سری آیفون 15 دارای گزینه رنگی جدید است


سری آیفون 15 دارای گزینه رنگی جدید است

هر سال که آیفون جدید عرضه می شود، برخی از طرح های رنگی اضافه یا کاهش می یابد. گزارش های اخیر نشان می دهد که سری آیفون 15 رنگ بندی جدیدی را برای جدا کردن آن از سری آیفون 14 اضافه می کند. رنگ جدیدی که این شرکت اضافه خواهد کرد رنگ قرمز تیره، آبی روشن و صورتی خواهد بود. در حالی که مدل‌های استاندارد دارای رنگ‌های صورتی و آبی روشن هستند، مدل‌های Pro رنگ قرمز تیره را اضافه می‌کنند. سال گذشته، آیفون 14 پرو یک طرح رنگ بنفش تیره منحصر به فرد را عرضه کرد که طرفداران بسیاری را به خود جلب کرد. طرح رنگ آبی کوهستانی دوردست آیفون 13 پرو در سال گذشته نیز به یک رنگ بندی کلاسیک در دل طرفداران تبدیل شده است.

به عبارت دیگر، تطابق رنگ منحصر به فرد آیفون در واقع می تواند علاوه بر متمایز ساختن نسل های محصول، کاربران بسیاری را که نیازهای شخصی سازی شده برای تلفن های همراه دارند، جذب کند. علاوه بر این، آیفون 15 پرو امسال تغییرات بیشتری خواهد داشت. طبق گزارش رسانه های ژاپنی، آیفون 15 پرو اپل که امسال عرضه شد، به جدیدترین و پیشرفته ترین سنسور تصویر سونی مجهز خواهد شد. این دستگاه با کیفیت تصویر بهتری عرضه خواهد شد، همچنین دامنه دینامیکی بالاتری خواهد داشت.

در مقایسه با سنسورهای معمولی، این جدیدترین سنسور سونی تقریباً سطح سیگنال اشباع هر پیکسل را دو برابر می کند. می تواند نور بیشتری را جذب کند و در موارد شدید از نوردهی کم جلوگیری کند. در سری آیفون 14 پرو، اپل برای اولین بار به سنسور 48 مگاپیکسلی نیز مجهز شده است. اما به‌طور پیش‌فرض، عکس‌هایی را با رزولوشن 12 مگاپیکسلی چهار در یک خروجی می‌دهد. با این حال، اپل همچنین گزینه خروجی عکس با پیکسل کامل را حفظ کرده است.

سری آیفون 15 دارای گزینه رنگی جدید است

طبق گزارش‌های تاکنون، آیفون 15 پرو بر اساس نسل قبلی سیستم تصویربرداری قوی‌تری خواهد داشت. با سال ها تحقیق عمیق اپل در زمینه تصویربرداری، عملکرد تصویربرداری آیفون 15 پرو همچنان بسیار هیجان انگیز است. علاوه بر این، اخباری مبنی بر اینکه امسال تمامی سری‌های آیفون 15 از Smart Island برای مدل‌های استاندارد پشتیبانی خواهند کرد، وجود دارد. این یک ارتقاء بزرگ برای کاربران نسل بعدی آیفون است. به هر حال، فناوری به روز رسانی پرسرعت در آیفون 13 پرو غیرمتمرکز نبوده است. در نسخه اصلی آیفون 14، مشخص نیست که آیا این فناوری در نسخه اصلی آیفون 15 دیده می شود یا خیر.

امسال یک تغییر آشکار در کل سری آیفون 15 رخ خواهد داد. اتحادیه اروپا اخیراً لایحه‌ای صادر کرده است که بر اساس آن تمام محصولات الکترونیکی که وارد اروپا می‌شوند باید از پورت‌های USB-C استفاده کنند. شاید به خاطر همین لایحه است که اپل مصمم به تعویض درگاه شارژ شده است.

اپل سال آینده روی ارتقای سری آیفون 15 پرو تمرکز خواهد کرد. اگر استراتژی مشابه امسال اتخاذ شود، به این معنی است که نسخه پایه آیفون 15 از همان تراشه A16 سری آیفون 14 پرو استفاده خواهد کرد. تراشه A17 از فرآیند 3 نانومتری TSMC. علاوه بر این، سری آیفون 15 پرو نیز حافظه را از 6 گیگابایت به 8 گیگابایت ارتقا خواهد داد. در همان زمان، به منظور دلجویی از نسخه اصلی کاربران آیفون 15، اپل یک لنز 48 مگاپیکسلی و طراحی صفحه نمایش قرص را عرضه خواهد کرد. تنها در رابط شارژ، این مکانی خواهد بود که تمام سری‌های آیفون 15 ارتقا می‌یابد.

زنجیره تامین ادعا می کند که اپل قصد دارد از طراحی بدون دکمه در مدل های Pro استفاده کند. حذف دکمه های فیزیکی ممکن است انتخاب خوبی برای اپل باشد. با این حال، برای تحقق این ایده، لازم است درایورهای اضافی برای موتور Taptic ارائه شود. یکی از موانع اصلی کمبود فضا در قسمت داخلی دستگاه است. علاوه بر قرمز تیره، آیفون 15 پرو همچنان رنگ‌های کلاسیک نقره‌ای، خاکستری فضایی و مشکی و همچنین گزینه‌های رنگ قرمز نه چندان تیره را حفظ خواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید