تفاوت بازی FC24 با سایر نسخه‌های بازی شبیه‌ساز فوتبال کمپانی EA


هر چه به تاریخ انتشار بازی EA Sports FC 24 نزدیک‌تر می‌شویم، هیجانمان برای تجربه بازی بیشتر می‌شود. با جدایی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و فیفا، پروژه تولید سری بازی‌های EA Sports FC کلید خورد. باید بدانید که جدایی الکترونیک آرتز و فیفا تاثیری بر روی بازی شبیه‌ساز فوتبال کمپانی EA نداشته است و نسخه جدید بازی با کیفیت بالاتر و امکانات بیشتری در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت.

به طور کلی FC24 تفاوت‌های زیادی با نسخه‌های قبلی بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال دارد که باعث شده هواداران بیش‌ازپیش برای تجربه بازی هیجان داشته باشند. بازی FC24 در چندین بخش نسبت به بازی‌های قبلی گسترش و بهبود پیدا کرده است. در ادامه مطلب به بررسی تغییرات و بهبودهای بازی مورد انتظار FC24 می‌پردازیم.

پایان همکاری کمپانی EA و فیفا؛ آغاز عصر جدید بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال

همان‌طور که می‌دانید چند ماه قبل کمپانی الکترونیک آرتز و سازمان فیفا اعلام کردند که دیگر با یکدیگر همکاری نخواهند کرد. در پی این اتفاق، الکترونیک آرتز عنوان کرد که دیگر بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال خود را با نام فیفا تولید و منتشر نخواهد کرد. سازمان فیفا نیز اعلام کرد که قصد تولید بازی اختصاصی خود را در آینده دارد.

با اعلامیه‌های فیفا و الکترونیک آرتز، راه این دو برای همیشه از یکدیگر جدا شد. در نتیجه این جدایی، تولید بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال عصر جدیدی را آغاز کردند. در حال حاضر، تنها یک و ماه و نیم به انتشار بازی FC24، اولین بازی تولید شده الکترونیک آرتز پس از جدایی از فیفا، باقی مانده است. شما می‌توانید برای خرید بازی و اکانت قانونی آن به وب‌سایت پارس کنسول مراجعه کنید.

تفاوت بازی FC24 با سایر نسخه‌های بازی شبیه‌ساز فوتبال کمپانی EA

تغییرات بازی FC24 و تفاوت‌های بازی با نسخه‌های قبلی؛ با دقت بخوانید!

تحولات عظیمی در تولید بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال رخ داده است که در بازی EA Sports Fc 24 یا به‌اختصار FC24 شاهد آن‌ها خواهیم بود. بازی اف سی 24 نسبت به نسخه‌های قبلی بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال تفاوت‌های بسیار زیاد و گسترده‌تری دارد. این تغییر و تحولات در FC24 تقریبا بیشتر باگ‌های فیفا 23 و سایر نسخه‌های قبلی را برطرف کرده‌اند.

اگر قصد خرید اکانت قانونی فیفا 24 یا همان FC24 را دارید، همین حالا به وب‌سایت پارس کنسول مراجعه کنید و از طریق شماره تماس یا ایمیل پشتیبانی با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید. در ادامه به بررسی برخی از تغییرات بسیار مهمی در بازی FC24 می‌پردازیم که باگ‌های فیفا 23 و نسخه‌های قبل‌تر از آن را رفع کرده‌اند.

واقعی‌تر شدن انیمیشن‌های هر بازیکن در FC24؛ استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت بازی!

الکترونیک آرتز در به‌روزرسانی بازی اختصاصی خود یعنی EA Sports FC 24 از تکنولوژی هایپر موشن 5 استفاده کرده است. با استفاده از این فناوری بیش از 180 مسابقه فوتبال مردان و زنان ضبط شده و داده‌های حجمی آن‌ها جمع‌آوری شده است. به این ترتیب با داده‌های به‌دست‌آمده، الکترونیک آرتز توانسته به شکل واقعی‌تری انیمیشن‌های بازیکنان درون بازی را شبیه‌سازی کند.

بر اساس اعلامیه کمپانی الکترونیک آرتز حدود 1200 سبک بازی فردی متفاوت در FC24 وجود دارد. در نتیجه هر بازیکن می‌تواند استایل، ظاهر و احساس منحصربه‌فرد خود را داشته باشد. به عنوان مثال ارلینگ هالند در FC24 سبک دویدن و شوت‌زنی خاص خود را دارد و از سوی دیگر وینیسیوس جونیور با استایل خاص خود در زمین بازی دویده و پا به توپ می‌شود.

با توجه به وجود تعداد بسیار زیاد سبک‌های مختلف بازی فردی در فیفا 24، بازیکنان درون بازی FC24 بسیار واقعی به نظر می‌رسند. در نتیجه تجربه کردن این بازی برای هواداران فوتبال بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. برای تجربه بازی FC24 شما می‌توانید در وب‌سایت معتبر پارس کنسول نسبت به خرید اکانت قانونی فیفا 24 اقدام کنید.

تفاوت بازی FC24 با سایر نسخه‌های بازی شبیه‌ساز فوتبال کمپانی EA

توسعه فوتبال بانوان در بازی FC24؛ بازیکنان زن و مرد را در یک تیم ببینید!

در فیفا 23 ما شاهد لیگ یک بانوان فرانسه، لیگ جزیره بانوان انگلیس، سوپرلیگ فوتبال بانوان، لیگ فوتبال بانوان و لیگ قهرمان اروپای فوتبال بانوان قرار داده شده بود. اکنون در بازی EA Sports FC 24 یا همان FC24 دو لیگ بانوان لالیگا و لیگ بانوان بوندسلیگا نیز اضافه شده‌اند. به این ترتیب فوتبال بانوان در بازی گسترش پیدا کرده است. همچنین این امکان وجود دارد که در سال‌های آینده شاهد توسعه بیشتر فوتبال بانوان در سری بازی‌های EA Sports FC باشیم.

باید اشاره کرد که زنان فوتبالیست در بخش تیم نهایی یا همان Ultimate Team بازی FC24 اضافه شده‌اند. به این ترتیب در بخش تیم نهایی زنان و مردان می‌توانند در کنار یکدیگر قرار بگیرند و تیم‌های ترکیبی جذابی ایجاد شوند. شما می‌توانید در وب‌سایت پارس کنسول نسبت به خرید اکانت قانونی و بازی FC24 اقدام کنید و از تجربه این بازی لذت ببرید.

توسعه فعالیت ایجنت‌های فوتبال در بازی FC24؛ سطح مهارت بازیکن خود را تقویت کنید!

در فیفا 23 و نسخه‌های قبلی فیفا ایجنت‌های فوتبال نقش بسیار کمی داشتند و تنها تیم‌هایی را معرفی می‌کردند که به بازیکن پیشنهاد داده بودند. در واقع بیشتر امور نقل‌وانتقالات بر عهده شما به‌عنوان بازیکن بود. اما در بازی FC24 ایجنت‌ها نقش فعال‌تری پیدا کرده‌اند. در بازی FC24 ایجنت‌ها به شما در حرفه فوتبالی خود مشاوره می‌دهند و در نقل‌وانتقالات کمک بسیار زیادی می‌کنند.

ایجنت‌ها در بازی FC24 اهداف جدید را در کریر شما مشخص می‌کنند. به این ترتیب شما با کمک ایجنت خود می‌توانید روی باشگاه‌های مختلف تاثیر بگذارید تا در نتیجه باشگاه‌ها به شما پیشنهاد خرید یا انتقال قرضی بدهند. البته الکترونیک آرتز جزئیات زیادی درباره ایجنت‌ها در FC24 ارائه نداده است. اما به نظر می‌رسد که در آپدیت‌های بازی و حتی بازی‌های آینده، نقش ایجنت‌ها پررنگ‌تر خواهد شد.

خرید اکانت قانونی بازی FC24 از پارس کنسول؛ اعتبار وبسایت مهم است!

با توجه به تغییرات اعمال شده در بازی FC24 به نظر می‌رسد که با یک بازی بسیار هیجان‌انگیز و جذاب روبه‌رو هستیم. از همین رو هواداران فوتبال روزبه‌روز برای تجربه بازی FC24 لحظه‌شماری می‌کنند. اگر شما نیز قصد تجربه FC24 را دارید، همین حالا در وب‌سایت پارس کنسول، اکانت قانونی بازی را پیش‌خرید کنید.

به غیر از خرید اکانت قانونی بازی‌ها، شما می‌توانید از پارس کنسول گیفت‌کارت‌های پلی استیشن، انواع کنسول و لوازم جانبی آن‌ها را خریداری کنید. اگر در زمینه خرید محصولات و بهره‌گیری از خدمات پارس کنسول سوالی دارید، از طریق شماره تماس‌های 02191309012 و 09020021581 یا با تیم پشتیبانی این مجموعه ارتباط بگیرید.

سوالات متداول

چه تغییراتی مهمی در بازی FC24 اعمال شده است؟

از جمله تغییرات اعمال شده در FC24 می‌توان به واقعی‌تر شدن انیمیشن‌های هر بازیکن، توسعه فوتبال بانوان و توسعه فعالیت ایجنت‌های فوتبال اشاره کرد.

آیا لیگ‌های جدیدی به فوتبال بانوان در FC24 اضافه شده‌اند؟

بله. دو لیگ لالیگا و بوندسلیگا بانوان به FC24 اضافه شده‌اند.

آیا الکترونیک آرتز دیگر از نام فیفا برای بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال خود استفاده نمی‌کند؟

خیر. به دلیل عدم توافق مالی، الکترونیک آرتز و فیفا از یکدیگر جدا شدند. اکنون الکترونیک آرتز بازی اختصاصی خود را با نام EA Sports FC تولید می‌کند و فیفا قصد تولید بازی اختصاصی خود را با همان نام FIFA دارد..

آیا نقش ایجنت‌ها در FC24 توسعه پیدا کرده است؟

بله. ایجنت‌ها نقش گسترده‌تر و فعال‌تری در نقل‌وانتقالات بازیکن‌ها در FC24 دارند.

از کجا می‌توانیم اکانت قانونی FC24 را بدون واسطه و با پرداخت ریالی بخریم؟

بهترین مرجع برای خرید اکانت قانونی FC24 بدون واسطه و با پرداخت ریالی در ایران، وب‌سایت پارس کنسول است.