آشکار شدن مشخصات گوشی REALME V30


آشکار شدن مشخصات گوشی REALME V30

شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند چینی Realme به تازگی پرده‌های یک گوشی هوشمند جدید را باز کرده است. در حال حاضر در بازار داخلی موجود است و Realme V30 نام دارد.

فرادرس

در نگاه اول، واضح است که این مدل زبان طراحی مشابهی با گوشی های هوشمند سری Realme 10 دارد. با این حال، تفاوت هایی در برگه مشخصات وجود دارد. بنابراین، این یک نسخه تغییر نام تجاری از هیچ گوشی Realme 10 نیست.

در قسمت جلویی گوشی هوشمند، یک پنل 6.52 اینچی IPS LCD وجود دارد. از آنجایی که V30 یک گوشی هوشمند سطح پایه است، صفحه نمایش دارای وضوح HD+ است. و نرخ تازه سازی بالایی نیز دریافت نخواهید کرد. پنل به نرخ نوسازی 60 هرتز چسبیده است.

برای سلفی و تماس ویدیویی، Realme V30 با دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی عرضه می‌شود. در داخل بریدگی قطره‌ای قرار می‌گیرد که در امتداد قاب بالایی صفحه نمایش وجود دارد. در پشت، شما یک طراحی دوربین دوگانه دارید. دارای یک جفت سنسور پشتی است که دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و زاویه باز 8 مگاپیکسلی است.

در بخش سخت افزاری Realme V30، چیپست Dimensity 700 دارید. شما می توانید این SoC را با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت کنید.  به لطف کارت microSD، آزادی کامل برای گسترش فضای ذخیره سازی حتی بیشتر خواهید داشت.

علاوه بر این، انرژی این گوشی توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 10 وات تامین می شود. و Realme V30 بر روی Realme UI 3.0 که مبتنی بر اندروید 12 است اجرا می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

دیدگاهتان را بنویسید