گوشی Galaxy A52 و دریافت آپدیت امنیتی آوریل 2023


گوشی Galaxy A52 و دریافت آپدیت امنیتی آوریل 2023

دو هفته پیش، سامسونگ آپدیت امنیتی آوریل 2023 گلکسی A52 (SM-A525M) را در برخی کشورها منتشر کرد. اکنون، این شرکت در حال گسترش دسترسی به آپدیت برای کشورهای بیشتری از جمله کشورهای آسیایی و اروپایی است.

آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای Galaxy A52 (SM-A525F) با شماره ساخت A525FXXS5DWD1 ارائه می شود. این آپدیت در استرالیا، اندونزی، مالزی، روسیه، تایلند، هلند، فیلیپین و ویتنام در دسترس است. آپدیت ممکن بوده در چند روز آینده برای کاربران بیشتری منتشر شود.

آپدیت امنیتی آوریل 2023 که در نسخه نرم افزار جدید گنجانده شده، بیش از 60 اصلاح امنیتی را به همراه دارد. این اصلاح شامل رفع باگ‌های مختلفی شده و برای نقص‌های موجود در پردازنده‌ها و مودم‌های Exynos در نظر گرفته شد. به‌روزرسانی ممکن است شامل رفع اشکال کلی و بهبود پایداری دستگاه نیز شود.

اگر گلکسی A52 دارید و در یکی از کشورهای ذکر شده زندگی می کنید، می توانید سریعا آپدیت نرم افزاری جدید را دانلود و نصب کنید. می توانید این کار را با رفتن به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب انجام دهید.

سامسونگ گلکسی A52 را دو سال پیش با اندروید 11 عرضه کرد. این دستگاه آپدیت اندروید 12 را در اواخر سال 2021 و آپدیت اندروید 13 را در اواخر سال 2022 دریافت کرد. حداقل یک آپدیت دیگر سیستم عامل اندروید را در اواخر سال جاری دریافت خواهد کرد.

در اخباری مرتبط گوشی های گلکسی S23 سامسونگ دیگر خبر داغی محسوب نمی شوند. از این نظر که چند ماهی معرفی و عرضه شدند، گوشی هایی پرچمدار که مشخصات کلیدی قابل توجهی ارائه می دهند. این گوشی دارای صفحه نمایش رده بالا، پردازنده قوی و دوربین باکیفیت است. اما هر دستگاهی نمی تواند همیشه کامل باشد.

دوربین گلکسی اس 23اولترا واقعاً چشمگیر است، احتمالاً یکی از بهترین گوشی هایی بوده که دوربین باکیفیتی دارد، اما این نیز با نقص هایی همراه است. برای اولین بار، یک مشکل آشکار مرتبط با HRD وجود دارد که کاربران متوجه شدند. با این حال، سامسونگ ممکن است بزودی به حل آن بپردازند. طبق گفته Ice Universe، مشکل مربوط به HDR در گلکسی S23 Ultra با به‌روزرسانی آینده برطرف خواهد شد. افشاگر به طور خاص به مدل Ultra اشاره می کند، اما ممکن است مدل ساده S23 و مدل پلاس نیز بهبودهایی دریافت کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید