انتشار تصویر زنده گوشی نوبیا Z50 Ultra


طبق گزارش‌ها، نوبیا در حال آماده شدن برای عرضه Nubia Z50 Ultra، نسخه برتر در سری Z50 خود است. اخیراً، عکسی از Nubia Z50 Ultra توسط یک کاربر اینترنتی در مترو گرفته شده است (منتشر شده توسط Digital Chat Station) که نشان می دهد این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش حاشیه بسیار باریک با دوربین زیر نمایشگر است که ظاهر آن را خیره کننده می کند.

فرادرس

طبق گزارش قبلی، دوربین زیر نمایشگر Z50 Ultra از یک مدار پیکسلی برای راه اندازی راه حل فنی واحد پیکسل OLED استفاده می کند. این راه حل آرایش فضای پیکسلی و طراحی انباشت فیلم ناحیه دوربین را بدون کاهش تراکم پیکسل و مدار راننده پیکسل در ناحیه دوربین بهینه می کند. در نتیجه، دوربین جلوی تلفن همراه، عبور نور مرئی را بهبود بخشیده، میزان نور ورودی دوربین را در زیر صفحه افزایش داده و به یک صفحه نمایش تمام صفحه واقعی با وضوح بالا و تمایز ناپذیر دست یافته است و در عین حال جلوه عکاسی را بهبود می بخشد.

انتشار تصویر زنده گوشی نوبیا Z50 Ultra

انتظار می‌رود این فناوری نوآورانه دوربین زیر نمایشگر، یک تغییر بازی برای صنعت گوشی‌های هوشمند باشد، زیرا نیاز به بریدگی یا سوراخ‌کاری در نمایشگر را برای قرار دادن دوربین جلویی از بین می‌برد. این به نوبه خود، یک تجربه نمایش بزرگتر و غوطه ورتر را فراهم می کند و به کاربران یک تجربه واقعی تمام صفحه را بدون هیچ وقفه ای می دهد.

Nubia به طور رسمی هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات یا ویژگی های گوشی هوشمند منتشر نکرده است، اما اخیراً یک تلفن هوشمند ناشناخته Nubia با شماره مدل NX712J در TENAA لیست شده است که گمان می رود Z50 Ultra باشد.

به گفته Digital Chat Station، Z50 Ultra دارای فناوری دوربین جلویی زیر نمایشگر ZTE از نسل چهارم BOE، صفحه نمایش خمیده با وضوح 2K با تراشه نمایشگر نسل دوم، دوربین زوم پریسکوپ و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید