آشکار شدن مشخصات کلیدی تبلت Redmi Pad 2


گزارش های اخیر نشان می دهد که Redmi در حال حاضر مشغول توسعه یک تبلت جدید است، پیشتر این دستگاه با شماره مدل 23073RPBFG در پایگاه داده EEC رویت شده است. در حالی که خود لیست نام یا مشخصات تبلت را فاش نکرده، انتظار می رود که این تبلت Redmi Pad 2 باشد.

اکنون، کاکر اسکرزیپک، افشاگر اطلاعاتی، جزئیات فاش شده از Redmi Pad 2 را در توییتر به اشتراک گذاشت. انتظار می‌رود که Redmi Pad 2 آینده، همانطور که توسط اسکرزیپک افشا شده، از چیپست اسنپدراگون 680 قدرت می‌گیرد و این یعنی نسبت به نسل قبلی با چیپ Helio G99 ارتقا یافته است.

معرفی چیپست اسنپدراگون 680 در Redmi Pad 2 حاکی از کاهش بالقوه عملکرد کلی در مقایسه با نسخه قبلی یعنی Redmi Pad است که از Helio G99 استفاده می کرد. به طور متوسط، Helio G99 عملکرد GPU برتری نسبت به چیپ جدید داشته و در بنچمارک های AnTuTu تقریباً 35 درصد از Snapdragon 680 بهتر است.

استراتژی قیمت گذاری Redmi Pad 2 یک عامل کلیدی در تعیین ارزش ارتقاء آن نسبت به مدل قبلی خواهد بود، زیرا ممکن است ردمی برخی قطعات سخت افزاری کمتری به کار گیرد. اینکه چگونه تبلتی را در آینده مشاهده خواهیم کرد مشخص نیست.

از نظر صفحه نمایش، Redmi Pad 2 شایعه شده که یک پنل 10.95 اینچی LCD با وضوح 1200×1920 پیکسل خواهد داشت. قابل ذکر بوده، انتظار می رود که نمایشگر از نرخ نوسازی 90 هرتز پشتیبانی کند و تجربه بصری کلی را بهبود بخشد.

با توجه به قابلیت‌های دوربین، گفته می‌شود که Redmi Pad 2 دارای یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی در عقب بوده که قابلیت‌های تصویربرداری مناسبی را ارائه می‌کند. برای سلفی و تماس های ویدیویی، انتظار می رود یک دوربین 5 مگاپیکسلی وجود داشته باشد.

پیش‌بینی می‌شود که این تبلت با سیستم‌عامل اندروید 13 به همراه رابط کاربری MIUI 14 شیائومی عرضه شود و تجربه نرم‌افزاری کاربرپسند و پر از ویژگی‌ها را ارائه دهد. در اخباری مرتبط یکی از طرفداران Mi مجموعه گوشی های هوشمند Redmi خود را به لو ویبینگ، مدیر عامل Redmi شیائومی نشان داد. این مجموعه شامل 12 مدل است که همگی در جعبه اصلی هستند.

12 گوشی هوشمند عبارتند از Redmi Note 10 Pro، Redmi Note 9 Pro، Redmi Note 11، Redmi K30 Pro، Redmi Note 9، Redmi K50 Supreme Edition، Redmi K20، Redmi K30، Redmi Note 11T Pro+، Redmi 10X Pro و غیره.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند چینی چه برنامه ای برای نسل بعدی تبلت خود دارد. پیش بینی شده نیمه دوم سال جاری از راه خواهد رسید.

منبع

به این پست امتیاز بدید