تلویزیون‌های Neo QLED سامسونگ سری 2023 واردبازار شد


تلویزیون‌های Neo QLED سری 2023

شرکت سامسونگ الکترونیک اعلام کرده است که 6 مدل از تلویزیون‌های Neo QLED سری 2023 این شرکت، گواهینامه کاهش کربن از موسسه کربن تراست دریافت کرده‌اند. به دنبال کسب این برچسب، سامسونگ تأکید کرده است که تلاش‌های پایداری در چرخه عمر محصولات خود را افزایش داده است.

سئوک‌وو یونگ، معاون بخش نمایشگرهای بصری سامسونگ، با خوشحالی از این خبر خبر داده و بیان کرده است که این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده تلویزیون در جهان، مسئولیت خود را برای رهبری این حوزه می‌پذیرد و در تلاش است که با استفاده از فناوری، پایداری و سازگاری با آینده سیاره را بهبود بخشد. موسسه کربن تراست به عنوان یک موسسه معتبر در زمینه تغییرات اقلیمی، با ماموریت کاهش گازهای گلخانه‌ای توسط دولت بریتانیا تأسیس شده است و میزان تولید گاز‌های گلخانه‌ای در کل چرخه عمر محصولات را بررسی می‌کند.
سامسونگ به خاطر کاهش وزن و مصرف انرژی محصولات خود، برای سری‌های Neo QLED 2023 گواهینامه زیست محیطی را دریافت کرد. این گواهینامه برای سه مدل از تلویزیون‌های سری Neo QLED 8K و سه مدل از تلویزیون‌های سری Neo QLED 4K موجود است. سامسونگ قصد دارد تلاش‌های خود را گسترش دهد و امسال بیش از 20 مدل از تلویزیون‌های QLED، Crystal UHD، OLED، مانیتور و ساینیج خود را با برچسب رد پای کربن عرضه کند.

سامسونگ در سال‌های 2021 و 2022 نیز برای محصولات خود این گواهینامه را دریافت کرد. بخش نمایشگرهای بصری سامسونگ، با معرفی محصولات نوآورانه و سازگار با محیط زیست، در رهبری جهانی صنعت تلویزیون ادامه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر، به وبسایت www.samsung.com مراجعه کنید.

به این پست امتیاز بدید