بهترین راه خرید اپل موزیک در ایران


امروزه موسیقی به یکی از مهم‌ترین سرگرمی‌ها برای گذراندن اوقات فراغت تبدیل شده و تمام افراد با هر سلیقه‌ای، از پخش موسیقی‌های مورد علاقه خود لذت می‌برند. با پیشرفت دنیای دیجیتال، گوش دادن به موسیقی نیز آسان‌تر شده و با وجود سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی ازجمله اپل موزیک، دیگر نیازی به منابع دیگر نخواهید داشت. اما چگونه می‌توانیم نسبت به خرید اپل موزیک در ایران اقدام کنیم؟

سرویس Apple Music با قابلیت‌هایی که دارد به عنوان یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های استریم موسیقی شناخته می‌شود؛ اما مشکلی که اغلب کاربران ایرانی با آن مواجه می‌شوند، نحوه خرید اپل موزیک است، چراکه در کشور ما به دلیل تحریم‌های اقتصادی امکان پرداخت‌های بین‌المللی وجود ندارد؛ اما نگران نباشید چون این مشکل راه‌حل‌های ساده‌ای دارد که در ادامه به‌طور کامل بهترین راه خرید اپل موزیک در ایران را با روش‌های مختلف بررسی خواهیم کرد.

سرویس اپل موزیک (Apple Music) چیست؟

پیش از آنکه راه‌های خرید اپل موزیک را شرح دهیم، بهتر است ابتدا یک نگاه کلی به ماهیت این سرویس و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن داشته‌باشیم.

پلتفرم اپل موزیک یک سرویس پخش آنلاین موسیقی است که توسط شرکت اپل در دسترس کاربران قرار گرفته‌است؛ این سرویس شامل آرشیو کاملی از آهنگ‌های جدید و قدیمی در تمام سبک‌ها است و برای تمام کاربران با هر سلیقه‌ای که داشته‌باشند مناسب است. در اپل موزیک شما امکان پخش تمام موسیقی‌های فارسی و غیرفارسی را خواهید داشت و امروزه تقریبا تمام هنرمندان ایرانی نیز آثار خود را ازطریق اپل موزیک منتشر می‌کنند.

خرید اپل موزیک در پلن‌های متفاوتی انجام می‌شود و شما می‌توانید با توجه به نیاز و خواسته‌های خود یکی از این طرح‌های پیشنهادی را انتخاب کنید؛ انواع اشتراک‌های اپل موزیک عبارتند از اشتراک فردی (Individual Plan)، اشتراک خانوادگی (Family Plan) و اشتراک ویس پلن (Voice Plan).

بهترین راه خرید اپل موزیک در ایران | چرا اپل موزیک بخریم؟

چرا اپل موزیک بخریم؟

همان‌طور که گفتیم خرید اپل موزیک در ایران به روش‌های متفاوتی انجام می‌شود اما چرا اپل موزیک بخریم؟

خرید اشتراک Apple Music به دلیل امکانات و ویژگی‌های جذاب و کاربردی که دارد، بسیار ارزشمند است و به همین دلیل خرید آن را برای علاقه‌مندان به موسیقی پیشنهاد می‌کنیم. درواقع با خرید اشتراک اپل موزیک دیگر نیازی به جستجو برای موسیقی‌های مورد علاقه خود در پلتفرم‌ها و وب‌سایت‌های مختلف نخواهید داشت و تمام آهنگ‌ها و پادکست‌های جذاب و به‌روز را می‌توانید ازطریق همین سرویس پخش کرده و از آن‌ها لذت ببرید؛ در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های اپل موزیک را شرح داده‌ایم:

  • آرشیو کامل: با خرید اپل موزیک به کتابخانه کامل و جامع آن دسترسی خواهید داشت که شامل بیش از 100 میلیون موسیقی و 30 هزار پلی‌لیست متنوع و جذاب می‌شود.
  • امکان پخش آفلاین: یکی از قابلیت‌های اپل موزیک پریمیوم، امکان دانلود آهنگ و پخش آفلاین آن است تا هنگامی که به اینترنت دسترسی نداشتید هم بتوانید از خدمات اپل موزیک بهره‌مند شوید. درواقع شما می‌توانید موسیقی‌های مورد علاقه خود را دانلود کرده تا بدون اتصال به اینترنت نیز آن‌ها را پخش کنید.
  • ایستگاه رادیویی Beats1: ویژگی جذاب دیگری که طرفداران بسیار زیادی دارد، ایستگاه رادیویی Beats1 است؛ در این بخش آثار خوانندگان نوپا و جدید به صورت کاملا زنده پخش می‌شود و اپل به آن‌ها فرصت پیشرفت و شنیده شدن هنرشان را می‌دهد.
  • پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های مختلف: پس از خرید اشتراک اپل موزیک می‌توانید در تمام دستگاه‌ها و سیستم‌عامل‌ها ازجمله Android، iOS، Windows و MacOS موسیقی‌های مورد علاقه خود را پخش کرده و از آن‌ها لذت ببرید.
  • امکان اتصال به دستیار صوتی سیری: با خرید اپل موزیک می‌توانید آن را به کمک دستیار صوتی سیری نیز کنترل کنید.

راه های خرید اپل موزیک در ایران

اکنون با قابلیت‌های اپل موزیک و ارزش خرید آن آشنا شدیم و در این بخش به بررسی بهترین راه خرید اپل موزیک می‌پردازیم؛ در ابتدا باید به این پرسش پاسخ دهیم که آیا امکان خرید اپل موزیک به‌طور مستقیم و با کارت بانکی نیز وجود دارد؟

پاسخ در یک کلمه خلاصه می‌شود، خیر! اما جای نگرانی وجود ندارد چراکه راه های خرید اپل موزیک در ایران بسیار ساده بوده و کاملا قانونی و بدون هزینه اضافی نیز امکان‌پذیر هستند. به‌طور کلی 2 روش برای خرید اپل موزیک وجود دارد که عبارتند از خرید مستقیم و پرداخت با کارت‌های اعتباری مجازی مانند ویزا کارت و مستر کارت که تهیه آن‌ها نیز هزینه‌بردار و پردردسر است. روش دوم که بهترین راه خرید اپل موزیک در ایران محسوب می‌شود، مراجعه به فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش اکانت اپل موزیک است.

بهترین راه خرید اپل موزیک در ایران | چرا اپل موزیک بخریم؟

معرفی بهترین فروشگاه‌های ارائه دهنده اکانت اپل موزیک

  • مجموعه اکسل
    یکی از فروشگاه‌هایی که می‌توانید برای خرید اپل موزیک به آن مراجعه کنید مجموعه Accsell است که فعالیت خود را از سال 1399 در زمینه فروش اکانت‌های اشتراکی شروع کرده‌است.
  • لایسنس مارکت
    یکی دیگر از فروشگاه‌های خرید اشتراک اپل موزیک مجموعه لایسنس مارکت است که در زمینه تامین اشتراک و لایسنس بین‌المللی فعالیت می‌کند و برای خرید اپل موزیک نیز می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.
  • فراسیب
    فروشگاه فراسیب فعالیت خود را از تیرماه 1398 شروع کرده و در زمینه مجله خبری و فروش محصولات اصلی و جانبی اپل به کار خود ادامه می‌دهد و امکان خرید اپل موزیک را نیز برای کاربران فراهم می‌کند.
  • ایران اپل موزیک
  • فروشگاه دیگری که می‌توانید برای خرید این اشتراک به آن مراجعه کنید، وب‌سایت iranapplemusic است؛ ایران اپل موزیک فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده و تمام اشتراک‌های موجود در آن از نوع فمیلی شیرینگ هستند.
  • سیب کده
    مجموعه سیب کده (Sibkade.com) یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه‌هایی است که در زمینه فروش اکانت اپل موزیک فعالیت داشته و رضایت کاربران زیادی را جذب کرده‌است. سیب کده مرجعی برای علاقه‌مندان به سرویس‌های اشتراکی بین‌المللی ازجمله اپل موزیک، اپل ارکید، اسپاتیفای، نتفلیکس، اکانت‌های هوش مصنوعی به‌خصوص ChatGPT و… است؛ این مجموعه در ابتدا به مدت 2 سال با نام ایران اسپاتی در شبکه‌های مجازی فعالیت می‌کرد و اکنون هزاران کاربر، مشتری وب‌سایت سیب کده هستند. این فروشگاه تنها برای خرید اپل موزیک مناسب نیست، بلکه شما می‌توانید برای خرید اشتراک سرویس‌های مختلفی مانند اسپاتیفای، نتفلیکس و پلتفرم‌های اشتراکی دیگر نیز به سیب کده مراجعه کنید.

مزایای خرید اسپاتیفای از سیب کده

  • سیب کده از معدود وب‌سایت‌هایی محسوب می‌شود که دارای نماد اعتماد الکترونیک یا همان ای‌نماد از وزارت صنعت است.
  • خرید اشتراک اپل موزیک در سیب کده در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شده و نهایتا 3 ساعت کاری پس از خرید شما، اکانت موردنظرتان فعال می‌شود.
  • با خرید اشتراک Apple Music یا سایر محصولات سیب کده، ضمانت و پشتیبانی این مجموعه تا آخرین روز اشتراک شامل حالتان می‌شود.
  • اکانت‌های اپل موزیک در سیب کده بر روی ریجن آمریکا فعال شده تا کامل‌ترین آرشیو این سرویس در اختیار شما قرار بگیرد.
  • فعال‌سازی اشتراک اپل موزیک روی اپل آیدی شخصی شما انجام می‌شود و نیازی به ارائه پسورد هم وجود ندارد.
  • هزینه خرید اپل موزیک در سیب کده بسیار مقرون‌به‌صرفه است و تمام اکانت‌های موجود در این فروشگاه کاملا قانون هستند.

به این پست امتیاز بدید