آپدیت امنیتی ژوئن به خانه Galaxy S21 FE رسید


سری اصلی پرچم‌دار گلکسی S21 دریافت به‌روزرسانی امنیتی ژوئن 2023 را این هفته در برخی از بازارهای اروپایی آغاز کرد و اکنون، مدل Fan Edition Galaxy S21 نیز آن را دریافت می‌کند. به‌روزرسانی جدید با نسخه نرم افزاری G990U1UES7EWE3 برای Galaxy S21 FE برای نسخه های قفل‌شده در ایالات متحده منتشر می‌شود.

این آپدیت تمام اصلاحات امنیتی موجود در آپدیت امنیتی ژوئن 2023 را برای دستگاه های اندروید و سامسونگ دربرمی گیرد. برخلاف به‌روزرسانی ماه ژوئن برای سایر مدل‌های گلکسی S21، به‌روزرسانی S21 FE هیچ تغییر یا پیشرفت دیگری را به همراه ندارد.

آپدیت امنیتی ژوئن 2023 53 نقص امنیتی را برطرف می کند که سه مورد از آنها مهم و باقی بسیار مهم هستند. این آپدیت همچنین شامل رفع 11 آسیب‌پذیری امنیتی است که دستگاه‌های سامسونگ را تحت تأثیر قرار می‌دهند. سه مورد از این آسیب‌پذیری‌ها بر دستگاه‌های دارای Android 11، Android 12 و Android 13 تأثیر می‌گذارد و یکی از آنها دستگاه‌هایی را که از تراشه‌های Exynos سامسونگ پشتیبانی می‌کنند، تحت تأثیر قرار می‌دهد.

اگر گلکسی S21 FE دارید، پس از اینکه به‌روزرسانی برای دانلود در دسترس قرار گرفت، تلفنتان به شما اطلاع می‌دهد. با این حال، ممکن است چند روز طول بکشد، بنابراین می‌توانید با باز کردن برنامه تنظیمات گوشی، ورود به منوی زیرمجموعه به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی Download and install، منتظر بمانید و فوراً به‌روزرسانی را بررسی کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد، به‌روزرسانی ژوئن S21 در حال حاضر برای واحدهای قفل نشده در ایالات متحده منتشر می‌شود. احتمالاً چند روز طول می کشد تا انواع قفل شده توسط اپراتور به این دریافت ملحق شوند، و همچنین احتمالاً این آپدیت قبل از پایان هفته به سایر بازارها نیز گسترش خواهد یافت.

در دیگر خبرها شایعاتی منتشر شد که ادعا می کند سامسونگ رویداد Galaxy Unpacked خود را برای رونمایی از Galaxy Z Fold5 و Galaxy Z Flip5 در کره جنوبی به جای ایالات متحده یا اروپا برگزار می کند. این شایعات از زمانی که سامسونگ رسما تایید کرد که رویداد بعدی Galaxy Unpacked در کره جنوبی برگزار خواهد شد، درست از آب درآمد.

این تایید از سوی لی یانگ هی، رئیس مرکز بازاریابی جهانی سامسونگ DX آمده است. انتظار می رود سامسونگ در این رویداد Unpacked از گوشی های تاشو گلکسی Z Fold5 و Galaxy Z Flip5 به همراه سری Galaxy Watch6 رونمایی کند. همچنین ممکن است شاهد رونمایی این شرکت کره ای از هدست واقعیت ترکیبی (MR)  باشیم، اما اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد.

در اخباری دیگر سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی سری ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 6 است که انتظار می‌رود اواخر امسال برگزار شود. افشای اطلاعات اخیر نگاهی اجمالی به طراحی مدل مورد انتظار گلکسی واچ 6 کلاسیک ارائه می کند. رندرهای سه بعدی مبتنی بر CAD، به لطف افشاگر صنعت OnLeaks با همکاری MySmartPrice، عناصر کلیدی طراحی ساعت هوشمند را آشکار کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید