آشکار شدن طراحی و مشخصات گوشی Redmi A2


آشکار شدن طراحی و مشخصات گوشی Redmi A2

شایعه شده است که پیشنهاد بودجه ردمی به نام Redmi A1 به زودی جانشینی خواهد داشت. Redmi A2 قبلاً در وب سایت اداره استانداردهای هند تأیید شده است و همچنین گفته می‌شود که به تولید انبوه نزدیک می شود.

فرادرس

در حال حاضر، رولند کواندت (از طریق WinFuture) رندرهایی از این دستگاه آینده را قبل از راه اندازی فاش کرده است. این گزارش همچنین ادعا می کند که این دستگاه دارای SoC جدید سطح پایه مدیاتک به نام Helio G36 خواهد بود.

با نگاهی به رندرها، Redmi A2 تقریباً شبیه Redmi A1 به نظر می رسد. دارای همان طراحی پشت پلاستیکی بافت دار با دو دوربین در پشت است. در جلو، حاشیه های ضخیم و چانه ضخیم به همراه یک بریدگی که دوربین جلو را در خود جای داده است. دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در سمت راست قرار گرفته اند، در حالی که یک پورت Micro-USB و یک جک 3.5 میلی متری صدا در پایین وجود دارد. قسمت بالایی دارای یک مشبک بلندگو است.

این گزارش همچنین اشاره می کند که دستگاه دارای سه گزینه رنگ مشکی، آبی و سبز خواهد بود. قیمت اروپایی این دستگاه حدود 97 یورو خواهد بود. بیایید به جزئیات مشخصات فاش شده توسط این گزارش نگاهی بیندازیم.

همانطور که در بالا ذکر شد، این دستگاه دارای پردازنده MediaTek Helio G36 SoC است که دارای یک CPU هشت هسته ای بر اساس فرآیند 12 نانومتری است. حداکثر سرعت کلاک این تراشه 2.2 گیگاهرتز است. 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. کاربران می توانند با استفاده از microSD حافظه را تا 512 گیگابایت افزایش دهند

Redmi A2 دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی IPS LCD با وضوح HD + 1600 در 720 پیکسل است. عدم وجود اسکنر اثر انگشت پشتی نشان می دهد که ممکن است فقط در مدل A2+ موجود باشد. در پشت، این گوشی دارای یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی است که می تواند ویدیوهایی تا 1080p ضبط کند و همچنین دارای سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. برای گرفتن عکس های سلفی، این گوشی دارای دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

علاوه بر این، انتظار می رود Redmi A2 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه شود که از شارژ 10 واتی در اروپا پشتیبانی می کند. این شامل یک بلندگو و جک 3.5 میلی‌متری هدفون است و با آخرین به‌روزرسانی اندروید 13 (Go Edition) که قبلاً نصب شده است، راه‌اندازی می‌شود. این گوشی گزینه های ارتباطی مانند اسلات دو سیم کارت، بلوتوث 5.0 و وای فای 2.4 گیگاهرتزی را ارائه می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید