افشا برخی مشخصات کلیدی گوشی ویوو V29e 5G


طبق گزارش ها، ویوو در حال کار بر روی سری گوشی های هوشمند ویوو V29 برای بازار هند است. افشاگری جدید توسط Pricebaba، که منبع اطلاعاتی Paras Guglani بوده، مشخصات کلیدی و بازه زمانی رونمایی ویوو V29e 5G آینده را فاش کرده است.

بر اساس این گزارش، ویوو V29e 5G دارای شماره مدل V2304 برای بازارهای جهانی است. گزارش‌های قبلی نشان داده بود که سری ویوو V29 شامل شماره‌های مدل دیگری نیز می‌شود، مانند ویوو V29 Lite 5G، ویوو V29 5G و ویوو V29 Pro 5G.

این گزارش همچنین نشان داد که ویوو V29e 5G به چیپست سری Dimensity 7000 مجهز خواهد شد. این دستگاه در دو نسخه رم 8 و 12 گیگابایتی وارد بازار خواهد شد. هر دو مدل دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهند بود.

یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی که می تواند از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی کند، انرژی دستگاه را تامین می کند. این افشا همچنین اشاره می کند که دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد بود. سایر مشخصات این گوشی هنوز فاش نشده است. بر اساس این گزارش، ویوو V29e 5G در ماه ژوئن معرفی خواهد شد. این مدل در سه رنگ مانند مشکی، طلایی و آبی خواهد بود.

در اخبار مرتبط، انتظار می‌رود که ویوو V29 Lite 5G که در گواهی IMDA سنگاپور و کنسول Google Play مشاهده شده، دارای چیپست Snapdragon 695 باشد. V29 Pro احتمالاً یک نسخه ریبرند شده از S17 Pro با پردازنده دیمنسیتی 8200 بوده که شایعه شده است که در 30 می در چین عرضه می شود.

در دیگر خبرها Vivo گوشی هوشمند Y35m را در ژانویه اوایل سال جاری عرضه کرد. اکنون، طبق گزارش ها، این برند در حال کار بر روی Y35m+ است. دستگاه در اوایل این ماه در چندین سایت صدور گواهی از جمله لیست دستگاه های پشتیبانی شده Google Play، 3C و TENAA رویت شد. اکنون، قبل از رونمایی رسمی، این گوشی هوشمند در لیست مخابرات چین مشاهده شده که مشخصات کامل، قیمت و در دسترس بودن آن را نشان می دهد.

طبق گزارش China Telecom، ویوو Y35m+ با شماره مدل V2279A فهرست شده است. صفحه نمایش 6.64 اینچی OLED با وضوح +FHD و طراحی ناچ دارد. این دستگاه دارای یک اسکنر اثر انگشت و دو حلقه دوربین در پنل عقب دارد.

در بخش دوربین، Vivo Y35m+ دارای سیستم دوربین دوگانه با یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز ثانویه خواهد بود. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در نیز در جلو تعبیه شد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا ویوو محصول جدید خود را معرفی کند.

 

به این پست امتیاز بدید