ساعت Redmi Watch 3 Lite در راه است


ساعت Redmi Watch 3 Lite در راه است

اخیراً گزارش داده‌ایم که به یک ساعت هوشمند مرموز Redmi با شماره مدل M2247W1 در وب‌سایت گواهی NRRA کره جنوبی اشاره کرده‌ایم. این لیست طراحی ساعت هوشمند را به همراه برخی جزئیات کلیدی دیگر فاش کرد. در حال حاضر، همان دستگاه در پایگاه داده SIRIM مشاهده شده است که دارای Redmi Watch 3 Lite Moniker است.

طبق فهرست SIRIM، ساعت هوشمند Redmi M2247W1 Redmi Watch lite نامیده می شود. این لیست اطلاعات بیشتری را فاش نمی کند، با این حال، واضح است که Realme در حال آماده شدن برای عرضه جهانی ساعت هوشمند در روزهای آینده است. ماه گذشته، Redmi Watch 3 Lite با باتری داخلی 2.87 ولتی پلیمر لیتیوم یون همراه با پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5 در وب سایت گواهی EEC مشاهده شد. از لیست قبلی NRRA، می دانیم که Redmi Watch 5 Lite دارای صفحه ای مستطیلی است، دارای یک دکمه در کناره است و همچنین دارای بند های جداشدنی است.

در پایین دستگاه یک حسگر ضربان قلب و یک پورت شارژ مغناطیسی قرار گرفته است. به نظر می رسد که این پوشیدنی دارای میکروفون نیست، که نشان دهنده عدم وجود عملکرد تماس بلوتوث است. بیایید نگاهی به Redmi Watch 3 بیندازیم تا ایده ای از انتظارات نسخه Lite داشته باشیم. Redmi Watch 3 که در ماه دسامبر عرضه شد، دارای صفحه نمایش 1.75 اینچی AMOLED با صفحه مربعی با وضوح HD و نرخ به روز رسانی 60 هرتز است. حداکثر روشنایی آن 600 نیت است. تا عمق 50 متری ضد آب است و دارای دکمه در سمت راست است.

Redmi Watch 3 مجهز به ویژگی‌های مختلف نظارت بر سلامتی، دارای مانیتور ضربان قلب، سنسور SpO2، ردیاب خواب و استرس، تمرین تنفسی و مانیتور چرخه قاعدگی زنان است. این پوشیدنی از بیش از 120 تمرین پشتیبانی می کند و دارای GPS داخلی برای ردیابی فعالیت های خارج از منزل است. Redmi Watch 3 همچنین تماس صوتی بلوتوث، حالت SOS اضطراری و سایر ویژگی‌های راحت را ارائه می‌دهد. باتری 289 میلی‌آمپر ساعتی آن را تامین می‌کند که با یک بار شارژ تا 12 روز استفاده می‌کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید