انتشار آپدیت امنیتی ماه می برای تبلت Tab S6 Lite


انتشار آپدیت امنیتی ماه می برای تبلت Tab S6 Lite

اواسط ماه می است و یک تبلت دیگر سامسونگ اکنون به آپدیت امنیتی این ماه می پیوندد. گلکسی تب اس 6 لایت در کره اکنون به‌روزرسانی ماه می 2023 را دریافت می‌کند و از نظر تئوری، زمان زیادی طول نمی‌کشد تا این به‌روزرسانی در بازارهای بیشتری به تبلت لایت برسد.

در کره، این آپدیت برای Galaxy Tab S6 Lite با شماره مدل SM-P615N در دسترس است. نسخه جدید سیستم عامل دارای نسخه سیستم عامل P615NKOS5FWD2 است. تغییرات رسمی به بهبود امنیت و هیچ چیز دیگری اشاره می کند. این یک آپدیت امنیتی معمولی است که هدف آن محافظت Galaxy Tab S6 Lite از حملات مخرب است.

همانطور که سامسونگ در ابتدای ماه فاش کرد، وصله امنیتی می 2023 بیش از 72 نقص امنیتی را که بر سیستم عامل اندروید و نرم‌افزار سامسونگ در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایش تأثیر می‌گذارد، برطرف می‌کند.

به گفته سامسونگ، شش مورد از این آسیب‌پذیری‌ها حیاتی بودند، در حالی که 56 آسیب‌پذیری بزرگ به عنوان تهدیدات امنیتی «بالا» نامگذاری شده‌اند. اگرچه این آپدیت در حال حاضر فقط در کره در دسترس است، کاربران Galaxy Tab S6 Lite در بازارهای بیشتری باید به زودی به سیستم عامل می 2023 دسترسی پیدا کنند. برای بررسی اینکه آیا به‌روزرسانی در منطقه شما موجود است، می‌توانید برنامه تنظیمات را در تبلت باز کنید، به «به‌روزرسانی نرم‌افزار» دسترسی داشته باشید و روی «دانلود و نصب» ضربه بزنید.

در دیگر خبرها برخلاف بسیاری از برندهای دیگر گوشی های هوشمند که به سمت سنسور دوربین 1 اینچی حرکت کرده و در عین حال وضوح 50 مگاپیکسل را در دستگاه‌های پرچمدار حفظ می کنند، سامسونگ در جهت دیگری حرکت می کند. این حسگر از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی استفاده می کند که بسیار کوچکتر از سنسور 1 اینچی مورد استفاده در گوشی های هوشمند رقیب است. به نظر می رسد که تا چند سال آینده به سنسورهای 200 مگاپیکسلی می چسبد.

قبلاً گزارش شده بود که گلکسی اس 24 اولترا همچنان از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. اکنون شایعه ای جدید ادعا می کند که حتی گلکسی اس 25 اولترا و گلکسی اس 26 اولترا نیز از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد. طبق گزارش ها، این دو گوشی هوشمند دارای سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 با بهبودهایی در جذب نور و ساخت 17 نانومتری خواهند بود. از سوی دیگر، گلکسی اس 27 اولترا می تواند از سنسور دوربین ISOCELL بزرگتر 1/1.12 اینچی استفاده کند.

در حالی که هیچ جزئیاتی در مورد سنسور دوربین گلکسی اس 27 اولترا ارائه نشده است، این می تواند ISOCELL GN2 1/1.12 اینچی باشد که دو سال پیش ارائه شد و در Xiaomi 11 Ultra مورد استفاده قرار گرفت.

منبع

به این پست امتیاز بدید