اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل راهی بازارهای بیشتری شدند


اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل راهی بازارهای بیشتری شدند

اپل هوم پاد و هوم پاد مینی خود را در کشورهای بیشتری عرضه می کند و هر دو دستگاه اکنون برای خرید در دانمارک در دسترس هستند، نسل دوم هوم پاد هر دو در فروشگاه های معتبر این شرکت دردسترس هستند.

اپل امروز اعلام کرد که HomePod (نسل دوم) و HomePod mini از امروز در دانمارک در دسترس هستند تا کاربران بتوانند در هر نقطه از خانه تجربه صدای فوق العاده ای داشته باشند. هوم پاد جدید از صدای هوشمند پیشرفته برای ارائه آکوستیک پیشگامانه استفاده می کند، در حالی که HomePod mini صدایی بزرگ را با طراحی زیبا و جمع و جور ارائه می دهد و هر دو برای تعامل عالی طراحی شده اند.

کاربران HomePod و HomePod mini می توانند با Apple Music به کاتالوگ بیش از 100 میلیون آهنگ گوش دهند. آنها می توانند کل اتاق را با یک بلندگو یا دو بلندگو در یک متصل استریو پر کنند و همچنین صدا را در چندین اتاق پخش کنند. یا می توانند با Apple TV 4K یک تجربه سینمایی جذاب را در خانه ایجاد کنند. با سیری، کاربران به دانش موسیقی زیادی دسترسی پیدا می کنند و می توانند موسیقی را بر اساس هنرمندان، آهنگ ها، اشعار، دهه، ژانر، حال و هوا یا فعالیت جستجو کنند.
می توانید اطلاعات بیشتر در مورد Apple HomePod و HomePod Mini را در وب سایت اپل مشاهده کنید. در اخباری مرتبط اپل واچ در هر زمان تنها می تواند با یک آیفون همگام شود، و این به وضوح یک انتخاب عمدی طراحی از سوی اپل بوده، زیرا به گونه ای طراحی شده که یک دستگاه شخصی متصل به Apple ID کاربر خاص باشد. داده‌ها و تنظیمات ساعت با آیفون همگام‌سازی می‌شوند و ویژگی‌های امنیتی به اتصال بستگی دارد. این تضمین می‌کند که داده‌ها و تنظیمات بدون تغییر باقی می‌مانند و ساعت با گوشی آیفون مورد نظر به خوبی همگام می شود.

براساس گزارشی که کاربر @analyst941 توییتر منتشر کرده، اپل واچ احتمالا در آینده خواهد توانست به چند دستگاه همزمان متصل شود. افشاگر پیشتر اطلاعاتی درباره داینامیک آیلند هم ارائه داد که درست از آب درآمد و انتظار داریم این گزارش هم صحت داشته باشد.

در حالی که هیچ تایید رسمی وجود ندارد، فکر استفاده از اپل واچ با بیش از یک دستگاه مطمئناً هیجان انگیز است. تصور کنید بتوانید تمرینات Apple Fitness+ خود را در iPad مشاهده کنید در حالی که Apple Watch پیشرفت شما را ردیابی می کند. یا از Apple Watch خود برای باز کردن قفل رایانه Mac یا تکمیل تراکنش آنلاین Apple Pay استفاده کنید.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید