AMOLED مجهز شده است که دارای نسبت تصویر ۲۰:۹، پشتیبانی از HDR10+ و سطح روشنایی بالا تا ۱۳۰۰ نیت است. این نمایشگر همچنین با نرخ  نوسازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتز، تجربه ای روان و پاسخگو را ارائه می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید