لیست پشتیبانی آپدیت نرم افزار برای برندهای برتر گوشی تا 5 سال آینده


به عنوان یک مصرف کننده هنگام خرید یک گوشی هوشمند، مواردی که معمولا به آنها توجه می شود عبارتند از محدوده قیمت متناسب با بودجه شما، مشخصات ارائه شده در آن محدوده قیمت، مشخصات دوربین، اولویت برند و سخت افزار. اما چیزی وجود دارد که بسیاری از خریداران آن را نادیده می گیرند، به روز رسانی نرم افزار برای گوشی های هوشمند. خوب اگر گوشی هوشمندی می خواهید که عمر طولانی داشته باشد، احتمالاً باید دستگاهی بخرید که حداکثر آپدیت نرم افزاری ارائه شده توسط برند خاص را داشته باشد.

بسیاری از برندها در حال حاضر گوشی های هوشمند را نه تنها با فناوری های نوآورانه، بلکه با آپدیت نرم افزاری طولانی تری نیز ارائه می کنند تا مصرف کنندگان خود را به روز نگه دارند و شهرت برند خود را بهبود بخشند. در اینجا لیستی از برندهای برتر گوشی های هوشمند که آپدیت نرم افزاری طولانی تری را ارائه می‌دهند، آمده است.

سامسونگ

سامسونگ، غول فناوری، همیشه در صدر قرار دارد، چه در حال معرفی گوشی های هوشمند پرچمدار برتر و چه آپدیت نرم افزاری. این شرکت چهار سال آپدیت سیستم عاملی و پنج سال آپدیت امنیتی را برای دستگاه های پرچمدار خود ارائه می دهد و این شرکت شروع به ارائه همان پشتیبانی برای دستگاه های رده بالای سری A کرده است. آخرین سری گلکسی S23 تا سال 2027 به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری دریافت می‌کند.

وان پلاس

این شرکت متعهد به ارائه چهار آپدیت اصلی سیستم عامل اندرویدی و پنج سال آپدیت امنیتی دو ماهه برای دستگاه های پرچمدار خود است. این بدان معناست که اگر یک دستگاه پرچمدار از این برند خریداری کنید، کاربر تا سال 2027 آپدیت سیستم عامل را دریافت می کند.

 

گوگل
این شرکت در حال حاضر سه سال آپدیت سیستم عاملی اندروید و پنج سال آپدیت امنیتی ارائه می کند تا کاربران بتوانند از امن و به روز ماندن دستگاه هایشان اطمینان حاصل کنند.

ناتینگ و شیائومی

هر دوی این برندهای برتر گوشی های هوشمند دستگاه های پیشرفته ای را با آخرین فناوری و ویژگی های نوآورانه ارائه می دهند. وقتی پای تعهد به ارائه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری به میان می‌آید، هر دو برند به کاربران قول می‌دهند سه سال به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی برای دستگاه‌های پرچم‌دار خود را دریافت کنند.

موتو
این شرکت اخیراً دستگاه های تاشو خود را همراه با برخی از دستگاه های رده بالا به بازار عرضه کرده است. این برند متعهد شده  که سه سال به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید و چهار سال به‌روزرسانی‌های امنیتی دو ماهه را در اختیار مصرف‌کنندگان خود قرار دهد.

Vivo
سازنده چینی گوشی های هوشمند سه سال آپدیت سیستم عامل اندروید و سه سال بروزرسان امنیتی را با دستگاه های پرچمدار خود ارائه می دهد تا مصرف کنندگان نه تنها بتوانند دستگاه های خود را ایمن کنند بلکه بتوانند دستگاه های خود را با آخرین نسخه اندروید به روز نگه دارند.

سونی
در بین تمامی برندهای فوق، سونی کمترین آپدیت اندروید و امنیتی را برای گوشی های هوشمند خود ارائه می کند. این شرکت دو سال آپدیت سیستم عامل اندروید و سه سال آپدیت امنیتی ارائه می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید