افشا برخی مشخصات Nothing Phone (2)


افشا برخی مشخصات Nothing Phone (2)

ناتینگ برای معرفی دومین گوشی هوشمند خود یعنی Nothing Phone (2) آماده نیست. این شرکت تایید کرده است که این گوشی در تابستان امسال عرضه خواهد شد اما هنوز تاریخی را مشخص نکرده است. انتظار می‌رود که جانشین Nothing Phone (1) یک محصول رده بالا با پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل1 و چندین ارتقاء دیگر در سخت افزار باشد. در حالی که منتظر عرضه Nothing Phone (2) هستیم، مشخصات ادعایی آن در کنار رندری که طراحی آشنا را نشان می‌دهد، به صورت آنلاین منتشر شده است.

استارت آپ تحت رهبری Carl Pei تاکنون محصولات جالبی را روانه بازار کرده است و همه آنها در یک چیز مشترک هستند (درست حدس زدید)، یک طراحی نیمه شفاف. با توجه به آنچه که در یک تیزر ویدیوی اخیر دیده‌ایم، گوشی Nothing Phone (2) نیز همین روند را دنبال خواهد کرد. یک رندر طراحی که توسط Ben Geskin به اشتراک گذاشته شده است، نشان می دهد که این گوشی دارای طراحی مشابه Phone (2) با مناطق بافت و خطوط نور LED خواهد بود. ناگفته نماند که این گوشی دارای پشت شیشه ای خواهد بود و فریم آن می تواند مشابه مدل اصلی از آلومینیوم باشد.

مشخصات فاش شده در اینترنت حاکی از آن است که Phone (2) دارای پنل 6.55 اینچی AMOLED با وضوح +FHD، نرخ نوسازی 120 هرتز و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. ظاهرا یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS و دو سنسور دیگر دریافت خواهد کرد. پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 در این گوشی با 8 یا 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 یا 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 همراه می شود. این گوشی هوشمند همچنین دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی و بی سیم است. بلندگوهای استریو و NFC نیز دارد.

این افشا همچنین به اتصال ماهواره ای اشاره می کند، اما ما در مورد آن خیلی مطمئن نخواهیم بود. این امکان وجود دارد که ناتینگ نتواند با یک شرکت ارتباطات ماهواره ای مانند Globalstar برای ارائه این ویژگی در ایالات متحده همکاری کند، اما این فقط یک فرض دور از ذهن است. بعید به نظر می‌رسد، زیرا سرمایه‌گذاری‌های مربوط به ارائه این ویژگی باعث می‌شود بودجه ناتینگ از سقف خارج نشود.

در اخباری مرتبط طبق گزارش دسامبر 2022 توسط 91Mobiles، ناتینگ، یک شرکت نسبتاً جدید با تنها سه محصول راه اندازی شده تا کنون، در حال توسعه یک برند فرعی به نام Particles By XO است. این گزارش همچنین شامل رندرهایی از اولین هدفون های استریو بی سیم واقعی (TWS) این برند فرعی بود. در حال حاضر، همان شنیده‌های ناشناس در وب‌سایت بلوتوث SIG مشاهده شده‌اند که به راه‌اندازی در نزدیکی اشاره دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید