پروژکتور هوشمند Freestyle Gen 2 سامسونگ عرضه شد


سامسونگ دو هفته پیش پروژکتور Freestyle Gen 2 را معرفی کرد و اکنون با قیمت 797.99 دلار در آمازون در دسترس است. پروژکتور Freestyle Gen 2 سبک تنها 0.8 کیلوگرم وزن داشته که برای حمل آسان با قابلیت چرخش 180 درجه طراحی شد.

می تواند بر روی سطوح مختلف محتو را به نمایش درآورد و دارای تنظیمات خودکار مانند تصحیح کیستون و فوکوس است. بلندگوهای داخلی 360 درجه صدای واضحی را بدون تجهیزات اضافی ارائه می دهند.

یکی از ویژگی های برجسته پروژکتور حالت صفحه نمایش محیطی آن است. این به کاربران اجازه می دهد تا با تنظیم تصاویر یا والپیپرهای مختلف به عنوان پس زمینه، فضای خود را به دنیای مجازی تبدیل کنند. چه بخواهید فضای یک شب پر ستاره را داشته باشید یا یک مهمانی پر جنب و جوش، Freestyle Gen 2 می تواند آن را فراهم کند.

پروژکتور هوشمند تجربه کاربر پسندی را بدون تبلیغات ارائه می دهد و شامل برنامه های هوشمند مانند تلویزیون Mango و Galaxy Strange Fruit است که دسترسی به طیف گسترده ای از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی را فراهم می کند. کنترل صوتی جستجوی محتوا را ساده می کند، در حالی که Tap View امکان انعکاس آسان صفحه نمایش تلفن را بر روی صفحه نمایش پروژکتور فراهم می کند.

پروژکتور همراه با Gaming Hub، بازی بدون کنسول را تسهیل می کند. قابل حمل بوده، با Xbox و دیگر پلتفرم‌ها کار می‌کند و از بیش از 3000 بازی پشتیبانی می‌کند. این پروژکتور همچنین خدمات استریم، وضوح Full HD، HDR10+، بلندگوی 5 واتی، Wi-Fi، بلوتوث، سیستم عامل تایزن و آمازون الکسا را ارائه می دهد.

پروژکتور Freestyle Gen 2 سازگاری با محیط زیست را از طریق کنترل از راه دور با انرژی خورشیدی ترویج می کند و استفاده از باتری را حذف می کند. ریموت دارای دکمه کنترل فوکوس است. قابل ذکر بوده که این پروژکتور “تلفیقی هوشمند لبه” را ارائه می دهد که دو پروژکتور را قادر می سازد تا نمایشگرها را در یک صفحه نمایش 160 اینچی ترکیب کنند. همچنین دارای پیشرفت هایی مانند عمر طولانی لامپ 30000 ساعت و حافظه سیستم ارتقا یافته از 1.5 گیگابایت به 2.0 گیگابایت برای بهبود سرعت است.

Freestyle Gen 2 سامسونگ از راه رسید

در دیگر خبرها سامسونگ اخیراً سری گلکسی اس 23 سامسونگ را در فوریه 2023 عرضه کرده است که به چیپ قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2 مجهز است. در حالی که سری قبلی، گلکسی اس 22، مجهز به تراشه اگزینوس بود، شامل تراشه گرافیکی AMD می شد و توسط سامسونگ توسعه داده شده بود.

طبق گزارش‌های اخیری که به صورت آنلاین منتشر شده، سامسونگ به احتمال زیاد پردازنده‌های گرافیکی AMD را در سال ۲۰۲۴ به پردازنده‌های میان‌رده اگزینوس خود خواهد آورد. در پست اخیر Revegnus، این شرکت قصد دارد پردازنده‌های گرافیکی مبتنی بر mRDNA را در تراشه‌های میان‌رده Exynos 1430 و Exynos 1480 خود به کار گیرد که انتظار می‌رود سال آینده معرفی شوند.

در گزارش قبلی، توضیح دادیم که تراشه Exynos 2200، که از پردازنده گرافیکی مبتنی بر mRDNA نیز استفاده می‌کند، واقعاً خوب عمل کرده و در تست منهتن 3.1 170.7 فریم در ثانیه به دست آورد، در حالی که تراشه A14 Bionic اپل امتیاز 120 فریم بر ثانیه را به دست آورد.

با این حال، این پست روشن کرده است که نباید انتظار عملکرد بالای بازی با این پردازنده را داشت. Revegnus گفت: “این پردازنده بیشتر بر روی ISP تمرکز خواهد کرد تا بازی.” در اخبار مرتبط، سامسونگ تایید کرده است که کنفرانس معرفی سری W سامسونگ را در 15 سپتامبر برگزار خواهد کرد. می‌توانیم انتظار عرضه سامسونگ W24 و W24 Flip را از این رویداد داشته باشیم. در اخباری مرتبط ـطبق گزارش ها، سامسونگ چیپست Exynos 2300 را که با اسم رمز Quadra شناخته می شد، لغو کرد. این تصمیم قبل از ورود چیپ به تولید انبوه گرفته شد، اما دلیل لغو آن مشخص نیست.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت سامسونگ مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید