سامسونگ درباره عرضه Galaxy S23 FE مردد است


سامسونگ درباره عرضه Galaxy S23 FE مردد است

چند هفته ای می گذرد که سامسونگ، بزرگترین تولیدکننده گوشی های هوشمند جهان، سری گلکسی اس گلکسی خود را برای امسال معرفی کرده است که شامل سه گوشی سامسونگ گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا است.

با توجه به سوابق این شرکت، غول کره جنوبی باید یک دستگاه جدید در خط تولید عرضه کند – Galaxy S23 FE. همچنین برخی اطلاعات درز مربوط به این تلفن وجود دارد که نشان می دهد آن را در حدود ماه آگوست عرضه می کند، اما ممکن است اینطور نباشد.

طبق آخرین گزارش، سامسونگ ممکن است امسال از عرضه Fan Edition برای سری S خودداری کند، به این معنی که سامسونگ گلکسی S23 FE ممکن است راه اندازی نشود. جدا از عرضه نشدن گلکسی S23 FE در سال جاری، اطلاعات زیادی در مورد این موضوع وجود ندارد.

هنوز مشخص نیست که آیا گلکسی S23 FE در سال جاری عرضه نمی شود، پس لغو یا به تعویق می افتد. منطقی نیست که سامسونگ سال آینده این گوشی را عرضه کند زیرا در اوایل سال 2024، جانشینی برای سری گلکسی S23 وجود خواهد داشت. بنابراین، بسیار مطمئن است که فرض کنیم اگر S23 FE امسال عرضه نشود، به بازار نخواهد آمد.

نسخه فن یا پیشنهاد FE برای پرچمدار سری اس گلکسی قرار است یک نوع دستگاه “قاتل پرچمدار” باشد و این شرکت آن را با نوع بودجه مشابهی عرضه می کند. اما، مشکل این است که سری S سال قبل با نرخ تخفیفی در دسترس قرار می‌گیرد، و سپس گوشی‌های میان‌رده و میان‌رده‌ی بالای سری گلکسی A وجود دارند که رقابت سختی را برای مدل FE ایجاد می‌کنند.

در حال حاضر، می توان حدس زد که Samsung Galaxy S23 FE در حال راه اندازی نیست، به خصوص پس از این واقعیت که این شرکت سال گذشته Galaxy S22 FE را عرضه نکرد. بر اساس پیشرفت‌ها، به نظر می‌رسد سامسونگ با عرضه‌های Fan Edition کار خود را تمام کرده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید