مانیتور گیمینگ ردمی G27Q 2K معرفی شد


مانیتور گیمینگ ردمی G27Q 2K معرفی شد

شیائومی در گذشته مانیتورها و تلویزیون های متعددی را هم برای بازی و هم برای استفاده عمومی عرضه کرده است. در اوایل ماه جاری، این شرکت تلویزیون 90 اینچی Redmi Max را با نرخ نوسازی 144 هرتز در کلاس esports و رابط HDMI 2.1 عرضه کرد. به تازگی، این برند با عرضه مانیتور گیمینگ Redmi G27Q، محصول جدیدی را به مجموعه خود افزود. صفحه نمایش 27 اینچی با وضوح 2K و نرخ نوسازی 165 هرتزی.

این مانیتور دارای صفحه نمایش 27 اینچی با رزولوشن 2560×1440 پیکسل است که به وضوح 2K نیز دست یافت. پنل IPS زوایای دید وسیع و رنگ های دقیق را ارائه می دهد. گیمرها از پشتیبانی نرخ نوسازی 165 هرتز لذت برده، که باید تجربه روان تر را ارائه دهد. نرخ نوسازی یک جنبه مهم در هر مانیتور بازی است. نرخ نوسازی بالاتر به شما امکان می‌دهد تا عملکرد را واضح‌تر ببینید و سریع‌تر واکنش نشان دهید.

این مانیتور دارای زمان پاسخ 1 میلی ثانیه است، به این معنی که می تواند به تغییرات تصویر روی صفحه در 1 میلی ثانیه پاسخ دهد و تاری حرکت را کاهش خواهد داد. این صفحه نمایش می تواند 16.7 میلیون رنگ را نمایش داده و استاندارد DisplayHDR400 را که گواهی برای نمایشگرهای با برد دینامیکی بالا (HDR) است، برآورده می کند. علاوه بر این، Redmi G27Q دارای پوشش 100درصد طیف رنگی sRGB و 95درصد از طیف رنگی DCI-P3 است.

این مانیتور دارای رابط های متنوعی برای اتصال به دستگاه های دیگر بوده و از رابط اصلی با یک پورت USB-C چند منظوره بهره گرفته که از منبع تغذیه معکوس 65 واتی پشتیبانی می کند. رابط های دیگر شامل DisplayPort 1.4، HDMI و صدای 3.5 میلی متری میم شود. همه این ویژگی ها اگر به دنبال گزینه های مقرون به صرفه هستید، مانیتور Redmi را به یک انتخاب ایده آل تبدیل می کند.

Redmi G27Q برای خرید در چین با قیمت 1399 یوان (198 دلار) در دسترس خواهد بود. این قیمت احتمالاً برای روزهای اولیه است و بعداً افزایش می یابد. در دسترس بودن جهانی این دستگاه هنوز اعلام نشد. در اخباری مرتبط  چند ماه پیش، شیائومی گوشی های هوشمند Redmi A2 و Redmi A2+ را در بازار جهانی عرضه کرد. این برند اکنون هر دو این دستگاه ها را در هند عرضه کرد. اینها جانشینان گوشی های هوشمند Redmi A1 و Redmi A1+ قبلی هستند.

Redmi A2 و Redmi A2+ صفحه نمایش 6.52 اینچی IPS LCD با وضوح 1600 در 720 پیکسل را در اختیار کاربران قرار می دهد. نمایشگر جلویی یک بریدگی ناچ کوچک برای قرار دادن دوربین جلو دارد، در حالی که حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش نسبتاً باریک هستند. با نرخ نوسازی 60 هرتز، صفحه نمایش تصاویری نرم ارائه می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید