پردازنده Dimensity 9200 Plus مدیاتک بزودی معرفی می شود


پردازنده Dimensity 9200 Plus مدیاتک بزودی معرفی می شود

Dimensity 9200 یکی از قدرتمندترین پردازنده های حال حاضر برای گوشی های هوشمند یا تبلت های موجود در بازار است. با این حال، مدیاتک، سازنده آن، اکنون انتظار دارد که نسخه به روز شده آن را جایگزین کند. OnePlus و OPPO ممکن است جزو اولین برندهایی باشند که دستگاه های تلفن همراه را با این نوع پلاس ادعایی عرضه می کنند.

همانطور که اخیراً توسط ایستگاه چت دیجیتال برجسته (DCS) مشاهده شده است، مدیاتک اخیراً یک رابطه غیرمعمول و به طور غیرمعمول سودمند با OPPO و OnePlus «هم‌نام تجاری» آن داشته است. این سازنده تراشه موفق شده است SoC های بالاترین سطح خود را در برخی از پیشرفته ترین و/یا دستگاه های منحصر به فرد منتشر شده توسط هر یک از این شرکت ها در اواخر سال جاری قرار دهد.

علاوه بر این، آنها وارد بازارهای بین‌المللی شده‌اند، در حالی که اکثر سخت‌افزارها با پلتفرم‌های رقابتی سری Dimensity 9xxx در انجام همین کار با مشکل مواجه شده‌اند. پس از آن، هنوز هیچ نشانه ای وجود ندارد که OnePlus Ace 2V جدید بعدی خواهد بود که مخاطبان جهانی را جذب می کند.

این ممکن است برای چیپست Dimensity 9000 مایه شرمساری باشد، به خصوص که به گفته DCS، آخرین دستگاهی است که به عنوان یک دستگاه جدید با پردازنده راه اندازی می شود. در هر صورت ممکن است به زودی با یک به روز رسانی پرچمدار جدید کاملا کنار گذاشته شود.

با قضاوت در مورد نسل قبلی SoC که گفته می شود آینده، ما ممکن است در موقعیتی باشیم که به زودی انتظار ارتقای ملایمی را در ارائه برتر فعلی مدیاتک داشته باشیم. پس از آن، این به احتمال زیاد 9200+ کفش‌های بزرگی برای پرکردن می‌دهد، که قرار است جایگزین اولین سیلیکون پرچم‌دار موبایل مجهز به پردازنده گرافیکی ARM Immortalis-G715 در جهان شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید